Marcin Wojcieszek

SENIOR MARKETING PRODUCT MANAGER
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Globalny Marketing Project Management Szkolenie Zarządzanie zespołem Strategia marketingowa zarządzanie marką Komunikacja Marketingowa Zarządzanie marketingiem Rozwój produktu Zarządzanie produktem Biotechnologia

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
SENIOR MARKETING PRODUCT MANAGER
CHR. HANSEN A/S DENMARK
- Praca na stanowisku o globalnym zasięgu, w różnorodnym środowisku biznesowym.

- Zarządzanie portfolio produktów - biotechnologia rolnicza. Wdrażanie nowych produktów i rozwiązań na rynki. Analiza rynkowa i marketingowa, mapowanie marketingowe. Definiowanie potencjałów rynkowych i kreowanie nowych rynków. Odpowiedzialność za cykl życiowy produktów - od ich zdrożenia, po wprowadzanie kolejnych generacji.

- Tworzenie i zarządzanie narzędziami i strategiami marketingowymi niezbędnymi dla rozwoju sprzedaży i stabilizowania pozycji firmy na rynku, jak np.: opracowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych wraz z jej narzędziami, wizualne i merytoryczne prace przy tworzeniu katalogów, broszur i materiałów reklamowych, reklam prasowych, obecności w internecie (strony internetowe, e-marketing), konferencje prasowe dla przedstawicieli głównych mediów.

- Współpraca z globalnym zespołem sprzedażowym w procesie pozyskiwania i serwisowania Partnerów Biznesowych. Organizowanie szkoleń, seminariów naukowych i treningów dla zespołu sprzedażowego, jak również klientów. Współpraca ze światem naukowym przy okazji konferencji, wdrożeń i szkoleń.

- Monitoring, analiza i szczegółowe definiowanie potencjału rynkowego oraz aktywności konkurencji. Poszukiwanie i kreowanie nowych rynków zbytu i nisz dla oferowanych produktów i rozwiązań. Monitorowanie sprzedaży portfolio produktów.
BIOMIN POLSKA Sp. z o.o.
SALES MANAGER (cały kraj)
– Zarządzanie portfolio produktowym oraz realizacja celów sprzedażowych – budowanie sieci sprzedaży na terenie Polski. Praca z unikalnymi rozwiązaniami i produktami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz fachowe doradztwo żywieniowe – praca jako menedżer sprzedaży.

– Opieka nad strategicznymi klientami firmy (Key Account). Doradztwo techniczne oraz biznesowe. Praca z modelu B2B z dystrybucją, dilerami i mieszalniami pasz, jak również w klientem docelowym - B2C.

- Aktywne poszukiwanie nowych nisz dla oferowanego portfolio produktów. Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii w ramach struktur sprzerdaży.

– Organizacja i prowadzenie szeregu szkoleń dla klientów oraz współpracowników firmy, zarówno w ramach struktur Biomin Polska, jak również we współpracy z firmami partnerskimi i ośrodkami naukowymi.

– Realizacja strategii marketingowych, w tym organizowanie i koordynowanie udziału firmy w szkoleniach, imprezach lokalnych, jak i ogólnokrajowych. Praca redakcyjna nad materiałem prasowym - tworzenie i edycja materiału dziennikarskiego.

– Udział w szkoleniach naukowych w kraju i za granicą.
Logo
PRODUCT MANAGER na prawach Menedżera Marketingu (praca równoległa w Timac Agro)
HYPRED POLSKA Sp. z.o.o.
- Zarządzanie działem FARM (chemia gospodarska oraz dodatki paszowe/zootechniczne). Działania na rzecz rozwoju sprzedaży oferowanej gamy produktów, w tym wdrażanie nowych rozwiązań. Tworzenie strategii komunikacji marketingowej wewnątrz firmy we współpracy z działem handlowym.

- Tworzenie i zarządzanie narzędziami niezbędnymi dla rozwoju sprzedaży i stabilizowania pozycji firmy na rynku, jak np.: opracowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych wraz z jej narzędziami, wizualne i merytoryczne prace przy tworzeniu katalogów, broszur i materiałów reklamowych, reklam prasowych, obecności w internecie (strony internetowe, e-marketing), konferencje prasowe dla przedstawicieli głównych mediów.

