Umiejętności
Channel Partner Development
Interim Management
Sales Channel Development
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Zarządzanie Sprzedażą
Coaching managerski
Team Managment
Prezentacje dla Klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
To The Point
Interim Management practice.
Projekty realizowane w zakresie strategii sprzedażowej firmy, procedurach
i procesach w dziale sprzedaży, działaniach zwiększających aktywność służb sprzedażowych, budowie struktur sprzedaży, wdrażaniu CRM, wdrażaniu zarządzania sytuacyjnego, motywacji pracowników (coaching i rozwój), doradztwo HR, ocenie menedżerów, wdrażanie nowych rozwiązań Business Development (New Business)
Story Seekers Poland (Training market)
o Diagnoza procesów sprzedaży, opracowanie strategii sprzedażowej,
o Business Development - opis idealnego profilu klienta, parametryzacja produktów Story Seekers, nowe kanały sprzedaży (New Business)
o Budowa struktury organizacyjnej,
o Definiowanie ról, obowiązków, systemu prowizji, coaching sprzedaży
Estelligence (Finance)
o Analizowanie rynku finansowego pod względem pozycjonowania klientów, modeli biznesowych oraz dostępnych rozwiązań dla danego sektora
o Definicja profilu klienta, procesu obsługi klienta, budowanie komunikatów dla klientów,
o New Business - kanały sprzedaży do klienta
o System CRM, Lead Generation, Maksymalizacja przychodów i marży na zarządzanej bazie klientów poprzez kreowanie nowych obszarów współpracy
o Procesy rekrutacyjne, weryfikacja potrzeb marketingowych,
o Wprowadzenie procedur sprzedażowych, sprzedaż i realizacja budżetu usług
Deltim Polska (Interim project)
o Diagnoza procesów sprzedażowych, opracowanie strategii sprzedaży, analiza potrzeb klientów Deltim,
o Budowa budżetu sprzedaży, parametryzacja produktów, definiowanie ról i obowiązków,
o System prowizyjny w dziale sprzedaży,
o Coaching, budowania zespołu, szkolenie negocjacyjne, jeden do jeden spotkanie trening, motywacja
o Profesjonalne prezentacje biznesowe,
o Rozwijanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta, rozwoju i szkolenia "Komunikacji handlowej" dla klientów Deltim
Projekty realizowane w zakresie strategii sprzedażowej firmy, procedurach
i procesach w dziale sprzedaży, działaniach zwiększających aktywność służb sprzedażowych, budowie struktur sprzedaży, wdrażaniu CRM, wdrażaniu zarządzania sytuacyjnego, motywacji pracowników (coaching i rozwój), doradztwo HR, ocenie menedżerów, wdrażanie nowych rozwiązań Business Development (New Business)
Story Seekers Poland (Training market)
o Diagnoza procesów sprzedaży, opracowanie strategii sprzedażowej,
o Business Development - opis idealnego profilu klienta, parametryzacja produktów Story Seekers, nowe kanały sprzedaży (New Business)
o Budowa struktury organizacyjnej,
o Definiowanie ról, obowiązków, systemu prowizji, coaching sprzedaży
Estelligence (Finance)
o Analizowanie rynku finansowego pod względem pozycjonowania klientów, modeli biznesowych oraz dostępnych rozwiązań dla danego sektora
o Definicja profilu klienta, procesu obsługi klienta, budowanie komunikatów dla klientów,
o New Business - kanały sprzedaży do klienta
o System CRM, Lead Generation, Maksymalizacja przychodów i marży na zarządzanej bazie klientów poprzez kreowanie nowych obszarów współpracy
o Procesy rekrutacyjne, weryfikacja potrzeb marketingowych,
o Wprowadzenie procedur sprzedażowych, sprzedaż i realizacja budżetu usług
Deltim Polska (Interim project)
o Diagnoza procesów sprzedażowych, opracowanie strategii sprzedaży, analiza potrzeb klientów Deltim,
o Budowa budżetu sprzedaży, parametryzacja produktów, definiowanie ról i obowiązków,
o System prowizyjny w dziale sprzedaży,
o Coaching, budowania zespołu, szkolenie negocjacyjne, jeden do jeden spotkanie trening, motywacja
o Profesjonalne prezentacje biznesowe,
o Rozwijanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta, rozwoju i szkolenia "Komunikacji handlowej" dla klientów Deltim
Commercial Director
Precoptic (Nikon Poland)
o Zarządzanie zespołem 6 handlowców oraz siecią partnerów (PL & CEE Region),
o Nowa strategia sprzedaży (profil farmaceutyczny, medyczny, administracja, naukowy, B2B, Policja, Wojsko).
