Krzysztof Leśniewski

Specjalista ds. Kontroli Jakości, BRE CO Sp. z o.o. Grupa BRE Banku SA
Bukowiec, łódzkie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menadżer Operacyjny
Digital Teammates
-zarządzanie pracą wydziału wraz z codzienną weryfikacja wolumenów,
-reorganizacja pracy wydziału w związku ze zmiennością wolumenową i wdrażaniem nowych zleceń,
-opracowywanie planów robotyzacji procesów operacyjnych wraz z określaniem ich potencjału,
-zachowanie wskaźników jakościowych na wysokim poziomie,
-przeprowadzanie kontroli procesów z uwzględnieniem ryzyka operacyjnego ICS,
-prowadzanie polityki HR.


Osiągnięcia:
Opracowanie dokumentacji umożliwiającej sprawne przeniesienie pracowników i procesów do nowo utworzonej spółki
mBank S.A.
Menadżer Operacyjny
-zarządzanie codzienna płynnością operacyjną oraz reagowanie na wykryte alerty,
-przeprowadzanie comiesięcznych kontroli i raportowanie ich do Audytora oraz przełożonego,
-opracowywanie pomysłów usprawniających pracę wydziału i wdrażanie ich wraz z opiekunem Lean,
-reagowanie na nowe zlecenia usług z mBanku wraz z dbaniem o poprawność przygotowanej dokumentacji,
- prowadzenie polityki kadrowej w ramach wydziału w tym polityki premiowania pracowników,
-udział w spotkaniach zarządowych wraz z omawianiem osiąganych wskaźników.


Osiągnięcia:
Wypracowanie wysokiego wskaźnika optymalizacji na procesie zamknięć rachunków mBanku
mBank S.A.
Zespół Kontroli Jakości, Specjalista ds. Kontroli Jakości
- opracowanie i wdrażanie metod kontroli jakości wybranych procesów,
- współpraca w zakresie opracowania polityki zarządzania jakością oraz narzędzia do kontroli realizowanych procesów bankowych,
- analiza wyników oraz przygotowanie raportów z kontroli jakości w zakresie terminowości i poprawności,
- opracowanie i prowadzenie rejestrów z przeprowadzonych kontroli,
- przygotowywanie i realizacja spotkań mających na celu podniesienie wiedzy i świadomości pracowników realizujących kontrolowane procesy,
- prezentacja wyników kontroli jakości przełożonemu oraz w zespołach realizujących monitorowany proces,
- weryfikacja ryzyka operacyjnego w powiązaniu z Audytem Wewnętrznym CERI.


Osiągnięcia:
Uzyskanie informacji na temat pozycji benchmarkingowej spółki CERI pod względem jakości realizowanych procesów.
Centrum Rozliczeń i Informacji CERI Sp. z o.o.
Koordynator
- zarządzanie pracą w 9 osobowym zespole odpowiedzialnym za obieg i realizacje dyspozycji i reklamacji do/dla jednostek mBanku/MultiBanku oraz CERI Sp. z o.o.
- opracowywanie Worflow, Kalkulacji i Zleceń Usługi w ramach procesów realizowanych w zespole,
- weryfikowanie czasów wymaganych do realizacji procesu, ustalanie norm,
- przygotowywanie i wdrażanie wniosków optymalizacyjnych w zespole i departamencie wraz z kalkulacją opłacalności,
- opiniowanie instrukcji i schematów blokowych dotyczących realizowanych w zespole procesów,
- negocjowanie wyceny procesów w zakresie obsługi mBanku i MultiBanku,
- rekrutacja i ocena pracowników podległego zespołu,
- prowadzenie cyklicznych spotkań informacyjnych z pracownikami,
- typowanie potrzeb szkoleniowych dla podległych pracowników,
- nadawanie uprawnień.

