Michał Szymanowski

Analityk sprzedaży, Poz Bruk
Głębocko, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsft Power Point

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o.
Zastępca Kierownika ds. Kontroli i Budżetowania
- tworzenie budżetów projektów; kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
- rewizje budżetów,
- raportowanie na potrzeby zarządu (sprawozdawczość ekonomiczno-finansowa),
- tworzenie rezerw,
- kontrola zamknięć okresów sprawozdawczych,
- współtworzenie budżetu spółki.
Logo
Analityk sprzedaży
Poz Bruk Sp. z o.o. Sp. J.
- kontrola, monitorowanie i raportowanie aktywności Przedstawicieli Handlowych,
- nadzorowanie i analiza systemu wynagrodzeń pracowników,
- zapewnienie płynności i prawidłowości w zakresie procesu reklamacji,
- bieżąca kontrola i weryfikacja obszaru umów handlowych,
- monitorowanie rynku w obszarze zainteresowania przedsiębiorstwa,
- ścisła współpraca z Działem Windykacji (kompletowanie dokumentacji, analiza warunków handlowych),
- standaryzacja procesów,
- raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne.
Logo
Kierownik ds. Sprzedaży / Pełnomocnik Zarządu Spółki ds. Sprzedaży
Poz Bruk Sp. z o.o. Sp. J.
- organizacja pracy oraz kontrola Oddziałów Sprzedaży i Przedstawicieli Handlowych,
- tworzenie, monitorowanie i kontrola planów sprzedażowych oraz ich bieżąca weryfikacja,
- optymalizacja procesów sprzedażowych,
- zarządzanie limitami kupieckimi,
- kontrola i egzekwowanie należności,
- nadzorowanie polityki cenowo-marżowej produktów,
- koordynowanie pracy Działu Sprzedaży z pozostałymi komórkami w Spółce,
- raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne.
Logo
Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
Rach-Fin Sp. z o.o.
- tworzenie budżetów podmiotów gospodarczych, a następnie analiza ich wykonania i odchyleń, rewizje okresowe budżetów,
- szkolenia w zakresie budżetowania i kontroli kosztów,
- analiza dokumentacji pod względem merytorycznym,
- tworzenie prognoz finansowych,
- planowanie w zakresie zachowania płynności finansowej,
- prowadzenie bieżących spraw Spółki (negocjowanie umów, współpraca z Klientami).
Żabka Polska
Kierownik Działu Adaptacji / Koordynator Procesów Adaptacji Sklepów
- analiza poziomu opłacalności poszczególnych inwestycji oraz podejmowanie działań mających na celu maksymalizację zysków,
- sporządzanie zestawień, analiz i raportów, z działalności Departamentu Ekspansji oraz poszczególnych rejonów sprzedaży z uwzględnieniem specyficznych warunków prowadzenia działalności,
- ustalanie i bieżące korygowanie planów otwarć nowych sklepów oraz analiza wykonania planów,
- nadzór nad procesem przejmowania i adaptacji lokali na nowe sklepy,
- nadzór i szkolenie Pracowników terenowych w zakresie przejmowania i adaptacji lokali,
- kontrola poziomu kosztów związanych z uruchomieniem nowego sklepu,
- kierowanie Zespołem ds. Nadzoru i Koordynacji Prac Związanych z Przygotowaniem Sklepów Żabka do Otwarcia.

Edukacja

Logo
Wydział Zarządzania; Specjalność: Inwestycje Kapitałowe i Strategie Finansowe Przedsiębiorstw, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat