Umiejętności
Active Directory
Bash
Consulting
Bazy danych
E-commerce
Handel elektroniczny
Szkolenia pracowników
Wdrożenia ERP
Oprogramowanie ERP
Zarządzanie IT
Zarządzanie usługami IT
ITIL
Obsługa kluczowych klientów
Baza wiedzy
Logistics Consulting
MES
Microsoft Office
Microsoft SQL Server
Aplikacje mobilne
Administracja sieci
Szkolenia produktowe
Projekty
dokumentacja oprogramowania
Support Engineers
administracja systemami
Integrator systemów
T-SQL
Dokumentacja techniczna
Integracja Technologii
Wirtualizacja
SQL Server
Obsługa klienta
ITIL Foundation Certificate in IT Service Management
Dokumenty projektowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Technical Support Lead
Zarządzenie międzynarodowym zespołem wsparcia technicznego aplikacji klasy MES/MOM.
Opieka nad częścią klientów - działania jako support account manager. Bycie pierwszym punktem kontaktowym w przypadku eskalacji, regularna komunikacja, regularne raportowanie.
Opieka nad procesami i procedurami dostarczania wsparcia technicznego dla krytycznych usług/oprogramowania dla branży produkcyjnej.
Opieka nad częścią klientów - działania jako support account manager. Bycie pierwszym punktem kontaktowym w przypadku eskalacji, regularna komunikacja, regularne raportowanie.
Opieka nad procesami i procedurami dostarczania wsparcia technicznego dla krytycznych usług/oprogramowania dla branży produkcyjnej.
Support Specialist Level 1
Zapewnianie wsparcie technicznego dla klientów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonicznie zgodnie z procedurami Apriso.
Rozwiązania problemów zgłaszanych przez klientów.
Dostarczanie małych modyfikacji systemu/rozwiązań dedykowanych.
Regularne raportowanie, identyfikacja i diagnozowania problemów oraz potrzeb, eskalacja w miarę potrzeby w celu rozwiązania problemu.
Instalowanie środowisk testowych klienta oraz narzędzi Apriso.
Tworzenie artykułów do bazy wiedzy.
Rozwiązania problemów zgłaszanych przez klientów.
Dostarczanie małych modyfikacji systemu/rozwiązań dedykowanych.
Regularne raportowanie, identyfikacja i diagnozowania problemów oraz potrzeb, eskalacja w miarę potrzeby w celu rozwiązania problemu.
Instalowanie środowisk testowych klienta oraz narzędzi Apriso.
Tworzenie artykułów do bazy wiedzy.
konsultant-wdrożeniowiec
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem systemu ERP XL w zakresie logistyki – dział wsparcia powdrożeniowego, analizy wdrożeniowe – dział projektów, szkolenia, asysta wdrożeniowa. Tworzenie koncepcji rozwiązań dedykowanych dla klienta zintegrowanych z ERP XL - interfejsy, wydruki, integracje z systemami zewnętrznymi.
Konsultant systemu Komadres klasy ERP
Przedsiębiorstwo Informatyki Etobres sp. z o.o.
Udział w projektach wdrożeniowych, udział w w cyklach projektowych (analiza potrzeb, przygotowania analizy przedwdrożeniowej, konfiguracja i parametryzacja oprogramowania, szkolenia użytkowników, dokumentacja powykonawcza), powdrożeniowa opieka serwisowa.
Wsparcie przy konfiguracji oprogramowania powiązanego (Windows - stacje klienckie oraz serwery, Office).
Obszary: FK, LO, MG, SP, ZA oraz powiązana aplikacja iBOK - webowy dostęp do rozrachunków przez kontrahentów.
Wsparcie przy konfiguracji oprogramowania powiązanego (Windows - stacje klienckie oraz serwery, Office).
Obszary: FK, LO, MG, SP, ZA oraz powiązana aplikacja iBOK - webowy dostęp do rozrachunków przez kontrahentów.
Szkolenia i kursy
CCNA - certyfikat technologiczny firmy Cisco.
Cisco Fundamentals of Wireless LAN
Certyfikat j. angielskiego TELC
Certyfikat TP S.A. potwierdzający wiedzę w zakresie działania i obsługi sieci szerokopasmowych w TP.
Certyfikaty autoryzacyjne oraz na poziomach specjalista i profesjonalista systemu Comarch ERP XL
SQL język dostępu do bazy danych SQL Server
Microsoft SQL Server 2012 – administracja serwerem
Programowanie .NET 4.0 – kurs podstawowy
ITIL Foundation 2011
Cisco Fundamentals of Wireless LAN
Certyfikat j. angielskiego TELC
Certyfikat TP S.A. potwierdzający wiedzę w zakresie działania i obsługi sieci szerokopasmowych w TP.
Certyfikaty autoryzacyjne oraz na poziomach specjalista i profesjonalista systemu Comarch ERP XL
SQL język dostępu do bazy danych SQL Server
Microsoft SQL Server 2012 – administracja serwerem
Programowanie .NET 4.0 – kurs podstawowy
ITIL Foundation 2011
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Produkcja
Inne
Zainteresowania
Fotografia, informatyka, historia lokalna.
Organizacje
Sekretarz w stowarzyszeniu "Grono Młodzieży Ziemi Radomyskiej" - opiekun wielkanocnej straży grobowej oraz orkiestry działających przy stowarzyszeniu
Grupy
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
COMARCH Partner
Grupa dla poszukujących informacji o systemach informatycznych wspomagających zarządzanie firmą.
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
ERP PLUS
ERP PLUS to forum dla wszystkim, którzy tworzą rozwiązania dedykowane do oprogramowań ERP oraz tych, którzy takich rozwiązań poszukują.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
IT Kraków
Grupa skupiająca specjalistów IT/Telecom z Krakowa i okolic.
Zapraszam do zakładania nowych wątków i wzięcia udziału w dyskusji. Znajdziesz tu informacje na temat rozwoju zawodowego i nowościach na r