Małgorzata Krupińska
Księgowa, Instytucja Państwowa
Skawina,
małopolskie
Umiejętności
Internet
Microsoft Excel
Microsoft Word
Prawojazdy kat B
program księgowy FK
program księgowy EZD
program do obsługi bankowości elektronicznej Video Tel
program do fakturowania Abak Silver
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds rozliczeń projektów
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
W Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego do moich obowiązków należy między innymi:
1. Bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych regulujących problematykę projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz wewnętrznych uregulowań uczelni, w szczególności odnoszących się do rozliczania środków finansowych,
2. Przestrzeganie postanowień umowy i wniosku o dofinansowanie w zakresie rozliczeń i sprawozdawczości;
3. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji finansowej dotyczącej realizacji projektu,
4. Terminowe przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z zapisami w umowie o dofinansowanie projektu,
5. Sporządzanie harmonogramów płatności,
6. Ostateczne rozliczenie projektu,
7. Kontrola zgodności płatności poniesionych wydatków z planem rzeczowo-finansowym projektu,
8. Bieżące monitorowanie stopnia wykorzystania środków z budżetu projektu i kontrola kwalifikowalności wydatków,
9. Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem wydatków, poprawnością i kompletnością dokumentacji finansowo-księgowej,
10. Kontakty robocze IP oraz współpraca z koordynatorem oraz personelem zaangażowanym w projekcie w zakresie sprawozdawczości i rozliczeń,
11. Bieżące informowanie Koordynatora w zakresie realizacji rozliczenia projektu,
12. Dokonywanie zmian w budżecie projektu i aktualizacja wniosku o dofinansowanie w tym zakresie, w porozumieniu z Koordynatorem projektu,
13. Współpraca ze Specjalistą ds. kadr, w szczególności w zakresie kontroli zakontraktowanych wydatków w ramach kosztów osobowych,
14. Wykonywanie innych poleceń Koordynatora związanych z realizacją projektu w kwestiach finansowych.
Od 01.12.2018 do 31.12.2019 -pełnienie obowiązków Koordynatora Finansowego projektu partnerskiego( 6 Partnerów, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego -Lider )
1. Bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych regulujących problematykę projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz wewnętrznych uregulowań uczelni, w szczególności odnoszących się do rozliczania środków finansowych,
2. Przestrzeganie postanowień umowy i wniosku o dofinansowanie w zakresie rozliczeń i sprawozdawczości;
3. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji finansowej dotyczącej realizacji projektu,
4. Terminowe przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z zapisami w umowie o dofinansowanie projektu,
5. Sporządzanie harmonogramów płatności,
6. Ostateczne rozliczenie projektu,
7. Kontrola zgodności płatności poniesionych wydatków z planem rzeczowo-finansowym projektu,
8. Bieżące monitorowanie stopnia wykorzystania środków z budżetu projektu i kontrola kwalifikowalności wydatków,
9. Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem wydatków, poprawnością i kompletnością dokumentacji finansowo-księgowej,
10. Kontakty robocze IP oraz współpraca z koordynatorem oraz personelem zaangażowanym w projekcie w zakresie sprawozdawczości i rozliczeń,
11. Bieżące informowanie Koordynatora w zakresie realizacji rozliczenia projektu,
12. Dokonywanie zmian w budżecie projektu i aktualizacja wniosku o dofinansowanie w tym zakresie, w porozumieniu z Koordynatorem projektu,
13. Współpraca ze Specjalistą ds. kadr, w szczególności w zakresie kontroli zakontraktowanych wydatków w ramach kosztów osobowych,
14. Wykonywanie innych poleceń Koordynatora związanych z realizacją projektu w kwestiach finansowych.
Od 01.12.2018 do 31.12.2019 -pełnienie obowiązków Koordynatora Finansowego projektu partnerskiego( 6 Partnerów, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego -Lider )
Fakturzystka-Sprzedawca
Centrum Handlowo-Usługowe Extra Domek Grzegorz Kania
W CHU EXTRA DOMEK GRZEGORZ KANIA do moich obowiązków należało między innymi:
