Umiejętności
Strategia biznesowa
Wdrożenia ERP
Zarządzanie IT
Strategia IT
Restrukturyzacja
SAP
Budowanie zepołu
Zarządzanie projektami
Optymalizacja kosztów
Rozwój biznesu - Business Development
restrukturyzacja IT
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Service Management Global Lead
Media Markt Saturn Technology
Odpowiedzialność za IT Service Management na poziomie Grupy Kapitałowej:
• Przygotowanie i uzgodnienie przebiegu nowych globalnych procesów na poziomie grupy w oparciu o ITIL.
• Opracowanie katalogu usług świadczonych przez organizację globalną i lokalne zespoły IT i jego uzgodnienie z zespołami produktowymi funkcjonującymi w metodykach zwinnych.
• Budowa platformy kooperacji pomiędzy częścią infrastrukturalną i częścią aplikacyjną łącząca dwie występujące metodyki ITIL i Agile.
• Przeprowadzenie ewaluacji i wybór narzędzia ITSM do wsparcia procesów IT w środowisku Agile, a docelowo planowanego do wykorzystania w zakresie wsparcia procesów Enterprise Service Management.
• Przygotowanie i uzgodnienie przebiegu nowych globalnych procesów na poziomie grupy w oparciu o ITIL.
• Opracowanie katalogu usług świadczonych przez organizację globalną i lokalne zespoły IT i jego uzgodnienie z zespołami produktowymi funkcjonującymi w metodykach zwinnych.
• Budowa platformy kooperacji pomiędzy częścią infrastrukturalną i częścią aplikacyjną łącząca dwie występujące metodyki ITIL i Agile.
• Przeprowadzenie ewaluacji i wybór narzędzia ITSM do wsparcia procesów IT w środowisku Agile, a docelowo planowanego do wykorzystania w zakresie wsparcia procesów Enterprise Service Management.
Dyrektor IT
Odpowiedzialność za informatyczną obsługę sieci handlowych Media Markt, Saturn Planet i Redcoon:
• Reorganizacja Działu IT w oparciu o usługowy model działania celem zapewnienia odpowiedniego wsparcia biznesu. Optymalizacja kosztowa świadczonych usług w wysokości około 8% TCO.
• Wprowadzenie mierzalnych parametrów efektywności funkcjonowania Działu IT z uwzględnieniem pomiaru jakościowego.
• Zwiększenie efektywności zarządzania procesami zakupu dzięki wdrożonym narzędziom replenishment i category management
• Budowa narzędzi analitycznych pozwalających na przekrojową analizę funkcjonowania biznesu i wyznaczanie marżowości realizowanych transakcji.
• Budowa skalowanej infrastruktury dla systemu e-commerce odpowiadającej na potrzeby jednostek biznesowych i pozwalającej na efektywne wykorzystanie serwisu nawet w przypadku wystąpienia skokowego wzrostu sprzedaży jak np. w tzw. „Black Friday”.
• Reorganizacja Działu IT w oparciu o usługowy model działania celem zapewnienia odpowiedniego wsparcia biznesu. Optymalizacja kosztowa świadczonych usług w wysokości około 8% TCO.
• Wprowadzenie mierzalnych parametrów efektywności funkcjonowania Działu IT z uwzględnieniem pomiaru jakościowego.
• Zwiększenie efektywności zarządzania procesami zakupu dzięki wdrożonym narzędziom replenishment i category management
• Budowa narzędzi analitycznych pozwalających na przekrojową analizę funkcjonowania biznesu i wyznaczanie marżowości realizowanych transakcji.
• Budowa skalowanej infrastruktury dla systemu e-commerce odpowiadającej na potrzeby jednostek biznesowych i pozwalającej na efektywne wykorzystanie serwisu nawet w przypadku wystąpienia skokowego wzrostu sprzedaży jak np. w tzw. „Black Friday”.
Dyrektor Zarządzający
Odpowiedzialność za działalność spółki w zakresie Global Delivery Center, którego zasoby wykorzystywane były globalnie w projektach informatycznych prowadzonych przez Ciber International i Ciber Global oraz centrum usług wspólnych w zakresie Finansów i HR utworzone w celu obsługi podmiotów Grupy Ciber na całym świecie.
