Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Help-Desk
- wsparcie w rozwiązywaniu problemów użytkowników sieci komputerowej (ok. 220 użytkowników w firmach należących do grupy Ambra),
- instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania opartego o systemy MS Windows XP/Vista/7,
- opieka i zarządzanie Licencjami,
- zakup, nadzór, doraźny serwis i ewidencja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, kontakty z serwisem zewnętrznym,
- współpraca z administratorem sieci,
- współpraca z pracownikami spółki i firmami zewnętrznymi w przypadku zaawansowanych problemów natury informatyczno-administracyjnej,
- obsługa informatyczna firm należących do Grupy Ambra,
- elementy administracji systemem Lotus Notes,
- elementy administracji oraz wsparcie techniczna dla usługi i urządzeń BlackBerry,
- kompleksowa obsługa pod względem technicznym sal konferencyjnych,
- utrzymywanie dobrych relacji z użytkownikami,
- bieżące zadania zlecone oraz współpraca z innymi działami firmy
- instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania opartego o systemy MS Windows XP/Vista/7,
- opieka i zarządzanie Licencjami,
- zakup, nadzór, doraźny serwis i ewidencja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, kontakty z serwisem zewnętrznym,
- współpraca z administratorem sieci,
- współpraca z pracownikami spółki i firmami zewnętrznymi w przypadku zaawansowanych problemów natury informatyczno-administracyjnej,
- obsługa informatyczna firm należących do Grupy Ambra,
- elementy administracji systemem Lotus Notes,
- elementy administracji oraz wsparcie techniczna dla usługi i urządzeń BlackBerry,
- kompleksowa obsługa pod względem technicznym sal konferencyjnych,
- utrzymywanie dobrych relacji z użytkownikami,
- bieżące zadania zlecone oraz współpraca z innymi działami firmy
Specjalista w dziale Informatyki
• od 12.2005 administracja usługą zdalnego dostępu do zasobów firmy
• od 07.2005 do 12.2006 codzienna administracja systemem Lotus Notes (m.in.: tworzenie, zarządzanie, działania na użytkownikach i grupach, ACL baz, główny support związany z problemami LN, zgłaszanie problemów do Global Support)
• współudział w testach i tworzeniu Call Center jako formy wsparcia serwisowego pracowników
• praca według standardów SLA (Service Level Agrement)
• support usługi i urządzeń typu BlackBerry
• codzienna pomoc techniczna dla użytkowników systemu w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i software’owych oraz ewidencja zgłoszeń (ok. 1100 użytkowników we wszystkich oddziałach firmy, w tym blisko 700 użytkowników w Warszawie)
• szkolenia pracowników z obsługi programów komputerowych (Lotus Notes, programy pakietu MS Office i inne)
• montaż, instalacja, inwentaryzacja sprzętu komputerowego, opieka i doraźny serwis oraz kontakty z serwisem zewnętrznym
• udział w testach, wdrożeniach, zakupie komputerów i peryferii
• planowanie procesów i nadzór nad wybranymi projektami (wymiana i rozbudowa komputerów, wdrożenie Cisco MeetingPlace, realokacja pracowników w obrębie biura)
• od 07.2005 do 12.2006 codzienna administracja systemem Lotus Notes (m.in.: tworzenie, zarządzanie, działania na użytkownikach i grupach, ACL baz, główny support związany z problemami LN, zgłaszanie problemów do Global Support)
• współudział w testach i tworzeniu Call Center jako formy wsparcia serwisowego pracowników
• praca według standardów SLA (Service Level Agrement)
• support usługi i urządzeń typu BlackBerry
• codzienna pomoc techniczna dla użytkowników systemu w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i software’owych oraz ewidencja zgłoszeń (ok. 1100 użytkowników we wszystkich oddziałach firmy, w tym blisko 700 użytkowników w Warszawie)
• szkolenia pracowników z obsługi programów komputerowych (Lotus Notes, programy pakietu MS Office i inne)
• montaż, instalacja, inwentaryzacja sprzętu komputerowego, opieka i doraźny serwis oraz kontakty z serwisem zewnętrznym
• udział w testach, wdrożeniach, zakupie komputerów i peryferii
• planowanie procesów i nadzór nad wybranymi projektami (wymiana i rozbudowa komputerów, wdrożenie Cisco MeetingPlace, realokacja pracowników w obrębie biura)
Operator Sprzętu Biurowego w Dziale Informatyki
• nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym i akcesoriami
• codzienna pomoc dla użytkowników
• instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania
• obróbka danych magazynowych i giełdowych
• kontakty z dostawcami sprzętu komputerowego i peryferii
• codzienna pomoc dla użytkowników
• instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania
• obróbka danych magazynowych i giełdowych
• kontakty z dostawcami sprzętu komputerowego i peryferii
Szkolenia i kursy
01.2012 Akademia BTC
Audytor Legalności Oprogramowania
06.2008 CTPartners S.A – HDI Authorizied Training Partner
Analityk Centrum Wsparcia – szkolenie zgodne z
HDI Support Center Analyst
05. 2005 - Kurs z zakresu obsługi klienta
05.2005 - Kurs "Tworzenie infrastruktury i podstawy administracji Lotus Domino"; w Centrum Szkoleniowym IBM
04.2004 – 09.2004 - Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi pod patronatem Agencji Rozwoju Gospodarczego zakończone uzyskaniem tytułu Menedżera Zasobów Ludzkich (80 godzin szkolenia)
10.2000 - Kurs „Implementing Microsoft Windows 2000 Proffesional and Server” w Centrum Szkoleniowym firmy DC Edukacja
Audytor Legalności Oprogramowania
06.2008 CTPartners S.A – HDI Authorizied Training Partner
Analityk Centrum Wsparcia – szkolenie zgodne z
HDI Support Center Analyst
05. 2005 - Kurs z zakresu obsługi klienta
05.2005 - Kurs "Tworzenie infrastruktury i podstawy administracji Lotus Domino"; w Centrum Szkoleniowym IBM
04.2004 – 09.2004 - Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi pod patronatem Agencji Rozwoju Gospodarczego zakończone uzyskaniem tytułu Menedżera Zasobów Ludzkich (80 godzin szkolenia)
10.2000 - Kurs „Implementing Microsoft Windows 2000 Proffesional and Server” w Centrum Szkoleniowym firmy DC Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Fotografia amatorska, zagadnienia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, literatura sensacyjna,
Grupy
Global Management Challenge
Polska Edycja Międzynarodowego Konkursu Global Management Challenge EuroManager - dla uczestników byłych i obecnych, finalistów i wszystkich zainteresowanych
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Stare Babice
Grupa dla wszystkich obecnych jak również przyszłych mieszkańców Naszej Gminy - Starych Babic