o Diagnoza oraz wdrożenie nowych standardów sprzedaży, wewnętrznych procedur współpracy z działami (Story Telling).
o Zarządzanie logistyką dostaw asortymentu
o Wprowadzenie i implementacja systemu CRM (sprzedaż, obsługa i instalacja)
o Pozyskanie nowych klientów z obszaru obronności i bezpieczeństwa.
o Wzrost sprzedaży o 50%,
o Nowa strategia sprzedaży (profil farmaceutyczny, medyczny, administracja, naukowy, B2B, Policja, Wojsko).
o Diagnoza oraz wdrożenie nowych standardów sprzedaży, wewnętrznych procedur współpracy z działami (Story Telling).
o Zarządzanie logistyką dostaw asortymentu
o Wprowadzenie i implementacja systemu CRM (sprzedaż, obsługa i instalacja)
o Pozyskanie nowych klientów z obszaru obronności i bezpieczeństwa.
o Wzrost sprzedaży o 50%,
Regional Sales Manager
- zarządzanie sprzedażą zespołu handlowego (sprzedaż w regionach):
• Opracowywanie strategii sprzedażowej do klientów B2B (Retail, Medicine, Utility, Production)
• Budowa marki IM - współpraca z regionalnymi izbami handlowymi oraz klubami biznesu
• Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Departamentu
• Współuczestnictwo w działaniach marketingowych w regionach - śniadania biznesowe, prezentacje firmowe oraz produktowe, budowanie networkingu
• Realizowanie celów sprzedażowych regionów
• Efektywne zarządzanie zespołem i egzekucję ustalonych celów miesięcznych i kwartalnych
• Opracowywanie celów sprzedażowych na podstawie KPI oraz wdrożenia metod raportowania
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, szkoleń i coachingu podległych pracowników
• Udział w procesach negocjacyjnych z dużymi klientami (Large, Utility, Retail)
• Opracowywanie strategii sprzedażowej do klientów B2B (Retail, Medicine, Utility, Production)
• Budowa marki IM - współpraca z regionalnymi izbami handlowymi oraz klubami biznesu
• Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Departamentu
• Współuczestnictwo w działaniach marketingowych w regionach - śniadania biznesowe, prezentacje firmowe oraz produktowe, budowanie networkingu
• Realizowanie celów sprzedażowych regionów
• Efektywne zarządzanie zespołem i egzekucję ustalonych celów miesięcznych i kwartalnych
• Opracowywanie celów sprzedażowych na podstawie KPI oraz wdrożenia metod raportowania
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, szkoleń i coachingu podległych pracowników
• Udział w procesach negocjacyjnych z dużymi klientami (Large, Utility, Retail)
Kierownik Działu Sprzedaży do Rynku Biznesowego i Sprzedaży Pośredniej
- zarządzanie sprzedażą zespołu handlowego (Telecom i Media) :
• Opracowywanie strategii sprzedażowej do klientów B2B (Retail, Medicine, Utility, Production)
• Realizowanie celów sprzedażowych regionów
• Efektywne zarządzanie zespołem i egzekucję ustalonych celów miesięcznych i kwartalnych
• Opracowywanie celów sprzedażowych na podstawie KPI oraz wdrożenia metod raportowania
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, szkoleń i coachingu podległych pracowników
• Udział w procesach negocjacyjnych z dużymi klientami (Large, Utility, Retail)
- zarządzanie sprzedażą sieci partnerów :
• Opracowywanie strategii sprzedażowej w kanale sprzedaży partnerskiej telekom i Digital Signage
• Działania edukacyjne, szkoleniowe u partnerów infrastrukturalnych ( systemy DS.)