• Przygotowanie i przeprowadzenie projektu zdefiniowania świadczonych usług, identyfikacji procesów praz wprowadzenia miar skutkującego opomiarowaniem organizacji i optymalizacją sposobu działania,
• Wdrożenie rozwiązań wspierających procesy zarządzania incydentami pozwalające na optymalizację kosztów świadczonych usług i zasadnicze podniesienie ich jakości,
• Rozpoczęcie aktywnego działania na rynku polskim z wykorzystaniem partnerów oraz własnych sił sprzedaży skutkujące podpisaniem pierwszych kontraktów i budową potencjału wdrożeniowego na powyżej milion złotych w okresie niecałych dwóch kwartałów.
• Przygotowanie i przeprowadzenie projektu zdefiniowania świadczonych usług, identyfikacji procesów praz wprowadzenia miar skutkującego opomiarowaniem organizacji i optymalizacją sposobu działania,
• Wdrożenie rozwiązań wspierających procesy zarządzania incydentami pozwalające na optymalizację kosztów świadczonych usług i zasadnicze podniesienie ich jakości,
• Rozpoczęcie aktywnego działania na rynku polskim z wykorzystaniem partnerów oraz własnych sił sprzedaży skutkujące podpisaniem pierwszych kontraktów i budową potencjału wdrożeniowego na powyżej milion złotych w okresie niecałych dwóch kwartałów.
Dyrektor Biura Informatyki
Przeprowadzenie restrukturyzacji funkcji IT oraz zoptymalizowanie sposobu jej działania. W ramach zakresu obowiązków odpowiedzialny za całość realizowanych zadań IT wraz ze świadczeniem usług IT na rzecz Klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także sprawowanie nadzoru nad usługami informatycznymi świadczonymi na rzecz PLL LOT S.A. przez podmioty zewnętrzne.
● Przygotowanie strategii IT. Wsparcie procesów biznesowych w oparciu o model usługowy. Przeprowadzenie procesu centralizacji funkcji IT oraz centralizacja odpowiedzialności za umowy IT. Optymalizacja procesów zarządzania relacjami z dostawcami. Optymalizacja kosztowa i funkcjonalna rozwiązań IT.
● Restrukturyzacja IT. Optymalizacja zatrudnienia. Obniżenie o około 10% TCO świadczonych usług IT. Przygotowanie katalogu świadczonych usług IT na rzecz wszystkich Biur w PLL LOT S.A. oraz określenie kosztów tych usług i parametrów SLA.
● Wprowadzenie mierzalnych parametrów oceny pracy Biura Informatyki. Określenie i wprowadzenie modelu finansowego dla usług IT świadczonych przez Biuro Informatyki. Zapewnienie mechanizmów ciągłej optymalizacji jakościowej i kosztowej.
● Uczestnictwo w pracach zespołu strategicznego IT powołanego na poziomie Star Alliance. Przygotowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań IT we wszystkich liniach lotniczych skupionych w aliansie.
● Przygotowanie strategii IT. Wsparcie procesów biznesowych w oparciu o model usługowy. Przeprowadzenie procesu centralizacji funkcji IT oraz centralizacja odpowiedzialności za umowy IT. Optymalizacja procesów zarządzania relacjami z dostawcami. Optymalizacja kosztowa i funkcjonalna rozwiązań IT.
● Restrukturyzacja IT. Optymalizacja zatrudnienia. Obniżenie o około 10% TCO świadczonych usług IT. Przygotowanie katalogu świadczonych usług IT na rzecz wszystkich Biur w PLL LOT S.A. oraz określenie kosztów tych usług i parametrów SLA.
● Wprowadzenie mierzalnych parametrów oceny pracy Biura Informatyki. Określenie i wprowadzenie modelu finansowego dla usług IT świadczonych przez Biuro Informatyki. Zapewnienie mechanizmów ciągłej optymalizacji jakościowej i kosztowej.
● Uczestnictwo w pracach zespołu strategicznego IT powołanego na poziomie Star Alliance. Przygotowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań IT we wszystkich liniach lotniczych skupionych w aliansie.
Dyrektor Departamentu Teleinformatyki, Dyrektor Zadania ds. Zarządzania IT, Prezes Zarządu PGE Syste
Grupa Kapitałowa PGE
Zapewnienie nadzoru nad obszarem teleinformatyki w Grupie Kapitałowej PGE. Odpowiedzialność za operacyjne zarządzanie Departamentem oraz przygotowywanie i realizacja strategii IT. Pełnienie funkcji Członka Zarządu Spółki PGE Systemy S.A., realizacja operacyjnych działań oraz świadczenie usług IT na rzecz poszczególnych podmiotów.
