Umiejętności
motoryzacja
Budżetowanie
Call Center
Rozwój Call Center
CRM
Zadowolenie klienta
Dane
Ekonomika
Extended Warranty
MS Project
Planowanie projektów
Public Relations
Publikacje
SAP
Gwarancje
Obsługa klienta
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
Micrsosoft Excel , Microsoft Outlock
Call Centers
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
● Koordynowanie wdrożenia umów z Partnerami Serwisowymi na terenie Europy
● Przygotowanie programu szkoleń wstępnych dla nowych pracowników z zakresu umiejętności miękkich, wartości oraz procesów reklamacyjnych,
● Audytowanie procesów sprzedażowych i posprzedażowych
● Opracowywanie i rozpatrywanie reklamacji oraz kontakt z klientami
● Współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązania żądań klientów
● Optymalizacja procesów reklamacyjnych
● Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami, partnerami serwisowymi
● Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych o problematycznych produktach, terminach dostaw, przyjęciach i innych parametrach związanych z satysfakcją klienta
● Szkolenie pracowników i usługodawców zewnętrznych (produkty, procedury obsługi i jakości)
● Realizacja działań naprawczych zgodnie z normą ISO 9001: 2008
● Przygotowanie programu szkoleń wstępnych dla nowych pracowników z zakresu umiejętności miękkich, wartości oraz procesów reklamacyjnych,
● Audytowanie procesów sprzedażowych i posprzedażowych
● Opracowywanie i rozpatrywanie reklamacji oraz kontakt z klientami
● Współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązania żądań klientów
● Optymalizacja procesów reklamacyjnych
● Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami, partnerami serwisowymi
● Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych o problematycznych produktach, terminach dostaw, przyjęciach i innych parametrach związanych z satysfakcją klienta
● Szkolenie pracowników i usługodawców zewnętrznych (produkty, procedury obsługi i jakości)
● Realizacja działań naprawczych zgodnie z normą ISO 9001: 2008
Specjalista ds.obsługi zleceń serwisowych
● Opracowywanie i rozpatrywanie reklamacji oraz kontakt z klientami
● Współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązania żądań klientów
● Optymalizacja procesów reklamacyjnych
● Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami, partnerami serwisowymi
● Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych o problematycznych produktach, terminacj dostaw, przyjęciach i innych parametrach związanych z satysfakcją klienta
● Szkolenie pracowników i usługodawców zewnętrznych (produkty, procedury obsługi i jakości)
● Realizacja działań naprawczych zgodnie z normą ISO 9001: 2008
● Współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązania żądań klientów
● Optymalizacja procesów reklamacyjnych
● Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami, partnerami serwisowymi
● Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych o problematycznych produktach, terminacj dostaw, przyjęciach i innych parametrach związanych z satysfakcją klienta
● Szkolenie pracowników i usługodawców zewnętrznych (produkty, procedury obsługi i jakości)
● Realizacja działań naprawczych zgodnie z normą ISO 9001: 2008
Koordynator Projektu Pomocy Drogowej
• Koordynowanie wdrożenia nowego programu Pomocy Drogowej dla marek VGP (Volkswagen, Audi, Skoda i Seat) na terenie Polski
• Dostosowanie umowy ramowej podpisanej przez Volkswagen AG (spółka nadrzędna do VGP) z ARC Europe do obowiązujących przepisów prawa w Polsce, procedur oraz standardów stosowanych w VGP
• Projektowanie innowacyjnych rozwiązań rozliczania kosztów powstałych przy realizacji usług assistance
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostarczycielem usług assistance
• Rozpisanie oraz przeprowadzenie przetargu na ubezpieczenie zbiorowe sprzedanych pojazdów w ramach programu Pomocy Drogowej
• Przeprowadzanie szkoleń dla Partnerów Serwisowych (dealerów)
w zakresie nowych regulacji i rozliczeń
• Planowanie, ustalanie standardów i zasad, opracowanie jasnych
i osiągalnych celów projektu, określenie wymagań projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
• Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy komitetem sterującym a dostawcami
• Dostosowanie umowy ramowej podpisanej przez Volkswagen AG (spółka nadrzędna do VGP) z ARC Europe do obowiązujących przepisów prawa w Polsce, procedur oraz standardów stosowanych w VGP
• Projektowanie innowacyjnych rozwiązań rozliczania kosztów powstałych przy realizacji usług assistance
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostarczycielem usług assistance
• Rozpisanie oraz przeprowadzenie przetargu na ubezpieczenie zbiorowe sprzedanych pojazdów w ramach programu Pomocy Drogowej
• Przeprowadzanie szkoleń dla Partnerów Serwisowych (dealerów)
w zakresie nowych regulacji i rozliczeń
• Planowanie, ustalanie standardów i zasad, opracowanie jasnych
i osiągalnych celów projektu, określenie wymagań projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
• Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy komitetem sterującym a dostawcami
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Opracowywanie i rozpatrywanie reklamacji oraz kontakt
