Maria Magdalena Curyło
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Tarnów,
małopolskie
Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kategorii B
Biegłe pisanie na klawiaturze
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Zespołu
Factor Consulting Sp. z o.o.
Edytowanie raportów oraz opracowań, codzienne wsparcie administracyjne zespołu, przygotowywanie materiałów, dokumentacji, prezentacji itp., sporządzanie notatek, umawianie spotkań, promowanie wizerunku klientów w mediach lokalnych (reklama, ogłoszenia, artykuły).
Referent/Specjalista ds. rozliczeń
Obsługa sekretariatu budowy: m.in. ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism, prowadzenie spraw kadrowych – rejestry obecności i absencji, opisywanie i kontrola faktur, analiza kosztów, sporządzanie raportów finansowych, tworzenie budżetów, rozliczanie podwykonawców.
Praca na stanowisku administratora systemu AX: m.in. dekretacja dokumentów kosztowych, rozliczanie magazynów, tworzenie i weryfikacja budżetów, rozliczanie podwykonawców.
Praca na stanowisku administratora systemu AX: m.in. dekretacja dokumentów kosztowych, rozliczanie magazynów, tworzenie i weryfikacja budżetów, rozliczanie podwykonawców.
Szkolenia i kursy
„Kadry i Płace” 64 h (Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Wszechnica Edukacyjna) 2013
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Zainteresowania
Literatura kryminalna, historia