• Opracowanie strategicznej wizji rozwoju aplikacji i infrastruktury oraz plan transformacji IT w Grupie Kapitałowej.
• Opracowanie strategii przeniesienia funkcji IT z PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. do Centrum Usług Wspólnych IT oraz nadzorowanie procesu przeniesienia pracowników Departamentu Teleinformatyki PGE
• Opracowanie strategii dla Centrum Usług Wspólnych IT oraz modelu świadczenia usług
• Zrestrukturyzowanie Departamentu IT. Wydzielenie do Centrum Usług Wspólnych IT. Powołanie do życia struktury organizacyjnej odpowiadającej usługowemu i procesowemu podejściu do IT oraz najlepszym praktykom zarządzania IT.
• Opracowanie usługowego modelu współpracy IT z jednostkami biznesowymi. Optymalizacja rozwiązań IT w Grupie Kapitałowej PGE. Wzrost efektywności kosztowej świadczenia usług informatycznych.
• Przygotowanie katalogu usług. Wspólna komunikacja pomiędzy IT i biznesem. Umowy SLA wraz ze stosownymi parametrami świadczenia usług. OLA i UC w oparciu o metodykę ITIL
• Zbudowanie podstaw Centrum Usług Wspólnych w zakresie IT. Przejęcie odpowiedzialności za obszar IT w kilku spółkach Grupy Kapitałowej PGE.
• Opracowanie przejściowego modelu współpracy ze spółkami Grupy Kapitałowej PGE do czasu zakończenia procesu transformacji IT. Nawiązanie relacji biznesowych z kilkunastoma podmiotami Grupy Kapitałowej PGE
• Przeprowadzenie procesu optymalizacji funkcjonowania Centrum Usług Wspólnych IT w oparciu o analizę procesową. Obniżenie kosztów IT PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. o 23%.
• Przygotowanie planu finansowego na lata 2009-2014 dla Centrum Usług Wspólnych IT korelującego z przyjętą strategią IT.
• Opracowanie strategicznej wizji rozwoju aplikacji i infrastruktury oraz plan transformacji IT w Grupie Kapitałowej.
• Opracowanie strategii przeniesienia funkcji IT z PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. do Centrum Usług Wspólnych IT oraz nadzorowanie procesu przeniesienia pracowników Departamentu Teleinformatyki PGE
• Opracowanie strategii dla Centrum Usług Wspólnych IT oraz modelu świadczenia usług
• Zrestrukturyzowanie Departamentu IT. Wydzielenie do Centrum Usług Wspólnych IT. Powołanie do życia struktury organizacyjnej odpowiadającej usługowemu i procesowemu podejściu do IT oraz najlepszym praktykom zarządzania IT.
• Opracowanie usługowego modelu współpracy IT z jednostkami biznesowymi. Optymalizacja rozwiązań IT w Grupie Kapitałowej PGE. Wzrost efektywności kosztowej świadczenia usług informatycznych.
• Przygotowanie katalogu usług. Wspólna komunikacja pomiędzy IT i biznesem. Umowy SLA wraz ze stosownymi parametrami świadczenia usług. OLA i UC w oparciu o metodykę ITIL
• Zbudowanie podstaw Centrum Usług Wspólnych w zakresie IT. Przejęcie odpowiedzialności za obszar IT w kilku spółkach Grupy Kapitałowej PGE.
• Opracowanie przejściowego modelu współpracy ze spółkami Grupy Kapitałowej PGE do czasu zakończenia procesu transformacji IT. Nawiązanie relacji biznesowych z kilkunastoma podmiotami Grupy Kapitałowej PGE
• Przeprowadzenie procesu optymalizacji funkcjonowania Centrum Usług Wspólnych IT w oparciu o analizę procesową. Obniżenie kosztów IT PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. o 23%.
• Przygotowanie planu finansowego na lata 2009-2014 dla Centrum Usług Wspólnych IT korelującego z przyjętą strategią IT.
Kierownik Projektu, Kierownik Zespołu Aplikacji Biznesowych
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Zapewnienie efektywnego procesu obsługi Klienta. Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem doświadczonych konsultantów IT, wdrażanie systemów ERP.