Osiągnięcia:
- zbudowanie zespołu elastycznego w realizacji powierzonych zadań,
- wynegocjowanie cen wpływających na przychodowość dla CERI Sp. z o.o.,
- wdrożenie procesu rejestracji reklamacji pisemnych w CERI Sp z o.o. na rzecz mBanku i MultiBanku,
- wdrożenie po stronie Spółki projektu „Dyspozycji”, ”Zmiany danych” na środowisku Uniflow,
- wynegocjowanie korzystnej wyceny procesu przekształceń rachunków z podziałem na etapy realizacji.
mBank S.A.
ds. outsourcingu operacyjnego
jw
Logo
Praktykant
Radio Classic Łódź Wydział Marketingu i Reklamy
-organizacja imprez plenerowych

Szkolenia i kursy

2015 "Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem VBA" Altcom Academia
2013 "Analiza statystyczna w Excelu" ALX
2012 „Adonis” –Departament Zarządzania Procesowego i Jakości
2011 „Szkoła Jakości dla procesów nieprodukcyjnych” TQM
2011 „Wprowadzenie do systemów zarządzania jakością- auditowe podejście do kontroli jakości” CERI Sp.z o.o.
2011 „Dokumentacja jako narzędzie doskonalenia jakości” CERI Sp.z o.o.
2011 „Identyfikacja przyczyn i skutków problemów jakościowych” CERI Sp.z o.o.
2011 „Metodyka 5S” CERI Sp.z o.o.
2011 “MS Outlook 2007” NT Group Systemy Informatyczne,
2011 „Zarządzanie Czasem” Kaizen Perfection,
2011 „MS Excel 2007 operacje zaawansowane” NT Group Systemy Informatyczne,
2011 „MS Word 2007 operacje zaawansowane” NT Group Systemy Informatyczne,
2011 „MS Power Point” NT Group Systemy Informatyczne,
2011 „Rekrutacja i ocena pracowników” Respect,
2010 „Zarządzanie zespołem” Respect,
2010 „Korespondencja z klientem” Kaizen Perfection,
2010 „Negocjacje i sprzedaż” Respect,
2010 „Zarządzanie projektami” Respect,
2010 „Komunikacja w zespole” Kaizen Perfection,
2009 „Ocena pracowników przy wykorzystaniu nowej funkcjonalności aplikacji Adobe Acrobat” HR CERI Sp. z o.o.,
2008 „Usprawnienie procesu reklamacyjnego MultiBanku – warsztaty II” MultiBank,
2008 „Analiza pisma ręcznego i podpisu jako narzędzie w badaniu autentyczności dokumentów administracyjnych” Bydgoska Szkoła Bankowa,
2008 „Ocena autentyczności dokumentów administracyjnych” Bydgoska Szkoła Bankowa,
2008 „Inteligencja Emocjonalna EQ” FPL,
2008 „Zmiany w procesie reklamacyjnym MultiBanku – warsztaty I” MultiBank,
2008 „Rozmowa oceniająca pracowników” HR CERI Sp. z o.o.,
2007 „Efektywny koordynator II” FPL,
2007 „Efektywny koordynator I” FPL,
2005 „Analiza raportu kredytowego BIK” Bre Bank S.A. Departament Kredytów Detalicznych,
2003 „Analiza dokumentów finansowych” Bre Bank S.A. Departament Kredytów Detalicznych,
2002 „Moduł kart debetowych (MultiBank)” Accenture.

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Baz Danych i Sieci, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Sport, muzyka, starożytny Egipt,

Inne

Cechuje mnie: Sprawne kierowanie zasobami ludzkimi, umiejętność budowania i podtrzymywania kontaktów z współpracownikami i klientami zewnętrznymi, konsekwencja w osiąganiu założonego celu, odpowiedzialność za podjęte decyzje, znajomość technik negocjacji.

Dodatkowe umiejętności:
umiejętność swobodnego posługiwania się różnorodnymi programami komputerowymi w środowisku Windows takimi jak: MS Office(Word, Excel, PowerPoint, Outlook), znajomość środowiska programistycznego w zakresie modelowania procesów i obsługi baz danych(MS Visio i BizAgi Process Modeler ,Time Stopping Tool, SQL, Java, Oracle) i aplikacji weryfikujących zdolność kredytową( MIG, BIK, BRNK)

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
BRE BANK S.A.
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku. http://www.brebank.pl http://www.multibank.pl/ ht
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Sport moim życiem.
Sport moim życiem.
Aktywność w naszym życiu - sport, rozrywka, kształtowanie naszej osobowości. Sport w ujęciu całościowym, rozwój intelektualny, dążenie do poszerzenia horyzontów.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.
Zapewnienie Jakości
Zapewnienie Jakości
Celem grupy jest integracja środowiska związanego z Zapewnieiem Jakości i wymiana informacji z nim związanych
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.