z klientami
• Współpraca z Importerami Zagranicznymi, Partnerami Serwisowymi, Podwykonawcami, w tym Centrum Assistance
• Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad realizacją i rozliczaniem świadczeń przez Partnerów Serwisowych (VW, Audi, Skoda, Seat) w ramach rozliczeń między Producentem, Importerem
a Towarzystwem Ubezpieczeniowym i Centrum Assistance
• Nadzorowanie prawidłowości wykonanych usług assistance dla marek koncernu Volkswagen AG
• Realizacja działań korygujących z listy ISO 9001:2008
z klientami
• Współpraca z Importerami Zagranicznymi, Partnerami Serwisowymi, Podwykonawcami, w tym Centrum Assistance
• Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad realizacją i rozliczaniem świadczeń przez Partnerów Serwisowych (VW, Audi, Skoda, Seat) w ramach rozliczeń między Producentem, Importerem
a Towarzystwem Ubezpieczeniowym i Centrum Assistance
• Nadzorowanie prawidłowości wykonanych usług assistance dla marek koncernu Volkswagen AG
• Realizacja działań korygujących z listy ISO 9001:2008
Konsultant Assistance
• Obsługa telefoniczna klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych produktów
• Organizacja assistance dla klientów Towarzystw Ubezpieczeniowych, Importerów samochodów oraz właścicieli aut (pomoc drogowa, transport medyczny, home assistance)
• Kontakt z poszkodowanymi i współpraca z placówkami medycznymi, filiami serwisów mechanicznych i blacharsko – lakierniczych oraz podwykonawcami z całego świata
• Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad realizacją i rozliczaniem świadczeń w ramach zorganizowanej pomocy dla marek wielu Importerów samochodów na terenie Polski
• Organizacja assistance dla klientów Towarzystw Ubezpieczeniowych, Importerów samochodów oraz właścicieli aut (pomoc drogowa, transport medyczny, home assistance)
• Kontakt z poszkodowanymi i współpraca z placówkami medycznymi, filiami serwisów mechanicznych i blacharsko – lakierniczych oraz podwykonawcami z całego świata
• Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad realizacją i rozliczaniem świadczeń w ramach zorganizowanej pomocy dla marek wielu Importerów samochodów na terenie Polski
współpracownik
wystawiono
Marcin charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem profesjonalizmu, każde zlecone zadanie wykonuje z należytą starannością. Zawsze można było na nim polegać. Dodatkowo jest osobą bardzo pogodną, wnosi mnóstwo pozytywnej energii do zespołu w którym pracuje. Jest bardzo kreatywny i zaangażowany. Z całą pewnością mogę polecić Marcina jako wartościowego pracownika.
Konsultant Działu Finansowego
• Obsługa telefoniczna klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych produktów
• Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji finansowych klientów indywidualnych i biznesowych
• Przygotowanie nowych ofert handlowych i pozyskiwanie nowych klientów telekomunikacyjnych oraz budowanie dobrych relacji z obecnymi klientami
• Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji finansowych klientów indywidualnych i biznesowych
• Przygotowanie nowych ofert handlowych i pozyskiwanie nowych klientów telekomunikacyjnych oraz budowanie dobrych relacji z obecnymi klientami
Kierownik
Lustro Wspomnień Cafe
• Prowadzenie kawiarni: przygotowanie niezbędnej dokumentacji, ustalanie menu i wprowadzanie innowacji
• Budowanie bazy dostawców półproduktów, kontrola stanu magazynu, tworzenie pozytywnego wizerunku, organizowanie imprez okolicznościowych, dbałość o jakoś obsługi, profesjonalna obsługa klientów, szkolenie nowych pracowników, aranżacja wnętrza kawiarni
• Budowanie bazy dostawców półproduktów, kontrola stanu magazynu, tworzenie pozytywnego wizerunku, organizowanie imprez okolicznościowych, dbałość o jakoś obsługi, profesjonalna obsługa klientów, szkolenie nowych pracowników, aranżacja wnętrza kawiarni
Szkolenia i kursy
Certyfikaty:
- Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu ISO 22000:2005
- Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu ISO 9001:2008
- Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu ISO 22000:2005
- Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu ISO 9001:2008
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Języki: język angielski
Hobby: moda, kulinaria, podróże, sport, muzyka
Hobby: moda, kulinaria, podróże, sport, muzyka
Inne
Przebyte szkolenia:
1. Strategie rozwiązywania trudnych sytuacji (6/4411/13) - Centrum Doradztwa Profes
2. Budowanie długotrwałych relacji z klientami (7/4305/13) - Centrum Doradztwa Profes
3. Aspektyw prawne reklamacji i umiejętność radzenia sobie w sytuacji kryzysowej - Skoda Auto i Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
4. Best Practice Workshop - obsługa klienta - Audi AG
5. Ekspert w roli trenera - Centrum Szkoleniowe Set Biznes
1. Strategie rozwiązywania trudnych sytuacji (6/4411/13) - Centrum Doradztwa Profes
2. Budowanie długotrwałych relacji z klientami (7/4305/13) - Centrum Doradztwa Profes
3. Aspektyw prawne reklamacji i umiejętność radzenia sobie w sytuacji kryzysowej - Skoda Auto i Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
4. Best Practice Workshop - obsługa klienta - Audi AG
5. Ekspert w roli trenera - Centrum Szkoleniowe Set Biznes