• Prowadzenie analizy opłacalności i studium wykonalności kilku przedsięwzięć informatycznych w przedsiębiorstwach branży energetycznej, dystrybucyjnej i telekomunikacyjnej.
• Zarządzanie kilkunasto-osobowym zespołem konsultantów biznesowych, architektów rozwiązań i konsultantów technicznych.
• Opracowanie strukturalizacji raportowania prac na projektach. Weryfikacja opłacalności projektów.
Realizowane projekty:
• Roll-out modułów FI-AA i IM-PS w Spółce PSE-Operator S.A. oraz Exatel S.A.
• Podział systemu SAP na dwie instancje w Spółkach PSE S.A.i PSE-Operator S.A.
• Projekt migracji danych związanych z przekazywanym majątkiem do PSE-Operator S.A.
• Projekt wdrożenia funkcjonalności SAP Retail w zakresie replenishment dla Eurocash.
• Prowadzenie analizy opłacalności i studium wykonalności kilku przedsięwzięć informatycznych w przedsiębiorstwach branży energetycznej, dystrybucyjnej i telekomunikacyjnej.
• Zarządzanie kilkunasto-osobowym zespołem konsultantów biznesowych, architektów rozwiązań i konsultantów technicznych.
• Opracowanie strukturalizacji raportowania prac na projektach. Weryfikacja opłacalności projektów.
Realizowane projekty:
• Roll-out modułów FI-AA i IM-PS w Spółce PSE-Operator S.A. oraz Exatel S.A.
• Podział systemu SAP na dwie instancje w Spółkach PSE S.A.i PSE-Operator S.A.
• Projekt migracji danych związanych z przekazywanym majątkiem do PSE-Operator S.A.
• Projekt wdrożenia funkcjonalności SAP Retail w zakresie replenishment dla Eurocash.
Prezes Zarządu Chemia.com S.A.
Grupa Kapitałowa Ciech S.A.
Budowa Centrum Kompetencyjnego IT dla Grupy Chemicznej Ciech w oparciu o świadczenie usług outsourcingowych na bazie koncepcji shared services. Odpowiedzialność za budowę koncepcji IT dla Grupy Chemicznej Ciech oraz strategiczne i operacyjne zarządzanie Spółką Chemia.com S.A. córką Ciech S.A.
• Opracowanie strategicznej wizji rozwoju informatyki dla Grupy Chemicznej Ciech na lata 2005 – 2008. Opracowanie planu informatyzacji. Zapewnienie pożądanej jakości danych zarządczych i operacyjnych na każdym poziomie organizacyjnym oraz w układzie procesowym. W pierwszym etapie, realizację planu rozpoczęto w Dywizji Sodowej Grupy Chemicznej Ciech.
• Opracowanie głównej zasady współpracy IT z biznesem. Zapewnienie ścisłej i obustronnie zrozumiałej komunikacji oraz koncepcji świadczenia usług IT w oparciu o rozwiązania katalogu.
• Wdrożenie wspólnej platformy systemowej wspierającej procesy biznesowe w obszarze finansów, controlingu, sprzedaży, zaopatrzenia, gospodarki magazynowej w trzech Spółkach Grupy tworzących Dywizję Sodową oraz produkcji i remontów w dwóch Spółkach Grupy. Pozyskiwanie informacji zarządczej w ramach całego Łańcucha Dostaw w Grupie Chemicznej Ciech w oparciu o rozwiązania Oracle E-business Suite.
• Przygotowanie planu wdrożenia centralizacji funkcji IT w Grupie Ciech na bazie Chemia.com S.A. w oparciu o sukcesywne przejmowanie odpowiedzialności za IT w Spółkach Grupy.
• Przygotowanie modelowego podejścia do współpracy ze spółkami Grupy Chemicznej Ciech na bazie umów outsourcingowych IT. Wzrost poziomu efektywności obsługi klientów wewnętrznych w obszarze IT.
• Renegocjowanie warunków handlowych w oparciu o proces konwersji licencji Oracle E-business Suite. Uzyskanie oszczędności w budżecie IT w obszarze opłat za asysty techniczne na poziomie 70%. Poprawa funkcjonalności systemu.
• Wzrost poziomu bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT dzięki zakończeniu projektu monitoringu bezpieczeństwa w oparciu o rozwiązania Cisco.