- Szkolenie i coaching w terenie, zarówno Przedstawicieli Handlowych (F2F), jak i Regionalnych Kierowników Sprzedaży. Prowadzenie szkoleń, spotkań dla klientów, dystrybutorów oraz firm współpracujących.

- Wspieranie przedstawicieli handlowych w procesie pozyskiwania nowych klientów, odwiedzania wraz z przedstawicielami handlowymi klientów kluczowych i szczególnie trudnych.

- Monitoring, analiza i szczegółowe definiowanie potencjału rynkowego oraz aktywne poszukiwanie i kreowanie nowych rynków zbytu i nisz dla oferowanych produktów i rozwiązań. Monitorowanie sprzedaży portfolio produktów.

- Współpraca z przedstawicielami świata nauki, zarówno w Polsce jak i za granicą oraz działania budujące długofalowe relacje biznesowe z głównymi firmami sektora rolniczego;

- Odpowiedzialność za reprezentowanie firmy jako redaktor – wywiady z klientami, pisanie artykułów na strony internetowe obu firm, opieka redakcyjna nad materiałami, konferencjami, artykułami przeznaczonymi dla fachowej prasy oraz tworzenie limitowanej edycji kalendarzy TAP;

- Współtworzenie strategii marketingu międzynarodowego i współudział w kreowaniu narzędzi sprzedażowo – marketingowych na szczeblu międzynarodowym w ramach firmy HYPRED oraz koncernu ROULLIER. Branie udziału jako prelegent w międzynarodowych wydarzeniach takich jak seminaria i szkolenia;
Timac Agro Polska Sp. z o.o.
PRODUCT MANAGER, wcześniej Junior Product Manager
- Zarządzanie działem produkcji zwierzęcej. Opieka nad portfolio produktów wraz z całym cyklem "życiowym" oferty produktowej. Poszukiwanie i tworzenie rozwiązań i ich pozycjonowanie na rynku.

- Zadania marketingowo – handlowe – działania na rzecz rozwoju sprzedaży oferowanej gamy produktów oraz tworzenie strategii komunikacji marketingowej wewnątrz firmy we współpracy z pozostałymi działami firmy.

- Tworzenie i zarządzanie narzędziami niezbędnymi dla rozwoju sprzedaży i stabilizowania pozycji firmy na rynku, jak: wizualne i merytoryczne opracowywanie katalogów, broszur i ulotek reklamowych, reklam prasowych, obecności w internecie (strony internetowe, e-marketing), jak również opracowywanie wyników doświadczeń i testów terenowych.

- Szkolenie i coaching w terenie, zarówno Przedstawicieli Handlowych (jeden na jeden), jak i Regionalnych Dyrektorów Sprzedaży. Organizowanie i prowadzenie szkoleń, spotkań dla klientów, dystrybutorów oraz firm współpracujących.

- Monitorowanie, analiza i szczegółowe definiowanie potencjału rynkowego oraz aktywne poszukiwanie i kreowanie nowych rynków zbytu i nisz dla oferowanych produktów i rozwiązań.

- Współpraca z przedstawicielami świata nauki, zarówno w Polsce jak i za granicą oraz działania budujące długofalowe relacje biznesowe z głównymi firmami sektora rolniczo-weterynaryjnego.

- Odpowiedzialność za reprezentowanie firmy jako redaktor/dziennikarz – wywiady z klientami, pisanie artykułów na firmowe strony internetowe, opieka redakcyjna nad materiałami firmowymi, konferencjami, artykułami przeznaczonymi dla fachowej prasy (Top Agrar, Hoduj z Głową, Bydło itd.) oraz tworzenie limitowanej edycji kalendarzy TAP.

- Współtworzenie marketingu międzynarodowego i współudział w kreowaniu narzędzi sprzedażowo – marketingowych na szczeblu międzynarodowym jako część koncernu ROULLIER. Branie udziału w międzynarodowych wydarzeniach takich jak seminaria i szkolenia.
Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o.
Dziennikarz/Redaktor
– Odpowiedzialność za kompletowanie materiałów prasowych, tworzenie i redagowanie artykułów związanych z tematyką hodowlaną miesięcznika "Top Agrar Polska" oraz przygotowanie do druku zebranego materiału redakcyjnego.

