Michał Mucha

Assistant Manager Operations
Myszków, śląskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Assistant Manager operations / Kierownik lokalnego odziału Helpdesku
iGate
- Odpowiedzialny za zarządzanie regionalnym zespołem Helpdesk będącym częścią globalnej organizacji wsparcia IT.
- Rozwiązywanie skomplikowanych problemów eskalowanych przez użytkowników.
- Bezpośrednia współpraca z biznesem oraz IT nad usprawnianiem procesów i procedur związanych z obsługą klienta.
- Pomiar i stałe doskonalenie wyników agentów Helpdesku.
- Utrzymywanie metryk zespołu na określonym, przez wskaźniki KPI, poziomie.
- Rekrutacja pracowników.
- Szkolenie nowo przyjętych pracowników zespołu Helpdesk.
CMC POLAND SP. Z O.O.
Technik ServiceDesk, Major Incident Manager for EMEA, z-ca Change Manager
 Wsparcie techniczne użytkowników takich aplikacji jak: MS Office, SAP, MAKS, ROSS, WagMaster, KABA inne;
 Rozwiązywanie problemów z systemami Windows XP/7;
 Diagnozowanie problemów ze sprzętem komputerowym i biurowym;
 Opracowanie i wdrożenie globalnej bazy rozwiązań problemów / wiedzy;
 Zarządzanie zgłoszeniami o wysokim priorytecie, prowadzenie konferencji z technikami z całego świata, zarządzanie informacją w przypadku awarii;
 Dbanie o przestrzeganie przez zespoły wsparcia SLA’a i reguł ITIL’a;
 Współpraca z Change Management. Współprowadzenie cotygodniowych spotkań z technikami i przedstawicielami biznesu celem omówienia zmian mających mieć miejsce w infrastrukturze globanej firmy w najbliższym czasie
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Technik drugiej linii wsparcia (Second Line Support Specialist)
 Druga linia wsparcia technicznego użytkowników, rozwiązywanie skomplikowanych problemów z systemem operacyjnym, aplikacjami czy sprzętem.,
 Uaktualnianie bazy rozwiązań Primus;
 Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników pierwszej linii wsparcia;
 Wspieranie pracowników pierwszej linii celem szybszego rozwiązania problemu.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Administrator zarządzania zmianą / z-ca Disaster Recovery Managera
 Zarządzanie zmianami w globalnej infrastrukturze IT klienta;
 Dbanie o terminowość prac wykonywanych przez zespoły wsparcia;
 Zarządzanie informacją w przypadku niedostępności systemu;
 Współodpowiedzialność za prawidłowy przekaz i aktualność dokumentów dotyczących wznowienia infrastruktury w przypadku awarii.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista wsparcia technicznego użytkowników
 Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie problemów z: systemem Windows, MS Office, aplikacjami: VPN, Citrix Program Neighborhood i inne.
 Uaktualnianie bazy rozwiązań Primus

Szkolenia i kursy

MS-2261 Wspieranie użytkowników pracujących w systemie Windows XP
MS-2262 Wspieranie użytkowników pracujących z aplikacjami uruchomionymi w systemie operacyjnym Windows XP

Edukacja

Logo
Elektrotechnika, specjalność: Techniki Teleinformatyczne, magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

- Fotografia, głównie fotografia ślubna (www.mikefoto.pl blog.mikefoto.pl) ;
- Telefonia komórkowa, technologie mobilne;
- Modyfikacja i renowacja samochodów;
- Uprawiane sporty: jazda na rowerze, narciarstwo zjazdowe, pływanie, siatkówka.

Inne

Certyfikaty:
- ITIL Foundations v3
- Microsoft MCDST

Wiedza informatyczna:
 Języki programowania: ANSI C, Broland C, HTML;
 Narzędzia Administracyjne: Active Directory, BlackBerry Enterprise Server, Radia Software Manager, MS SMS, SCCM;
 Narzędzia raportowania: BMC Remedy, EARS, Service Now;
 Znajomość Aplikacji: MS Office 97-2010 (Zaawansowany), GIMP, Adobe Photoshop, Paint.NET, Adobe Lightroom (Zaawansowany), Adobe Captivate , Cisco VPN, Citrix Program Neighborhood, VNC, DameWare;
 Systemy Operacyjne: MS Windows (wszystkie wersje),
 Systemy urządzeń mobilnych: Android, iOS, BlackBerry.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Foto - maniak
Foto - maniak
Fotomaniak - nic dodać nic ująć :)
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Honda
Honda
Grupa posiadaczy oraz miłośników pojazdów marki Honda
IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
TECHNOLOGIE MOBILNE
TECHNOLOGIE MOBILNE
Mobilność w biznesie i na codzień. Sprzęt, technologie bezprzewodowe, aplikacje mobilne.
Telefonia mobilna
Telefonia mobilna
Telefonia komórkowa jak na dłoni ;)