Marcin Stój

Specjalista ds. HelpDesku
Lipków, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AMBRA
Specjalista Help-Desk
- wsparcie w rozwiązywaniu problemów użytkowników sieci komputerowej (ok. 220 użytkowników w firmach należących do grupy Ambra),
- instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania opartego o systemy MS Windows XP/Vista/7,
- opieka i zarządzanie Licencjami,
- zakup, nadzór, doraźny serwis i ewidencja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, kontakty z serwisem zewnętrznym,
- współpraca z administratorem sieci,
- współpraca z pracownikami spółki i firmami zewnętrznymi w przypadku zaawansowanych problemów natury informatyczno-administracyjnej,
- obsługa informatyczna firm należących do Grupy Ambra,
- elementy administracji systemem Lotus Notes,
- elementy administracji oraz wsparcie techniczna dla usługi i urządzeń BlackBerry,
- kompleksowa obsługa pod względem technicznym sal konferencyjnych,
- utrzymywanie dobrych relacji z użytkownikami,
- bieżące zadania zlecone oraz współpraca z innymi działami firmy
EY (dawniej Ernst & Young)
Specjalista w dziale Informatyki
• od 12.2005 administracja usługą zdalnego dostępu do zasobów firmy
• od 07.2005 do 12.2006 codzienna administracja systemem Lotus Notes (m.in.: tworzenie, zarządzanie, działania na użytkownikach i grupach, ACL baz, główny support związany z problemami LN, zgłaszanie problemów do Global Support)
• współudział w testach i tworzeniu Call Center jako formy wsparcia serwisowego pracowników
• praca według standardów SLA (Service Level Agrement)
• support usługi i urządzeń typu BlackBerry
• codzienna pomoc techniczna dla użytkowników systemu w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i software’owych oraz ewidencja zgłoszeń (ok. 1100 użytkowników we wszystkich oddziałach firmy, w tym blisko 700 użytkowników w Warszawie)
• szkolenia pracowników z obsługi programów komputerowych (Lotus Notes, programy pakietu MS Office i inne)
• montaż, instalacja, inwentaryzacja sprzętu komputerowego, opieka i doraźny serwis oraz kontakty z serwisem zewnętrznym
• udział w testach, wdrożeniach, zakupie komputerów i peryferii
• planowanie procesów i nadzór nad wybranymi projektami (wymiana i rozbudowa komputerów, wdrożenie Cisco MeetingPlace, realokacja pracowników w obrębie biura)
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Miałem okazję przez półtora roku współpracować z Marcinem w dziale IT. Świetnie zorganizowany, odpowiedzialny, niesamowita wiedza z zakresu technologii i architektury IT w firmie, świetna znajomość Lotus Notes (klient i administrowanie) do tego zawsze chętny do pomocy!
Mostostal-Export S.A.
Operator Sprzętu Biurowego w Dziale Informatyki
• nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym i akcesoriami
• codzienna pomoc dla użytkowników
• instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania
• obróbka danych magazynowych i giełdowych
• kontakty z dostawcami sprzętu komputerowego i peryferii

Szkolenia i kursy

01.2012 Akademia BTC
Audytor Legalności Oprogramowania

06.2008 CTPartners S.A – HDI Authorizied Training Partner
Analityk Centrum Wsparcia – szkolenie zgodne z
HDI Support Center Analyst

05. 2005 - Kurs z zakresu obsługi klienta

05.2005 - Kurs "Tworzenie infrastruktury i podstawy administracji Lotus Domino"; w Centrum Szkoleniowym IBM

04.2004 – 09.2004 - Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi pod patronatem Agencji Rozwoju Gospodarczego zakończone uzyskaniem tytułu Menedżera Zasobów Ludzkich (80 godzin szkolenia)

10.2000 - Kurs „Implementing Microsoft Windows 2000 Proffesional and Server” w Centrum Szkoleniowym firmy DC Edukacja

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Prywatna Wyższa Szkoła Biznesu i Administracji w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Fotografia amatorska, zagadnienia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, literatura sensacyjna,

Grupy

78 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Global Management Challenge
Global Management Challenge
Polska Edycja Międzynarodowego Konkursu Global Management Challenge EuroManager - dla uczestników byłych i obecnych, finalistów i wszystkich zainteresowanych
IBM Lotus Domino
IBM Lotus Domino
O aplikacjach i nie tylko w tym przedziwnym środowisku
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
Stare Babice
Stare Babice
Grupa dla wszystkich obecnych jak również przyszłych mieszkańców Naszej Gminy - Starych Babic