Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Assistant Manager operations / Kierownik lokalnego odziału Helpdesku
iGate
- Odpowiedzialny za zarządzanie regionalnym zespołem Helpdesk będącym częścią globalnej organizacji wsparcia IT.
- Rozwiązywanie skomplikowanych problemów eskalowanych przez użytkowników.
- Bezpośrednia współpraca z biznesem oraz IT nad usprawnianiem procesów i procedur związanych z obsługą klienta.
- Pomiar i stałe doskonalenie wyników agentów Helpdesku.
- Utrzymywanie metryk zespołu na określonym, przez wskaźniki KPI, poziomie.
- Rekrutacja pracowników.
- Szkolenie nowo przyjętych pracowników zespołu Helpdesk.
- Rozwiązywanie skomplikowanych problemów eskalowanych przez użytkowników.
- Bezpośrednia współpraca z biznesem oraz IT nad usprawnianiem procesów i procedur związanych z obsługą klienta.
- Pomiar i stałe doskonalenie wyników agentów Helpdesku.
- Utrzymywanie metryk zespołu na określonym, przez wskaźniki KPI, poziomie.
- Rekrutacja pracowników.
- Szkolenie nowo przyjętych pracowników zespołu Helpdesk.
Technik ServiceDesk, Major Incident Manager for EMEA, z-ca Change Manager
Wsparcie techniczne użytkowników takich aplikacji jak: MS Office, SAP, MAKS, ROSS, WagMaster, KABA inne;
Rozwiązywanie problemów z systemami Windows XP/7;
Diagnozowanie problemów ze sprzętem komputerowym i biurowym;
Opracowanie i wdrożenie globalnej bazy rozwiązań problemów / wiedzy;
Zarządzanie zgłoszeniami o wysokim priorytecie, prowadzenie konferencji z technikami z całego świata, zarządzanie informacją w przypadku awarii;
Dbanie o przestrzeganie przez zespoły wsparcia SLA’a i reguł ITIL’a;
Współpraca z Change Management. Współprowadzenie cotygodniowych spotkań z technikami i przedstawicielami biznesu celem omówienia zmian mających mieć miejsce w infrastrukturze globanej firmy w najbliższym czasie
Rozwiązywanie problemów z systemami Windows XP/7;
Diagnozowanie problemów ze sprzętem komputerowym i biurowym;
Opracowanie i wdrożenie globalnej bazy rozwiązań problemów / wiedzy;
Zarządzanie zgłoszeniami o wysokim priorytecie, prowadzenie konferencji z technikami z całego świata, zarządzanie informacją w przypadku awarii;
Dbanie o przestrzeganie przez zespoły wsparcia SLA’a i reguł ITIL’a;
Współpraca z Change Management. Współprowadzenie cotygodniowych spotkań z technikami i przedstawicielami biznesu celem omówienia zmian mających mieć miejsce w infrastrukturze globanej firmy w najbliższym czasie
Technik drugiej linii wsparcia (Second Line Support Specialist)
Druga linia wsparcia technicznego użytkowników, rozwiązywanie skomplikowanych problemów z systemem operacyjnym, aplikacjami czy sprzętem.,
Uaktualnianie bazy rozwiązań Primus;
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników pierwszej linii wsparcia;
Wspieranie pracowników pierwszej linii celem szybszego rozwiązania problemu.
Uaktualnianie bazy rozwiązań Primus;
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników pierwszej linii wsparcia;
Wspieranie pracowników pierwszej linii celem szybszego rozwiązania problemu.
Administrator zarządzania zmianą / z-ca Disaster Recovery Managera
Zarządzanie zmianami w globalnej infrastrukturze IT klienta;
Dbanie o terminowość prac wykonywanych przez zespoły wsparcia;
Zarządzanie informacją w przypadku niedostępności systemu;
Współodpowiedzialność za prawidłowy przekaz i aktualność dokumentów dotyczących wznowienia infrastruktury w przypadku awarii.
Dbanie o terminowość prac wykonywanych przez zespoły wsparcia;
Zarządzanie informacją w przypadku niedostępności systemu;
Współodpowiedzialność za prawidłowy przekaz i aktualność dokumentów dotyczących wznowienia infrastruktury w przypadku awarii.
Szkolenia i kursy
MS-2261 Wspieranie użytkowników pracujących w systemie Windows XP
MS-2262 Wspieranie użytkowników pracujących z aplikacjami uruchomionymi w systemie operacyjnym Windows XP
MS-2262 Wspieranie użytkowników pracujących z aplikacjami uruchomionymi w systemie operacyjnym Windows XP
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- Fotografia, głównie fotografia ślubna (www.mikefoto.pl blog.mikefoto.pl) ;
- Telefonia komórkowa, technologie mobilne;
- Modyfikacja i renowacja samochodów;
- Uprawiane sporty: jazda na rowerze, narciarstwo zjazdowe, pływanie, siatkówka.
- Telefonia komórkowa, technologie mobilne;
- Modyfikacja i renowacja samochodów;
- Uprawiane sporty: jazda na rowerze, narciarstwo zjazdowe, pływanie, siatkówka.
Inne
Certyfikaty:
- ITIL Foundations v3
- Microsoft MCDST
Wiedza informatyczna:
Języki programowania: ANSI C, Broland C, HTML;
Narzędzia Administracyjne: Active Directory, BlackBerry Enterprise Server, Radia Software Manager, MS SMS, SCCM;
Narzędzia raportowania: BMC Remedy, EARS, Service Now;
Znajomość Aplikacji: MS Office 97-2010 (Zaawansowany), GIMP, Adobe Photoshop, Paint.NET, Adobe Lightroom (Zaawansowany), Adobe Captivate , Cisco VPN, Citrix Program Neighborhood, VNC, DameWare;
Systemy Operacyjne: MS Windows (wszystkie wersje),
Systemy urządzeń mobilnych: Android, iOS, BlackBerry.
- ITIL Foundations v3
- Microsoft MCDST
Wiedza informatyczna:
Języki programowania: ANSI C, Broland C, HTML;
Narzędzia Administracyjne: Active Directory, BlackBerry Enterprise Server, Radia Software Manager, MS SMS, SCCM;
Narzędzia raportowania: BMC Remedy, EARS, Service Now;
Znajomość Aplikacji: MS Office 97-2010 (Zaawansowany), GIMP, Adobe Photoshop, Paint.NET, Adobe Lightroom (Zaawansowany), Adobe Captivate , Cisco VPN, Citrix Program Neighborhood, VNC, DameWare;
Systemy Operacyjne: MS Windows (wszystkie wersje),
Systemy urządzeń mobilnych: Android, iOS, BlackBerry.
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
TECHNOLOGIE MOBILNE
Mobilność w biznesie i na codzień.
Sprzęt, technologie bezprzewodowe, aplikacje mobilne.