Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik serwisu
Odpowiedzialność za prowadzenie serwisu na południu Polski w obiektach: Carrefour, Netto, Real, Amrest ( KFC, PH, BK ), oraz klientów indywidualnych.
Bezpośredni kontakt z klientem. Przygotowywanie ofert. Realizacja oraz nadzór nad prowadzonymi pracami. Zarządzanie podległymi pracownikami i firmami podwykonawczymi.
Bezpośredni kontakt z klientem. Przygotowywanie ofert. Realizacja oraz nadzór nad prowadzonymi pracami. Zarządzanie podległymi pracownikami i firmami podwykonawczymi.
inż. jakości, specjalista ds. jakości, reklamacji i serwisu
Cooling Solutions / Area Traders
Odpowiedzialność za: jakość produktów, ISO, reklamacje, serwis, bliski kontakt z produkcją urządzeń chłodniczych. Wyjazdy zagraniczne do Qataru w celu uruchamiania urządzeń klimatyzacyjnych - projekt "Shell Pearl GTL"
specjalista ds. marketingu i handlu
wykonywanie kosztorysów, przygotowywanie ofert, branie udziału w przetargach publicznych.
Szkolenia i kursy
-Szkolenie w Poznańskim Centrum Szkoleń i Certyfikacji SYSTHERM – uzyskanie świadectwa kwalifikacji
-Szkolenie w firmie DAIKIN
- uprawnienia do obsługi: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
- uprawnienia do obsługi: urządzeń wentylacji, klimatyzacji i urządzeń chłodniczych o mocy powyżej 50kW.
- uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru.
- uprawnienie F-Gazowe
-Szkolenie w firmie DAIKIN
- uprawnienia do obsługi: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
- uprawnienia do obsługi: urządzeń wentylacji, klimatyzacji i urządzeń chłodniczych o mocy powyżej 50kW.
- uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru.
- uprawnienie F-Gazowe
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Inne
bardzo dobra znajomość PC, środowiska Windows oraz programów: AutoCAD, Norma 3
prawo jazdy kat. B od 1997 roku
prawo jazdy kat. B od 1997 roku