Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu i reklamy
Agencja Public Relations, Promocji i Reklamy S-PROFIT
• Budowanie, utrzymanie kontaktów z klientami i dziennikarzami - ofertowanie, negocjacja warunków współpracy
• Tworzenie budżetów na działania marketingowe i PR
• Koordynowanie wszelkich działań promocyjno- marketingowych dotyczących jednego z klientów (lider w branży AGD)
• Koordynowanie działań logistycznych
• Tworzenie budżetów na działania marketingowe i PR
• Koordynowanie wszelkich działań promocyjno- marketingowych dotyczących jednego z klientów (lider w branży AGD)
• Koordynowanie działań logistycznych
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Inne
• Obsługa komputera: znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows,
pakiet Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Adobe Photoshop
• Prawo jazdy kat. B
pakiet Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Adobe Photoshop
• Prawo jazdy kat. B
Grupy
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?