– Tworzenie i kompletowanie materiału fotograficznego.

– Prowadzenie niezależnego doradztwa rolniczego w dziedzinie żywienia zwierząt.

– Reprezentowanie wydawnictwa na ogólnokrajowych i międzynarodowych targach, imprezach oraz spotkaniach prasowych związanych z szeroko rozumianą branżą rolniczą.
Nutrimix Polska Sp.z o.o.
Product Manager
– Zarządzanie produktem oraz realizacja celów sprzedażowych – budowanie sieci sprzedaży na podległym terenie. Praca z produktami ekskluzywnymi.

– Aktywne pozyskiwanie klientów oraz fachowe doradztwo żywieniowe – praca jako reprezentant handlowy oraz doradca na terenie południowo-wschodniej Polski.

– Opieka nad strategicznymi klientami firmy (Key Account).

– Organizacja i prowadzenie szeregu szkoleń dla klientów oraz współpracowników firmy.

– Realizacja strategii marketingowych, w tym organizowanie i koordynowanie udziału firmy na wystawach oraz imprezach targowych na podległym terenie, a także współpraca z prasą branżową.

– Udział w szkoleniach naukowych w USA oraz Holandii zorganizowanych przez DV MillS Inc.; w tym praca jako tłumacz języka angielskiego.

Szkolenia i kursy

– Coaching i informacja zwrotna w pracy managera
– Profesjonalne prezentacje
– E-marketing w praktyce

– Warsztaty z zakresu podstawowej obróbki dźwięku w warunkach studyjnych i estradowych.
– Kurs ratownictwa wodnego potwierdzony patentem młodszego ratownika wodnego.

Edukacja

Logo
Wydział Medycyny Weterynaryjnej, doktoranckie
Uniwersytet Przyrodczniczy w Lublinie
Logo
Hodowla i Biologia Zwierząt, magisterskie
Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Rolnictwo

Zainteresowania

– Doświadczenie multiinstrumentalne – gra na gitarze elektrycznej, basie oraz perkusji, kolekcjonowanie sprzętu gitarowego (gitary, wzmacniacze itd.)
– Studyjna realizacja nagrań muzycznych, jak również nagrywanie instrumentów metodą home-recordingu.
– Motoryzacja
– Coaching i doradztwo personalne.
– Judaistyka i początki chrześcijaństwa.

Organizacje

– Uczestwictwo w SZKOLE LIDERÓW w Waikanae (Nowa Zelandia) oraz współpraca ze stowarzyszeniem STEIGER INTERNATIONAL (www.steiger.org).
– Współorganizacja festiwalu artystycznego SLOT ART FESTIVAL (www.slot.org.pl). Aktywny udział przez szereg lat w zespole wolontariuszy oraz kierowanie grupą ludzi. Regularna współpraca ze Stowarzyszeniem Lokalnych Ośrodków Twórczych (SLOT).
– Współpraca ze Stowarzyszeniem Pomocy "INNY DOM" w Poznaniu (www.innydom.org).

Inne

– Podstawowa wiedza w zakresie tworzenia i administrowania witryn internetowych (HTML) – Dreamweaver.

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
Chrześcijanie
Chrześcijanie
Grupa zrzeszająca chrześcijan.
Gitara
Gitara
Szarpać struny - yeah
Izrael
Izrael
Cool facts about Israel
Nowa Zelandia
Nowa Zelandia
Forum dla miłośników i entuzjastów Nowej Zelandii. Dla osób które uwielbiają jej wyjątkową przyrodę (endemiczną), niesamowite widoki, otwartych i sympatycznych ludzi oraz sporty ekstremalne
Rock
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )
Sydney
Sydney
WAKACJE, NAUKA, PRACA, EMIGRACJA - KAŻDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE
Twórcy Dźwięku
Twórcy Dźwięku
Grupa dla osób tworzących muzykę i dźwięk; komponujących, aranżujących, eksperymentujących, poszukujących... Tworzących, a nie nie: odtwarzających.
Volvo
Volvo
Miłośnicy i użytkownicy samochodów marki Volvo