Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Project Management
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
serwis maszyn i urządzeń
serwisowanie telefonów
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista informatyk (praca dodatkowa)
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Prof. Dr W. Ormowskiego w Częstochowie
- analiza i usuwanie problemów wynikających z użytkowania systemu Medisoft
- ocena kosztów i propozycje rozwiązań
- szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
- nadzorowanie prawidłowości użytkowania aplikacji, testowanie i wdrażanie rozwiązań
- realizowanie prac zleconych przez Kierownika Działu
- ocena kosztów i propozycje rozwiązań
- szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
- nadzorowanie prawidłowości użytkowania aplikacji, testowanie i wdrażanie rozwiązań
- realizowanie prac zleconych przez Kierownika Działu
kierownik serwisu, technik serwisu
Biurosprzęt s.c.
Zarządzanie personelem, rekrutacja i szkolenie pracowników, opieka nad punktem obsługi klienta, koordynacja pracy przedstawicieli handlowych, prowadzenie dokumentacji firmy w zakresie wykonywanych czynności serwisowych, prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania jakością zgodnie z ISO 9001:2001 oraz ISO 14000, ścisła współpraca z serwisami nadrzędnymi (RR Serwis, Teleko, W-Support, Regenersis), raportowanie zadań, logistyka części zamiennych, sprzedaż usług oraz produktów firmy, obsługa klientów kluczowych w tym klientów B2B.
Naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń z zakresu telefonii komórkowej (Alcatel, Siemens, Motorola, Samsung, Sagem, Sony-ericsson, Huawei).
Naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń z zakresu telefonii komórkowej (Alcatel, Siemens, Motorola, Samsung, Sagem, Sony-ericsson, Huawei).
Technik serwisu dział sprzętu biurowego
Biurosprzęt s.c.
Serwis urządzeń biurowych: kserokopiarki, drukarki, sumatory, maszyny do pisania, kasy fiskalne, zliczarki, wiązarki.
obsługa klientów kluczowych w tym instytucji państwowych
sprzedaż materiałow eksploatacyjnych
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
obsługa klientów kluczowych w tym instytucji państwowych
sprzedaż materiałow eksploatacyjnych
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Szkolenia i kursy
Ukończone szkolenia serwisowe produktów komunikacji mobilnej: Motorola, Sagem, Mitshubishi Trium, Siemens, Samsung, Sony-Ericsson.
Ukończony kurs "Obsługa klienta w sytuacjach stresowych" (Berndson)
Ukończony kurs wraz z uzyskaniem uprawnień obsługi serwisowej oraz montażu kas fiskalnych marki NCR.
Ukończony kurs "Obsługa klienta w sytuacjach stresowych" (Berndson)
Ukończony kurs wraz z uzyskaniem uprawnień obsługi serwisowej oraz montażu kas fiskalnych marki NCR.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Zainteresowania
Łucznictwo, Technologia, Biznes, Polityka, Piłka nożna, ASG, RPG, Książka, Film.
Organizacje
SML skarbnik okręgu, powiat częstochowski (2001-2002)
Grupy
Multigry MMOG
Pewnie nazwa MMO większości z Was z niczym się nie kojarzy. Ale wtajemniczeni wiedzą - skrótem tym określa się masowe gry sieciowe (Massive Multiplayer Online Games), w które bawi się jednocześnie naw
Telefony GSM i wszystko z nimi związane
Wszystko co jest związane z telefonami ich naprawą używaniem, akcesoriami do nich i nie tylko