• Negocjacje warunków współpracy z partnerami Media (sprzedaż reklam na sieciach DS.)
• Sprzedaż produktów do profitu klienta B2B ( profil Pharmacia, Retail)
• Kreowanie procesu negocjacyjnego do klienta ISP, B2B, Public
• Opracowywanie strategii sprzedażowej do klientów B2B (Retail, Medicine, Utility, Production)
• Realizowanie celów sprzedażowych regionów
• Efektywne zarządzanie zespołem i egzekucję ustalonych celów miesięcznych i kwartalnych
• Opracowywanie celów sprzedażowych na podstawie KPI oraz wdrożenia metod raportowania
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, szkoleń i coachingu podległych pracowników
• Udział w procesach negocjacyjnych z dużymi klientami (Large, Utility, Retail)
- zarządzanie sprzedażą sieci partnerów :
• Opracowywanie strategii sprzedażowej w kanale sprzedaży partnerskiej telekom i Digital Signage
• Działania edukacyjne, szkoleniowe u partnerów infrastrukturalnych ( systemy DS.)
• Negocjacje warunków współpracy z partnerami Media (sprzedaż reklam na sieciach DS.)
• Sprzedaż produktów do profitu klienta B2B ( profil Pharmacia, Retail)
• Kreowanie procesu negocjacyjnego do klienta ISP, B2B, Public
Kierownik Działu Sprzedaży Pośredniej
- budowa kanału i zarządzanie sprzedażą sieci partnerów (Telecom i Media) :
• Opracowanie strategii działania i kierunków sprzedaży w kanale InDirect
• Stworzenie procedur i procesów oraz ich wdrożenie
• Prowadzenie wizerunkowych, handlowych oraz sprzedażowych szkoleń (negocjacje)
• Negocjacje umów z partnerami EmiTel
• Udział w procesach negocjacyjnych z dużymi klientami (profil B2B)
• Opracowanie strategii działania i kierunków sprzedaży w kanale InDirect
• Stworzenie procedur i procesów oraz ich wdrożenie
• Prowadzenie wizerunkowych, handlowych oraz sprzedażowych szkoleń (negocjacje)
• Negocjacje umów z partnerami EmiTel
• Udział w procesach negocjacyjnych z dużymi klientami (profil B2B)
Sales Indirect Manager
- budowa kanału i zarządzanie sprzedażą sieci partnerów (IT, Cloud) :
• Stworzenie strategii sprzedażowej w kanale sprzedaży pośredniej usług IT/Telecom (Cloud).
• Opracowanie dokumentów, procesów i procedur pomiędzy departamentami firmy
• Prowadzenie wizerunkowych oraz sprzedażowych szkoleń (negocjacje) dla Managerów Grup.
• Negocjacje umów partnerskich oraz kontraktów handlowych z klientami Large (Call Center)
• Współtworzenie i kontrola budżetu sprzedażowego i kosztowego.
• Uruchomienie sieci partnerskiej m.in. ogólnopolscy partnerzy T-Mobile, partnerzy B2B
• Stworzenie strategii sprzedażowej w kanale sprzedaży pośredniej usług IT/Telecom (Cloud).
• Opracowanie dokumentów, procesów i procedur pomiędzy departamentami firmy
• Prowadzenie wizerunkowych oraz sprzedażowych szkoleń (negocjacje) dla Managerów Grup.
• Negocjacje umów partnerskich oraz kontraktów handlowych z klientami Large (Call Center)
• Współtworzenie i kontrola budżetu sprzedażowego i kosztowego.
