Umiejętności
umiejętność szybkiego uczenia się
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
Języki
angielski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
naczelnik urzędu pocztowego
- kierowałam funkcjonowaniem urzędu pocztowego od strony biurowej oraz usługowej
- koordynowałam prace zespołu pięcioosobowego placówki pocztowej
- odpowiadałam za wyznaczenie celów i kontrolę ich realizacji
- wdrażałam, szkoliłam i motywowałam podległy zespół
- kontaktowałam się z klientem indywidualnym (także trudnym)
- wykonywałam czynności związane z bezpośrednią obsługą klienta w placówce pocztowej
- zarządzałam czasem pracy własnym i pracowników,
- wykonywałam usług pocztowych, finansowych i detalicznych,
- wykonywałam czynności ubezpieczeniowych,
- wystawiałam faktur za świadczone usługi.
Stosując technikę profesjonalnej obsługo klienta doprowadziłam do osiągnięcia przez kierowaną przeze mnie placówkę 3 lokaty w województwie dwa lata z rzędu
- koordynowałam prace zespołu pięcioosobowego placówki pocztowej
- odpowiadałam za wyznaczenie celów i kontrolę ich realizacji
- wdrażałam, szkoliłam i motywowałam podległy zespół
- kontaktowałam się z klientem indywidualnym (także trudnym)
- wykonywałam czynności związane z bezpośrednią obsługą klienta w placówce pocztowej
- zarządzałam czasem pracy własnym i pracowników,
- wykonywałam usług pocztowych, finansowych i detalicznych,
- wykonywałam czynności ubezpieczeniowych,
- wystawiałam faktur za świadczone usługi.
Stosując technikę profesjonalnej obsługo klienta doprowadziłam do osiągnięcia przez kierowaną przeze mnie placówkę 3 lokaty w województwie dwa lata z rzędu
Regionalny Koordynator Sprzedaży
- kontrolowałam podległe placówki pocztowe pod względem usług bankowo-ubezpieczeniowych
- opracowywałam i wdrażałam programy i metody wspierania realizacji celów sprzedażowych
- organizowałam szkolenia i je przeprowadzałam
- oceniałam i raportowałam efekty prac placówek pocztowych
- współpracowałam z klienetm wewnętrznym Poczty Polskiej S.A oraz klientem zewnętrznym indywidualnym i zakładami pracy.
- opracowywałam i wdrażałam programy i metody wspierania realizacji celów sprzedażowych
- organizowałam szkolenia i je przeprowadzałam
- oceniałam i raportowałam efekty prac placówek pocztowych
- współpracowałam z klienetm wewnętrznym Poczty Polskiej S.A oraz klientem zewnętrznym indywidualnym i zakładami pracy.
Szkolenia i kursy
Pośrednika ubezpieczeniowego.
Przedstawiciel Banku Pocztowego SA
Prawi jazdy kat B
Profesjonalnej Obsługi Klienta dla naczelników i kierowników Poczty Polskiej
Akademia sprzedażowa - Aktywna sprzedaż
Akademia sprzedażowa - Kierowanie zespołem sprzedaży
Organizacja pracy własnej i pracy zespołu
Przedstawiciel Banku Pocztowego SA
Prawi jazdy kat B
Profesjonalnej Obsługi Klienta dla naczelników i kierowników Poczty Polskiej
Akademia sprzedażowa - Aktywna sprzedaż
Akademia sprzedażowa - Kierowanie zespołem sprzedaży
Organizacja pracy własnej i pracy zespołu
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Książki
Eksperymenty kulinarne
Rajdy samochodów zabytkowych (pilot).
Eksperymenty kulinarne
Rajdy samochodów zabytkowych (pilot).
Grupy
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?