Małgorzata Mazurkiewicz

Happily Employed :)
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Crystal Reports DemandTools Google Apps Microsoft Office Salesforce.com Analiza danych Bazy danych Umiejętności analityczne MS Excel, VBA Basic SQL basic Raportowanie i analizy

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Motorola Solutions Systems Polska Sp. z o.o.
Customer Data Coordinator
Assist Sales Operations with long term data cleansing project related to salesforce.com.
Work with the Global Sales Operations and Global Channel team to review, consolidate and delete duplicate and invalid records in salesforce.com.
Work with Customer Master team to ensure that records coming into salesforce.com from Oracle and records imported from other ERP systems are identified and use as primary record.
Handle the inbound requests for adding new records into Salesforce.com.
Deutsche Bank Polska S.A
Credit Risk Management - Data Coherence Specialist
Produce, validate and quality assure, analyse and submit reliable management reports - regularly and on ad-hoc basis.
Develop queries to extract data on department needs.
Creating and adjusting reports regarding Clients Business Reviews - monitoring all stages of the process.
Conducting manual and automatic controls regarding data integrity between systems.
Measuring KPIs and SLA.
Creating and managing Control Forms (documents describing processes performed by Data Integrity Office).
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Reporting Specialist
• Producing daily, weekly and monthly reports (KPI, Service Desk Performance, dashboards etc.)
• Producing ad-hoc reports requested by client
• Measuring agent’s KPIs
• Remedy and HiPath Databases connecting via Crystal Reports
• Building and maintaining succesful working relationship with Operations Managers & Team Leaders

Incident Management Administrator (od 2007-01 do 2008-12):
• Responsible for incident detection and recording; clasification of all incidents and initial support; investigation and diagnosis, resolution and recovery, incident closure; incident ownership, monitoring, tracking and communication.
• Preparing statistical reports (daily, weekly and monthly reports) and Root Cause Analysis reports.
GE Money Bank
Customer Credit Advisor
Providing credit advice.
CBB Call Center
Helpdesk Consultant
Handling calls from users of Sez@m electronic system and providing first line support.

Szkolenia i kursy

04.2012 - VBA in MsExcel
03.2011 - IBM Cognos
07.2009 - Improving Your Cross-cultural Communications
05.2009 - Communicating and Influencing
05.2009 - Autopresentation and Public Speeches
03.2009 - ITIL Foundation v3 certificate
03.2009 - Crystal Xcelcius Professional 4.5
11.2008 - Managing Data and Distributing Reports with Crystal Reports XI
10.2008 - Communication and Team Cooperation - Nowe Motywacje Sp. z o.o.
07.2008 - Microsoft Office 2000 - Excel for Power Users
06.2008 - Visual Basic for Excel
11.2007 - Crystal Reports 11

2009 - Semester of General English at Vivid Language School
2007 - Semester of Business English at Hologram Language School
2003 - Semester of Business French at Cracow University of Economics - Certificat de français professionnel

Edukacja

Logo
Modeling and Forecasting Economic Processes, Economic Information Technology, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Video games, movies, reading, soundtracks, tv series

Inne

Driving licence

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRYSTAL REPORTS
CRYSTAL REPORTS
Grupa poświęcona tematyce Crystal Reports i innym zagadnieniom raportowania w tym narzędziu.
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Ms Access
Ms Access
Praktyczne zastosowanie Ms Access
Rozwój specjalistów IT
Rozwój specjalistów IT
Grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętą branżą IT. Dyskutujemy tu o ścieżkach rozwoju, szkoleniach, nowościach, trendach, analizach. Dzielimy się dowświadczeniem i kontaktamy.
Seriale TV
Seriale TV
Grupa miłośników DOBRYCH seriali telewizyjnych (nie mylić z telenowelami).
SQL Server
SQL Server
SQL Server oraz wszystko, co jest w bezpośredni sposób z nim związane.