Umiejętności
Obsługa kluczowych klientów
Negocjacje
Ocena wyników pracownika
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
ewidencja czasu pracy
Motywowanie zespołu
obsługa recepcji
rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych
zarządzanie czasem, praca w zespole, organizacja pracy własnej
sytuacje trudne w sprzedaży
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Recepcji
obsługa recepcji, zarządzenie czasem pracy działu, ewidencja i rozliczanie czasu pracy poległych pracowników, delegowanie zadań, kontrola pracy bieżącej działu, utrzymanie relacji z klientem kluczowym, bieżąca kontrola i zarządzanie dostępnością, ustalanie ceny dnia, tworzenie ofert pobytowych,
Szkolenia i kursy
Akademia Menedżera Qubus Hotel
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo