Doświadczenie zawodowe
Contact Center Manager
- Zarządzanie Centrum Kontaktu z Klientem w RWE Polska.
W sumie ok. 130 osób zajmujących się:
* obsługą Klienta indywidualnego, biznesowego
* sprzedażą energii elektrycznej
* windykacją
* tworzeniem raportów i analiz
* monitoringiem jakości
* szkoleniami.
- Odpowiedzialność za realizację wszystkich celów podległej komórki operacyjnej.
- Odpowiedzialność za relacje z partnerami biznesowymi, negocjowanie umów oraz warunków finansowych.
- Raportowanie i prognozowanie wyników osiąganych przez zespoły.
- Budowanie zespołu i rozwój kompetencji podległych pracowników.
- Prognozowanie i odpowiedzialność za budżet.
W sumie ok. 130 osób zajmujących się:
* obsługą Klienta indywidualnego, biznesowego
* sprzedażą energii elektrycznej
* windykacją
* tworzeniem raportów i analiz
* monitoringiem jakości
* szkoleniami.
- Odpowiedzialność za realizację wszystkich celów podległej komórki operacyjnej.
- Odpowiedzialność za relacje z partnerami biznesowymi, negocjowanie umów oraz warunków finansowych.
- Raportowanie i prognozowanie wyników osiąganych przez zespoły.
- Budowanie zespołu i rozwój kompetencji podległych pracowników.
- Prognozowanie i odpowiedzialność za budżet.
Koordynator Contact Center
- Zarządzanie zespołami obsługującymi Klientów indywidualnych i biznesowych.
- Stworzenie i zarządzanie zespołem windykacji telefonicznej.
- Przygotowywanie raportów (system call center - Siemens OSCC, Excel).
- Optymalizacja istniejących procesów oraz tworzenie nowych.
- Kontrola jakości.
- Krótko i długoterminowe planowanie obsady.
- Rekrutacja nowych pracowników.
- Stworzenie i zarządzanie zespołem windykacji telefonicznej.
- Przygotowywanie raportów (system call center - Siemens OSCC, Excel).
- Optymalizacja istniejących procesów oraz tworzenie nowych.
- Kontrola jakości.
- Krótko i długoterminowe planowanie obsady.
- Rekrutacja nowych pracowników.
Team Manager
SITEL Polska Sp. z.o.o.
- zarządzanie zespołami obsługującymi klientów w pięciu krajach w czterech językach (w sumie 26 Customer Service Professional)
- współzarządzanie i opieka nad międzynarodowym projektem liczącym ponad 40 CSP
- coachingi
- przygotowanie raportów (CMS Avaya, Excel) na potrzeby projektu/klienta (azjatycki potentat na rynku elektroniki użytkowej)
- raportowanie dziennych/tygodniowych wyników projektu i wyników indywidualnych podwładnych
- bezpośredni kontakt z klientem
- dbanie o dyscyplinę, motywację oraz dobrą atmosferę w pracy
- planowanie grafików i obsady (krótko i długofalowe)
- tworzenie planów szkoleń
- kontrola jakości
- ścisła współpraca z działami HR, Learning & Development, IT, Quality
- udział w telekonferencjach
- optymalizacja istniejących procedur i procesów oraz tworzenie nowych
- DRP - opracowanie i wdrożenie procedur pozwalających na przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym i/lub minimalizujących ich skutki.
- współzarządzanie i opieka nad międzynarodowym projektem liczącym ponad 40 CSP
- coachingi
- przygotowanie raportów (CMS Avaya, Excel) na potrzeby projektu/klienta (azjatycki potentat na rynku elektroniki użytkowej)
- raportowanie dziennych/tygodniowych wyników projektu i wyników indywidualnych podwładnych
- bezpośredni kontakt z klientem
- dbanie o dyscyplinę, motywację oraz dobrą atmosferę w pracy
- planowanie grafików i obsady (krótko i długofalowe)
- tworzenie planów szkoleń
- kontrola jakości
- ścisła współpraca z działami HR, Learning & Development, IT, Quality
- udział w telekonferencjach
- optymalizacja istniejących procedur i procesów oraz tworzenie nowych
- DRP - opracowanie i wdrożenie procedur pozwalających na przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym i/lub minimalizujących ich skutki.
2nd Level Agent
SITEL Polska Sp. z.o.o.
- profesjonalna telefoniczna oraz emaliowa obsługa klientów w języku polskim i angielskim
- prowadzenie szkoleń z zakresu obsługiwanych produktów (technologie IT i GSM, sprzęt AGD i RTV)
- prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji
- bieżące wsparcie Customer Service Professional pod względem technicznym i organizacyjnym
- przygotowanie raportów na potrzeby projektu
- udział w szkoleniach produktowych
- prowadzenie szkoleń z zakresu obsługiwanych produktów (technologie IT i GSM, sprzęt AGD i RTV)
- prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji
- bieżące wsparcie Customer Service Professional pod względem technicznym i organizacyjnym
- przygotowanie raportów na potrzeby projektu
- udział w szkoleniach produktowych
Szkolenia i kursy
- "High Performance Management Techniques" licensed by COPC Inc.
- "Feedback & Target Agreement Training"
- "Setting Goals and Expectations"
2011 wrzesień - "Współpraca w zespole" zorganizowane przez RWE Polska S.A. w partnerstwie z Mediator Group S.A.
2011 październik - "Program rozwoju dla nowo mianowanych Liderów" zorganizowane przez RWE Polska S.A. w partnerstwie z Mediator Group S.A.
2011 listopad - "Microsoft Excel dla zaawansowanych" zorganizowane przez RWE Polska S.A. w partnerstwie z Mediator Group S.A.
- "Feedback & Target Agreement Training"
- "Setting Goals and Expectations"
2011 wrzesień - "Współpraca w zespole" zorganizowane przez RWE Polska S.A. w partnerstwie z Mediator Group S.A.
2011 październik - "Program rozwoju dla nowo mianowanych Liderów" zorganizowane przez RWE Polska S.A. w partnerstwie z Mediator Group S.A.
2011 listopad - "Microsoft Excel dla zaawansowanych" zorganizowane przez RWE Polska S.A. w partnerstwie z Mediator Group S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
dietetyka, bodybuilding, sporty walki
Organizacje
.
Inne
.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Proste przyjemności
słońce, wiatr we włosach, uśmiech, zapach skoszonej trawy, szarlotka na deser, kwiaty bez okazji, piknik za miastem
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.