Marcin Górnik

Dyrektor Departamentu Zarządzania Wierzytelnościami Sekurytyzacyjnymi
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Analiza biznesowa Analiza danych Analiza finansowa Raportowanie i analizy windykacja należności Klientów Zarządzanie wierzytelnościami Windykacja polubowna, sądowa, egzekucyjna Sprzedaż wierzytelności Negocjacje - Negotiation

Języki

polski
ojczysty

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Departamentu Analiz
Grupa Obligo
Logo
Dyrektor Departamentu Zarządzania Wierzytelnościami Sekurytyzacyjnymi
Trigon Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Logo
Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Wierzytelnościami Sekurytyzacyjnymi
Trigon Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Logo
Head of Analysis Department
Robert Pabich Sp. z o.o.
Lindorff S.A.
Head of Business Intelligence
Lindorff S.A.
Kierownik Działu Analiz Operacyjnych
- analizy portfeli kupionych i zleconych
Lindorff S.A.
Kierownik Działu Analiz Operacyjnych Portfeli Zleconych
- analizy portfeli zleconych
Lindorff S.A.
Kierownik Działu Analiz Portfeli Zleconych
- analizy portfeli zleconych
Netia S.A.
Koordynator Sekcji Windykacji
• koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
• korelowanie oraz monitoring działań związanych z windykacją należności (windykacja polubowna, sądowo-komornicza, sprzedaż wierzytelności) po rozwiązaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz należności związanych z pozostałą sprzedażą (SAP),
• koordynowanie przetargów w zakresie cesji wierzytelności oraz nadzór nad sprawnym ich przebiegiem, kontrolowanie obsługi posprzedażowej,
• weryfikacja procesu rozliczenia należności z tytułu wyświadczonych usług windykacyjnych na rzecz Dialog sp. z o.o. przez firmy zewnętrzne oraz analizowanie i raportowanie skuteczności prowadzonych działań,
• nadzorowanie, analizowanie oraz raportowanie określonych prac w projekcie integracji Dialog – Netia, nadzoruję proces migracji danych windykacyjnych do nowego systemu windykacyjnego Netii
• cykliczne opracowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne Spółki i audytorów,
• tworzenie i kontrolowanie budżetu dla wszystkich obszarów windykacji,
• wprowadzanie działań korygujących w przypadku odstępstw od zakładanych efektów pracy podległego zespołu oraz firm windykacyjnych.
Telefonia Dialog S.A.
Konsultant ds. Windykacji, Dział Rozliczeń Abonenckich i Windykacji
• weryfikacja poprawności faktur oraz rozliczanie kosztów windykacji prowadzonej przez firmy zewnętrzne,
• raportowanie oraz analizowanie danych rozliczeniowo-windykacyjnych,
• przygotowywanie spraw do windykacji polubownej, sądowej oraz komorniczej,
• opiniowanie umów w zakresie windykacji i rozliczeń, definiowanie oraz analiza dokumentacji technicznej,
• tworzenie procedur ISO związanych m.in. z masową windykacją wierzytelności.
Telefonia Dialog S.A.
Starszy Specjalista ds. Windykacji Dział Rozliczeń Abonenckich i Windykacji
• kontrola windykacji należności na każdym etapie windykacji,
• przeprowadzanie przetargów Cesji Wierzytelności oraz obsługa posprzedażowa,
• przygotowywanie raportów dla Urzędu Skarbowego,
• prowadzenie comiesięcznych ustaleń dokumentów finansowych z księgowością na podstawie raportów,
• nadzór nad poprawnością wystawiania dokumentów finansowych związanych z naliczeniem odszkodowań
i kar za niezwrócone urządzenia abonenckie,
• tworzenie i kontrolowanie dokumentów ewidencyjnych emitowanych do klientów po rozwiązaniu umowy(wezwania do zapłaty, rozwiązania umów).
Telefonia Dialog S.A.
Starszy Specjalista ds. Kontroli Należności, Dział Rozl. Ab. i Windykacji
• kontrola płatności w podziale w ramach windykacji abonenckiej,
• przygotowywanie i rozliczanie wpłat, poprawne rozliczanie dokumentów finansowych, kompensowanie nadwyżek, umarzanie należności, rozkładanie na raty długu,
• masowa obsługa zleceń stałych w ramach Polecenia Zapłaty oraz ROR,
• nadzór nad postępowaniami upadłościowymi i układowymi,
• obsługa klienta w trakcie trwania umowy oraz po rozwiązaniu umowy,
• współpraca z firmami windykacyjnymi, kancelariami Prawnymi oraz Biurami Informacji Gospodarczej.

Szkolenia i kursy

• Wycena portfeli wierzytelności z perspektywy inwestora finansowego, Certyfikat CMT Advisory Sp. z o.o.
• Szkolenie Język SQL w bazie danych Oracle Certyfikat - HintMine
• Szkolenie Skuteczność w prowadzeniu spotkania” Certyfikat - EdisonTeam.pl
• Szkolenie Najważniejsze postawy i narzędzia managerskie Certyfikat - Krauthammer Poland Sp. z o.o.
• Szkolenia Jak skutecznie motywować? Przegląd i porównanie technik motywacyjnych Certyfikat - WSB
• Szkolenie Zarządzanie strategiczną transformacją w firmie Certyfikat - WSB
• Szkolenie Negocjacje biznesowe Certyfikat - WSB
• Szkolenie Zaistnieć w mediach, czyli jak skutecznie kształtować wizerunek firmy Certyfikat - WSB
• Certyfikat auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001:2008 KEMAQuality Polska Sp. z o.o.
• Szkolenie z zakresu aspektów prawnych Ustawy z dnia 14 lutego 2003 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych oraz obsługi systemu informatycznego ERIF BIG S.A., - ERIF BIG S.A.
• Certyfikat auditora wewnętrznego systemów zarządzania jakością zgodnych z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001 - Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Polskich,
• Prawo jazdy kategorii B od 2001 r.

Edukacja

Logo
Windykacja i Zarządzanie Wierzytelnościami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Finanse i Rachunkowość, uzyskany tytuł Technik Ekonomista, średnie
Liceum Ekonomiczne nr 2 we Wrocławiu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Prawo
Windykacja

Inne

W Telefonii DIALOG S.A. od 2008 roku pełnię również funkcję audytora wewnętrznego.

Grupy

Excel
Excel
dla wszystkich użytkowników programu MS Excel oraz programujących w VBA.
Excel  Access
Excel Access
Forum dla tworzących rozwiązania w oparciu o oba programy.
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Ms Access
Ms Access
Praktyczne zastosowanie Ms Access