• Przygotowanie założenia systemu motywacyjnego i systemu oceny kompetencji pracowników Chemia.com S.A. (we współpracy z Biurem Polityki Kadrowej i Organizacji Ciech S.A).
• Zapewnienie standardów i adekwatnego do potrzeb biznesowych poziomu bezpieczeństwa obsługiwanych rozwiązań IT.
• Opracowanie strategicznej wizji rozwoju informatyki dla Grupy Chemicznej Ciech na lata 2005 – 2008. Opracowanie planu informatyzacji. Zapewnienie pożądanej jakości danych zarządczych i operacyjnych na każdym poziomie organizacyjnym oraz w układzie procesowym. W pierwszym etapie, realizację planu rozpoczęto w Dywizji Sodowej Grupy Chemicznej Ciech.
• Opracowanie głównej zasady współpracy IT z biznesem. Zapewnienie ścisłej i obustronnie zrozumiałej komunikacji oraz koncepcji świadczenia usług IT w oparciu o rozwiązania katalogu.
• Wdrożenie wspólnej platformy systemowej wspierającej procesy biznesowe w obszarze finansów, controlingu, sprzedaży, zaopatrzenia, gospodarki magazynowej w trzech Spółkach Grupy tworzących Dywizję Sodową oraz produkcji i remontów w dwóch Spółkach Grupy. Pozyskiwanie informacji zarządczej w ramach całego Łańcucha Dostaw w Grupie Chemicznej Ciech w oparciu o rozwiązania Oracle E-business Suite.
• Przygotowanie planu wdrożenia centralizacji funkcji IT w Grupie Ciech na bazie Chemia.com S.A. w oparciu o sukcesywne przejmowanie odpowiedzialności za IT w Spółkach Grupy.
• Przygotowanie modelowego podejścia do współpracy ze spółkami Grupy Chemicznej Ciech na bazie umów outsourcingowych IT. Wzrost poziomu efektywności obsługi klientów wewnętrznych w obszarze IT.
• Renegocjowanie warunków handlowych w oparciu o proces konwersji licencji Oracle E-business Suite. Uzyskanie oszczędności w budżecie IT w obszarze opłat za asysty techniczne na poziomie 70%. Poprawa funkcjonalności systemu.
• Wzrost poziomu bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT dzięki zakończeniu projektu monitoringu bezpieczeństwa w oparciu o rozwiązania Cisco.
• Przygotowanie założenia systemu motywacyjnego i systemu oceny kompetencji pracowników Chemia.com S.A. (we współpracy z Biurem Polityki Kadrowej i Organizacji Ciech S.A).
• Zapewnienie standardów i adekwatnego do potrzeb biznesowych poziomu bezpieczeństwa obsługiwanych rozwiązań IT.
Kierownik Działu Obsługi Procesów Logistycznych Sprzedażowych i Utrzymaniowych
Polkomtel S.A.
● Odpowiedzialność za funkcjonalną stronę zakończonego projektu upgrade systemu SAP R/3 z wersji 4.5 B do wersji 4.7 Enterprise.
● Kierowanie pracami wszystkich zespołów funkcjonalnych składających się z 25 pracowników stałych, 4 pracowników czasowych i kilkunastu konsultantów firm SAP Polska, IMG Polska i BCC (projekt był jednym z największych przedsięwzięć informatycznych w obszarze rozwiązań SAP w Polsce).
● Zarządzanie pierwszym w Polsce wdrożeniem rozwiązań portalowych w oparciu o narzędzie SAP EP 6.0 na platformie UNIX - realizacja w roku 2003.
● Zarządzanie projektami wdrożeniowymi SAP EPB, SAP CRM, SAP BW - realizacja w latach 2002 – 2004.
● Kierowanie pracami wszystkich zespołów funkcjonalnych składających się z 25 pracowników stałych, 4 pracowników czasowych i kilkunastu konsultantów firm SAP Polska, IMG Polska i BCC (projekt był jednym z największych przedsięwzięć informatycznych w obszarze rozwiązań SAP w Polsce).
● Zarządzanie pierwszym w Polsce wdrożeniem rozwiązań portalowych w oparciu o narzędzie SAP EP 6.0 na platformie UNIX - realizacja w roku 2003.
● Zarządzanie projektami wdrożeniowymi SAP EPB, SAP CRM, SAP BW - realizacja w latach 2002 – 2004.
