Jacek Szela

Folpak Sp. z o.o.
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Comarch ERP XL Pakiet MS Offiece

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

FOLPAK
Specjalista do spraw zakupów strategicznych
Logo
Akron Sp. z o.o.
Logo
Kierownik działu zakupów kierownik działu marketingu i aktywnej sprzedaży
Ania sp. z o.o. Rzeszów
• rekrutacja pracowników działu sprzedaży
• monitorowanie rynku, tworzenie raportów marketingowych
• tworzenie strategii marketingowej firmy
• rekrutacja, szkolenie ,zarządzanie, koordynowanie pracy i motywowanie Przedstawicieli Handlowych
• tworzenie strategii działania działu aktywnej sprzedaży
• negocjacje umów handlowych
• koordynowanie pracy działu zakupów i aktywnej sprzedaży
• koordynowanie zapasów magazynowych w systemie aktywnej odsprzedaży
• nadzorowanie realizacji priorytetów sprzedażowych
Logo
Regionalny kierownik sprzedaży
Setuza S.A.
• tworzenie strategii sprzedaży oraz egzekwowanie jej realizacji
• tworzenie i nadzorowanie pracy działu sprzedaży w terenie
• rekrutacja, szkolenie ,zarządzanie, koordynowanie pracy i motywowanie Przedstawicieli Handlowych w systemie Vansellingu i Presellingu.
• negocjowanie umów handlowych
Selena S.A.
Regionalny Manager Sprzedaży
• przygotowywanie strategii sprzedażowej firmy
• koordynacja pracy 6 oddziałów sprzedaży
• zarządzanie zespołem sprzedaży w schemacie oddziałowym rozproszonym (dyrektorami i przedstawicielami handlowymi)
• nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
• zarządzanie polityką rekrutacyjną oraz rekrutacja pracowników (Doradców Handlowych oraz Dyrektorów oddziałów) oraz okresowa ocena i tworzenie raportów
• tworzenie zasad warunków i umów handlowych
Logo
Dyrektor handlowy
Oriental, Oriental 2000,Oktet Oriental
• przygotowywanie strategii marketingowej firmy
• negocjowanie umów handlowych
• realizacja założeń polityki handlowej
• prowadzenie bieżących negocjacji z dostawcami
• analiza sprzedaży i planowanie harmonogramów zakupów
• monitorowanie cen na rynku lokalnym oraz bieżące renegocjowanie umów
• kierowanie działem marketingu i aktywnej sprzedaży
• weryfikacja ofert nowych dostawców
• planowanie i nadzorowanie procesu zakupowego w centrali oraz oddziałach
• organizacja logistyki przesunięć międzyoddziałowych oraz optymalizacja stanów magazynów oddziałów
• planowanie realizacji celów wynikających z umów handlowych
• zarządzanie pracą grupy przedstawicieli handlowych w systemie Presellingu i Vansellingu
• przygotowywanie raportów i zestawień dla zarządu firmy

Projekty

Pilotażowy Projekt Wsparcia Migracji Powrotnej
Program mający na celu pomoc w adaptacji po powrocie do kraju emigrantom
Zakres obowiązków
Koordynowanie programu, wyszukiwanie szkoleń ..koordynowanie uczestnictwa , rozliczanie programu

Edukacja

Logo
MBA, MBA
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Mechaniczny Wydział lotniczy Specjalizacja pilotaż, magisterskie
Politechnika Rzeszowska

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zakupy
Inne

Zainteresowania

Lotnictwo , podróże, żeglarstwo