• Uruchomienie sieci partnerskiej m.in. ogólnopolscy partnerzy T-Mobile, partnerzy B2B
Kierownik ds. Sprzedaży Pośredniej
– budowa kanału i zarządzanie sprzedażą sieci partnerów
• Wdrożenie procedur i procesów do sprzedaży partnerskiej (startup)
• Opracowanie dokumentów formalno-prawnych oraz systemu wynagradzania
• Analiza rynku i pozyskanie partnerów do sprzedaży B2B
• Udział w negocjacjach z klientami Large (Banking, Utility) – wsparcie dla Parterów
• Wzrost przychodu w budżecie rocznym o 100%
• Wdrożenie procedur i procesów do sprzedaży partnerskiej (startup)
• Opracowanie dokumentów formalno-prawnych oraz systemu wynagradzania
• Analiza rynku i pozyskanie partnerów do sprzedaży B2B
• Udział w negocjacjach z klientami Large (Banking, Utility) – wsparcie dla Parterów
• Wzrost przychodu w budżecie rocznym o 100%
Dyrektor Działu Usług Transmisji Danych
– kierowanie działem sprzedaży transmisji danych :
• Zarządzanie projektem (wdrożenie usługi WLR) do podmiotu zewnętrznego
• Koordynacja prac zespołu projektowego (negocjacje cenowe, techniczne, prawne
• Negocjacje cenowe z kontrahentem
• Negocjacje cenowe z dostawcami
• Kontrola realizacji budżetu kosztowego oraz sprzedażowego
Dyrektor Biura Sprzedaży Pośredniej
Exatel SA
czerwiec 2008 - grudzień 2009
– zarządzanie sprzedażą pośrednią (Partner I Reseller) :
• Wdrożenie usług WLR do sprzedaży w kanale resellerskim
• Wdrożenie platformy CDR-OnLine (wymiany plików CDR) dla resellerów
• Budowa i rozwój sprzedaży resellerskiej (Operatorzy Fixed)
• Pozyskanie i zarządzanie współpracą z Resellerami i Partnerami (klient Banking, Utility)
• Zarządzanie podległym zespołem pracowników biura (budowa i rozwój kompetencji)
• Tworzenie i kontrola realizacji budżetu sprzedażowego i kosztowego biura
• Budżet biura ok. kilkadziesiąt mln rocznie
Kierownik ds. Sprzedaży Pośredniej
Exatel S.A.
czerwiec 2007 - czerwiec 2008
– budowa kanału i zarządzanie sprzedażą sieci partnerów
• Wdrożenie procedur i procesów do sprzedaży partnerskiej (startup)
• Opracowanie dokumentów formalno-prawnych oraz systemu wynagradzania
• Analiza rynku i pozyskanie partnerów do sprzedaży B2B
• Udział w negocjacjach z klientami Large (Banking, Utility) – wsparcie dla Parterów
• Wzrost przychodu w budżecie rocznym o 100%
• Zarządzanie projektem (wdrożenie usługi WLR) do podmiotu zewnętrznego
• Koordynacja prac zespołu projektowego (negocjacje cenowe, techniczne, prawne
• Negocjacje cenowe z kontrahentem
• Negocjacje cenowe z dostawcami
• Kontrola realizacji budżetu kosztowego oraz sprzedażowego
Dyrektor Biura Sprzedaży Pośredniej
Exatel SA
czerwiec 2008 - grudzień 2009
– zarządzanie sprzedażą pośrednią (Partner I Reseller) :
• Wdrożenie usług WLR do sprzedaży w kanale resellerskim
• Wdrożenie platformy CDR-OnLine (wymiany plików CDR) dla resellerów
• Budowa i rozwój sprzedaży resellerskiej (Operatorzy Fixed)
• Pozyskanie i zarządzanie współpracą z Resellerami i Partnerami (klient Banking, Utility)
• Zarządzanie podległym zespołem pracowników biura (budowa i rozwój kompetencji)
• Tworzenie i kontrola realizacji budżetu sprzedażowego i kosztowego biura
• Budżet biura ok. kilkadziesiąt mln rocznie
Kierownik ds. Sprzedaży Pośredniej
Exatel S.A.
