Umiejętności
CMS
CRM
Customer Experience Consulting
Customer Marketing
Employer Branding
Rebranding
ATL
Marketing internetowy
BTL
Marketing B2C
Promocja Sprzedaży
prawo w marketingu
Artykuły sponsorowane
Marketing B2B
Wsparcie rekrutacji
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
- Kreowanie strategii marketingowej,
- zarządzanie komunikacją wewnętrzną z wykorzystaniem nowoczesnych technologii,
- realizacja kampanii ATL i BTL oraz sponsoringu sportowego,
- zarządzanie Działem Marketingu, Działem Reklamacji, Działem Infolinii jednocześnie!
Sukcesy:
- wdrożenie systemu call center oraz zarządzania procesem reklamacji;
- nagroda najlepsza reklama 2015 roku Loan Magazin
- przeprowadzenie rebrandingu.
- zarządzanie komunikacją wewnętrzną z wykorzystaniem nowoczesnych technologii,
- realizacja kampanii ATL i BTL oraz sponsoringu sportowego,
- zarządzanie Działem Marketingu, Działem Reklamacji, Działem Infolinii jednocześnie!
Sukcesy:
- wdrożenie systemu call center oraz zarządzania procesem reklamacji;
- nagroda najlepsza reklama 2015 roku Loan Magazin
- przeprowadzenie rebrandingu.
Kierownik Działu Marketingu
- Przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego dla grupy kapitałowej;
- współpraca z agencjami reklamowymi i mediami,
- wdrażanie, szkolenia oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu CRM;
- bieżące analizowanie konkurencji, segmentacja rynku, kreowanie działań priorytetowych;
- realizowanie okresowych badań zadowolenia klienta;
- marketing wewnętrzny;
- redagowanie strony www.clarsystem.pl;
- realizacja działań promocyjnych związanych z projektami Europejskiego Funduszu Społecznego;- zarządzanie pracą zespołu Telemarketerów (10 osób) w zakresie umawiania - współpraca z Business Center Club i Lech Business Club.
- współpraca z agencjami reklamowymi i mediami,
- wdrażanie, szkolenia oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu CRM;
- bieżące analizowanie konkurencji, segmentacja rynku, kreowanie działań priorytetowych;
- realizowanie okresowych badań zadowolenia klienta;
- marketing wewnętrzny;
- redagowanie strony www.clarsystem.pl;
- realizacja działań promocyjnych związanych z projektami Europejskiego Funduszu Społecznego;- zarządzanie pracą zespołu Telemarketerów (10 osób) w zakresie umawiania - współpraca z Business Center Club i Lech Business Club.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Marketing Poznań
Grupa dla profesjonalistów odpowiedzialnych za marketing w średnich i dużych poznańskich firmach oraz w firmach doradczych i usługowych oferujących pomoc dla działów marketingu.