Marcin Troszak

Specjalista ds. obsługi zlecen serwisowych w Kingspan Environmental Sp. z o.o.
Rokietnica, wielkopolskie

Umiejętności

motoryzacja Budżetowanie Call Center Rozwój Call Center CRM Zadowolenie klienta Dane Ekonomika Extended Warranty MS Project Planowanie projektów Public Relations Publikacje SAP Gwarancje Obsługa klienta Ubezpieczenia Prawo jazdy kat B Micrsosoft Excel , Microsoft Outlock Call Centers

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kingspan Environmental Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
● Koordynowanie wdrożenia umów z Partnerami Serwisowymi na terenie Europy
● Przygotowanie programu szkoleń wstępnych dla nowych pracowników z zakresu umiejętności miękkich, wartości oraz procesów reklamacyjnych,
● Audytowanie procesów sprzedażowych i posprzedażowych
● Opracowywanie i rozpatrywanie reklamacji oraz kontakt z klientami
● Współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązania żądań klientów
● Optymalizacja procesów reklamacyjnych
● Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami, partnerami serwisowymi
● Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych o problematycznych produktach, terminach dostaw, przyjęciach i innych parametrach związanych z satysfakcją klienta
● Szkolenie pracowników i usługodawców zewnętrznych (produkty, procedury obsługi i jakości)
● Realizacja działań naprawczych zgodnie z normą ISO 9001: 2008
Kingspan Environmental Sp. z o.o.
Specjalista ds.obsługi zleceń serwisowych
● Opracowywanie i rozpatrywanie reklamacji oraz kontakt z klientami
● Współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązania żądań klientów
● Optymalizacja procesów reklamacyjnych
● Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami, partnerami serwisowymi
● Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych o problematycznych produktach, terminacj dostaw, przyjęciach i innych parametrach związanych z satysfakcją klienta
● Szkolenie pracowników i usługodawców zewnętrznych (produkty, procedury obsługi i jakości)
● Realizacja działań naprawczych zgodnie z normą ISO 9001: 2008
Volkswagen Group Polska
Koordynator Projektu Pomocy Drogowej
• Koordynowanie wdrożenia nowego programu Pomocy Drogowej dla marek VGP (Volkswagen, Audi, Skoda i Seat) na terenie Polski
• Dostosowanie umowy ramowej podpisanej przez Volkswagen AG (spółka nadrzędna do VGP) z ARC Europe do obowiązujących przepisów prawa w Polsce, procedur oraz standardów stosowanych w VGP
• Projektowanie innowacyjnych rozwiązań rozliczania kosztów powstałych przy realizacji usług assistance
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostarczycielem usług assistance
• Rozpisanie oraz przeprowadzenie przetargu na ubezpieczenie zbiorowe sprzedanych pojazdów w ramach programu Pomocy Drogowej
• Przeprowadzanie szkoleń dla Partnerów Serwisowych (dealerów)
w zakresie nowych regulacji i rozliczeń
• Planowanie, ustalanie standardów i zasad, opracowanie jasnych
i osiągalnych celów projektu, określenie wymagań projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
• Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy komitetem sterującym a dostawcami
Volkswagen Group Polska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Opracowywanie i rozpatrywanie reklamacji oraz kontakt
z klientami
• Współpraca z Importerami Zagranicznymi, Partnerami Serwisowymi, Podwykonawcami, w tym Centrum Assistance
• Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad realizacją i rozliczaniem świadczeń przez Partnerów Serwisowych (VW, Audi, Skoda, Seat) w ramach rozliczeń między Producentem, Importerem
a Towarzystwem Ubezpieczeniowym i Centrum Assistance
• Nadzorowanie prawidłowości wykonanych usług assistance dla marek koncernu Volkswagen AG
• Realizacja działań korygujących z listy ISO 9001:2008
Starter
Konsultant Assistance
• Obsługa telefoniczna klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych produktów
• Organizacja assistance dla klientów Towarzystw Ubezpieczeniowych, Importerów samochodów oraz właścicieli aut (pomoc drogowa, transport medyczny, home assistance)
• Kontakt z poszkodowanymi i współpraca z placówkami medycznymi, filiami serwisów mechanicznych i blacharsko – lakierniczych oraz podwykonawcami z całego świata
• Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad realizacją i rozliczaniem świadczeń w ramach zorganizowanej pomocy dla marek wielu Importerów samochodów na terenie Polski
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Marcin charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem profesjonalizmu, każde zlecone zadanie wykonuje z należytą starannością. Zawsze można było na nim polegać. Dodatkowo jest osobą bardzo pogodną, wnosi mnóstwo pozytywnej energii do zespołu w którym pracuje. Jest bardzo kreatywny i zaangażowany. Z całą pewnością mogę polecić Marcina jako wartościowego pracownika.
Holicon sp. z o.o.
Konsultant Działu Finansowego
• Obsługa telefoniczna klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych produktów
• Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji finansowych klientów indywidualnych i biznesowych
• Przygotowanie nowych ofert handlowych i pozyskiwanie nowych klientów telekomunikacyjnych oraz budowanie dobrych relacji z obecnymi klientami
Logo
Kierownik
Lustro Wspomnień Cafe
• Prowadzenie kawiarni: przygotowanie niezbędnej dokumentacji, ustalanie menu i wprowadzanie innowacji
• Budowanie bazy dostawców półproduktów, kontrola stanu magazynu, tworzenie pozytywnego wizerunku, organizowanie imprez okolicznościowych, dbałość o jakoś obsługi, profesjonalna obsługa klientów, szkolenie nowych pracowników, aranżacja wnętrza kawiarni

Szkolenia i kursy

Certyfikaty:
- Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu ISO 22000:2005
- Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu ISO 9001:2008

Edukacja

Logo
Technologia żywności i żywienie człowieka, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Logo
Technologia żywności i żywienie człowieka, inżynierskie
Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Języki: język angielski


Hobby: moda, kulinaria, podróże, sport, muzyka

Inne

Przebyte szkolenia:
1. Strategie rozwiązywania trudnych sytuacji (6/4411/13) - Centrum Doradztwa Profes
2. Budowanie długotrwałych relacji z klientami (7/4305/13) - Centrum Doradztwa Profes
3. Aspektyw prawne reklamacji i umiejętność radzenia sobie w sytuacji kryzysowej - Skoda Auto i Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
4. Best Practice Workshop - obsługa klienta - Audi AG
5. Ekspert w roli trenera - Centrum Szkoleniowe Set Biznes

Grupy

Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpiczenia majątkowe i zdrowotne