1. Wprowadzanie dokumentów do systemu tj; faktur sprzedażowych i zakupowych, kp
2. Wystawianie faktur sprzedażowych,
3. Sporządzanie zamówień,
4. Przyjmowanie dostaw,
5. Obsługa klienta,
6. Obsługa kasy,
7. Sporządzanie raportów dobowych i okresowych.
1. Wprowadzanie dokumentów do systemu tj; faktur sprzedażowych i zakupowych, kp
2. Wystawianie faktur sprzedażowych,
3. Sporządzanie zamówień,
4. Przyjmowanie dostaw,
5. Obsługa klienta,
6. Obsługa kasy,
7. Sporządzanie raportów dobowych i okresowych.
Samodzielna księgowa
W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie do moich obowiązków należało między innymi:
1. Kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę do ujęcia w księgach rachunkowych,
2. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji
3. Sporządzanie okresowych analiz i zestawień w zakresie realizowanych wydatków,
4. Współpraca przy opracowaniu wniosków budżetowych oraz planu finansowego WUP,
5. Sporządzanie poleceń przelewów środków pieniężnych,
6. Sporządzanie dyspozycji dot. odprowadzenia dochodów budżetowych oraz zwrotu niewykorzystanych środków,
7. Monitorowanie realizacji planu wydatków WUP,
8. Przyjmowanie , rejestracja oraz sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów wpływających do Zespołu Finansowego,
9. Sporządzanie kalkulacji i analizy koszt,
10. Naliczanie należności z tyt. umów zleceń i o dzieło,
11. Rozliczanie delegacji służbowych,
12. Sporządzanie wniosków o płatność,
13. Kontrola rachunkowa dokumentów dot. wypłaty świadczeń finansowanych ze środków FGŚP,
14. Czuwanie nad terminowym dokonywaniem kontroli merytorycznej i prawnej dokumentów,
1. Kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę do ujęcia w księgach rachunkowych,
2. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji
3. Sporządzanie okresowych analiz i zestawień w zakresie realizowanych wydatków,
4. Współpraca przy opracowaniu wniosków budżetowych oraz planu finansowego WUP,
5. Sporządzanie poleceń przelewów środków pieniężnych,
6. Sporządzanie dyspozycji dot. odprowadzenia dochodów budżetowych oraz zwrotu niewykorzystanych środków,
7. Monitorowanie realizacji planu wydatków WUP,
8. Przyjmowanie , rejestracja oraz sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów wpływających do Zespołu Finansowego,
9. Sporządzanie kalkulacji i analizy koszt,
10. Naliczanie należności z tyt. umów zleceń i o dzieło,
11. Rozliczanie delegacji służbowych,
12. Sporządzanie wniosków o płatność,
13. Kontrola rachunkowa dokumentów dot. wypłaty świadczeń finansowanych ze środków FGŚP,
14. Czuwanie nad terminowym dokonywaniem kontroli merytorycznej i prawnej dokumentów,
Księgowa
W Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego do moich obowiązków należało między innymi:
1. Kompletowanie dokumentów księgowych,
2. Przyjmowanie dokumentów sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym,
3. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej,
4. Sporządzanie przelewów w programie VdeoTel
5. Sporządzanie wniosków o płatność,
1. Kompletowanie dokumentów księgowych,
2. Przyjmowanie dokumentów sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym,
3. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej,
4. Sporządzanie przelewów w programie VdeoTel
5. Sporządzanie wniosków o płatność,
Szkolenia i kursy
1. Szkolenie "Zmiana Ustawy o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach rynku Pracy" -2009r.
2. Szkolenie " Rachunkowość budżetowa"-2009r.
3. Szkolenie -"Nowe rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości i planów kont w jednostkach samorządu terytorialnego i ich jednostkach organizacyjnych."-2010r.
4. Szkolenie z Microsoft Excel 2007-poziom zaawansowany-2011r
2. Szkolenie " Rachunkowość budżetowa"-2009r.
3. Szkolenie -"Nowe rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości i planów kont w jednostkach samorządu terytorialnego i ich jednostkach organizacyjnych."-2010r.
4. Szkolenie z Microsoft Excel 2007-poziom zaawansowany-2011r
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Literatura sensacyjno kryminalna oraz przygodowa, filmy przygodowe oraz przyrodnicze,