Kierownik Działu Obsługi Procesów Logistycznych Sprzedażowych i Utrzymaniowych
Polkomtel S.A.
• Odpowiedzialność za funkcjonalną stronę zakończonego projektu upgrade systemu SAP R/3 z wersji 4.5 B do wersji 4.7 Enterprise.
• Kierowanie pracami wszystkich zespołów funkcjonalnych składających się z 25 pracowników stałych, 4 pracowników czasowych i kilkunastu konsultantów firm SAP Polska, IMG Polska i BCC (projekt był jednym z największych przedsięwzięć informatycznych w obszarze rozwiązań SAP w Polsce).
• Zarządzanie pierwszym w Polsce wdrożeniem rozwiązań portalowych w oparciu o narzędzie SAP EP 6.0 na platformie UNIX - realizacja w roku 2003.
• Zarządzanie projektami wdrożeniowymi SAP EPB, SAP CRM, SAP BW - realizacja w latach 2002 – 2004.
• Kierowanie pracami wszystkich zespołów funkcjonalnych składających się z 25 pracowników stałych, 4 pracowników czasowych i kilkunastu konsultantów firm SAP Polska, IMG Polska i BCC (projekt był jednym z największych przedsięwzięć informatycznych w obszarze rozwiązań SAP w Polsce).
• Zarządzanie pierwszym w Polsce wdrożeniem rozwiązań portalowych w oparciu o narzędzie SAP EP 6.0 na platformie UNIX - realizacja w roku 2003.
• Zarządzanie projektami wdrożeniowymi SAP EPB, SAP CRM, SAP BW - realizacja w latach 2002 – 2004.
Szkolenia i kursy
● Uczestnictwo w pięciomiesięcznym programie stypendialnym w ramach programu TEMPUS; studia w HEAO Arnhem Business School w Holandii w 1997 roku.
● Uczestnictwo w cyklu szkoleń opartych o metodologie PMI organizowanych przez Management Trainining & Development Center,
● Cykl szkoleń narzędziowych z zakresu funkcjonalności rozwiązań opartych o produkty mySAP Business Suite,
● Uczestnictwo w cyklu szkoleń opartych o metodologie PMI organizowanych przez Management Trainining & Development Center,
● Cykl szkoleń narzędziowych z zakresu funkcjonalności rozwiązań opartych o produkty mySAP Business Suite,
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Zainteresowania
piłka nożna,
turystyka, podróże,
rekreacyjna jazda na rowerze,
muzyka heavy metalowa i rockowa.
turystyka, podróże,
rekreacyjna jazda na rowerze,
muzyka heavy metalowa i rockowa.
Organizacje
● W latach 1996 – 1998 - członkostwo w założonym wspólnie z innymi studentami Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Logistycznego przy Katedrze Logistyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie; pełnienie funkcji Vice Prezesa Koła.
● od 2000 r. - prowadzenie zajęć w oparciu o autorski program w ramach Podyplomowego Studium Zarządzania Logistycznego w Szkole Głównej Handlowej obejmujące tematykę Systemów Informatycznych w Logistyce.
● od 2000 r. - prowadzenie zajęć w oparciu o autorski program w ramach Podyplomowego Studium Zarządzania Logistycznego w Szkole Głównej Handlowej obejmujące tematykę Systemów Informatycznych w Logistyce.
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Elan
ELAN jest światowym specjalistą w dziedzinie rekrutacji do sektorów IT&T
Nasz profesjonalizm i doświadczenie na rynku IT&T sprawiły, że współpracujemy z około 6000 pracowników kontraktowych, a takż
Ethereum
Wszystko o rewolucyjnej platformie dla aplikacji zdecentralizowanych, które mogą zmienić oblicze internetu i świata.
Freebie
FREEBIE - to co najważniejsze w życiu masz za darmo!
Zbieramy informacje o Wartościowych i Darmowych materiałach, szkoleniach, konferencjach, wkładach itd, które pomagają nam w rozwoju.
InfoMEET
InfoMEET to bezpłatna, cykliczna konferencja IT i targi kariery.
Duża dawka wiedzy, wymiana doświadczeń i nawiązanie nowych relacji biznesowych to główna idea wydarzenia.
Nonkonformiści
Grupa dla ludzi, którzy mają własne zdanie, wiedzą co jest istotne i potrafią to osiągnąć.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.