czerwiec 2007 - czerwiec 2008
– budowa kanału i zarządzanie sprzedażą sieci partnerów
• Wdrożenie procedur i procesów do sprzedaży partnerskiej (startup)
• Opracowanie dokumentów formalno-prawnych oraz systemu wynagradzania
• Analiza rynku i pozyskanie partnerów do sprzedaży B2B
• Udział w negocjacjach z klientami Large (Banking, Utility) – wsparcie dla Parterów
• Wzrost przychodu w budżecie rocznym o 100%
Regionalny Kierownik Sprzedaży Pośredniej
- zarządzanie sprzedażą partnerską
• Negocjacje dużych projektów handlowych
• Szkolenia produktowe oraz motywacyjne przedstawicieli handlowych
• Analiza rynku i budowa strategii kanału partnerskiego
• Opracowywanie miesięcznych planów sprzedażowych
• Zarządzanie siecią partnerów w regionie południowym ( ok. kilkuset przedstawicieli)
• Negocjacje dużych projektów handlowych
• Szkolenia produktowe oraz motywacyjne przedstawicieli handlowych
• Analiza rynku i budowa strategii kanału partnerskiego
• Opracowywanie miesięcznych planów sprzedażowych
• Zarządzanie siecią partnerów w regionie południowym ( ok. kilkuset przedstawicieli)
Regiolany Kierownik Sprzedaży Pośredniej
– zarządzanie sprzedażą partnerską
• Negocjacje dużych projektów handlowych
• Szkolenia przedstawicieli handlowych (szkolenia produktowe i wizerunkowe)
• Realizacja planów budżetowych spółki
• Zarządzanie siecią partnerów w regionie południowym ( ok. 200 przedstawicieli)
• Negocjacje dużych projektów handlowych
• Szkolenia przedstawicieli handlowych (szkolenia produktowe i wizerunkowe)
• Realizacja planów budżetowych spółki
• Zarządzanie siecią partnerów w regionie południowym ( ok. 200 przedstawicieli)
Key Account Representative
– sprzedaż usług do klientów
• Tworzenie indywidualnych ofert handlowych
• Negocjacje handlowe i zakresie pozyskania klientów (hunting) oraz utrzymania (farmering)
• Prezentacje oraz sprzedaż usług eTel ( Public, Banking, Large, B2B)
• Analiza konkurencji
• Pozyskanie ponad 90% udziału w rynku (Małopolska) w segmencie Public
• Tworzenie indywidualnych ofert handlowych
• Negocjacje handlowe i zakresie pozyskania klientów (hunting) oraz utrzymania (farmering)
• Prezentacje oraz sprzedaż usług eTel ( Public, Banking, Large, B2B)
• Analiza konkurencji
• Pozyskanie ponad 90% udziału w rynku (Małopolska) w segmencie Public
Dyrektor Handlowy
Unitel s.c. Kraków
– zarządzanie działem handlowym Spółki
• Tworzenie budżetu działu handlowego
• Tworzenie polityki cenowej - kalkulacje cenowe
• Negocjacje handlowe zakupów spółki ( dostawcy sprzętu telekomunikacyjnego)
• Kierowanie działem handlowym przedstawicieli ( 16 przedstawicieli handlowych do B2B)
• Proces rekrutacji pracowników
• Tworzenie budżetu działu handlowego
• Tworzenie polityki cenowej - kalkulacje cenowe
• Negocjacje handlowe zakupów spółki ( dostawcy sprzętu telekomunikacyjnego)
• Kierowanie działem handlowym przedstawicieli ( 16 przedstawicieli handlowych do B2B)
• Proces rekrutacji pracowników
Szkolenia i kursy
Certyfikat MI-Lead (Mercuri International)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
profesjonalna fotografia , TimeLapse
bonsai, RC Trial www.rc-trial.pl, trekking
bonsai, RC Trial www.rc-trial.pl, trekking
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.