Umiejętności
łatwość nawiązywania konktaktów
Umiejętność pracy w grupie
wysoka kultura osobista
Doskonała organizacja pracy
Działanie pod presją czasu
Umiejętności komunikacyjne
otwartość na nowe wyzwania
nastawienie na cele i zadania
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału
- Realizacja założonych celów sprzedażowych, przychodowych, kosztowych, operacyjnych oraz jakościowych.
- Zapewnienie ciągłości pracy w placówce w zakresie obsady pracowniczej oraz procesów operacyjnych. Organizacja pracy w podległym zespole, nadawanie Pracownikom wymaganych dostępów do aplikacji i systemów bankowych.
- Stworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową Oddziału (m.in. aktywne zarządzanie kampaniami CRM, tworzenie baz danych potencjalnych klientów, współpraca z lokalnymi pośrednikami finansowymi).
- Samodzielne utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami Oddziału
- Planowanie i koordynacja akcji marketingowych podległej placówce oraz prowadzenie działalności promocyjnej i reklamowej Banku zgodnie z przyjętą strategią Banku
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
- Dbałość o dobór nowych pracowników do zespołu
- Zapewnienie właściwego wdrożenia pracownika na nowym stanowisku (lub w nowej roli)
- Motywowanie podwładnych adekwatnie do ich indywidualnie uprzednio rozpoznanych potrzeb
- Dbałość o rozwój pracowników, przeprowadzanie systematycznych rozmów rozwojowych
- monitoring efektywności pracy- dbałość o poprawność danych, analizowanie danych, wyciąganie wniosków i omawianie ich z pracownikami
- Zapewnienie ciągłości pracy w placówce w zakresie obsady pracowniczej oraz procesów operacyjnych. Organizacja pracy w podległym zespole, nadawanie Pracownikom wymaganych dostępów do aplikacji i systemów bankowych.
- Stworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową Oddziału (m.in. aktywne zarządzanie kampaniami CRM, tworzenie baz danych potencjalnych klientów, współpraca z lokalnymi pośrednikami finansowymi).
- Samodzielne utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami Oddziału
- Planowanie i koordynacja akcji marketingowych podległej placówce oraz prowadzenie działalności promocyjnej i reklamowej Banku zgodnie z przyjętą strategią Banku
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
- Dbałość o dobór nowych pracowników do zespołu
- Zapewnienie właściwego wdrożenia pracownika na nowym stanowisku (lub w nowej roli)
- Motywowanie podwładnych adekwatnie do ich indywidualnie uprzednio rozpoznanych potrzeb
- Dbałość o rozwój pracowników, przeprowadzanie systematycznych rozmów rozwojowych
- monitoring efektywności pracy- dbałość o poprawność danych, analizowanie danych, wyciąganie wniosków i omawianie ich z pracownikami
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Rigall Distribution Sp z o.o. Autoryzowana Agencja Banku CitiHandlowy
- rekrutacja pracowników;
- budowanie Zespołu Sprzedaży;
- wdrażanie merytoryczne i praktyczne zespołu ;
- realizacja planów sprzedażowych;
- tworzenie projektów w Firmie;
- coaching rozwojowy i prezentujący;
- samodzielne planowanie procesu sprzedaży;
- budowanie Zespołu Sprzedaży;
- wdrażanie merytoryczne i praktyczne zespołu ;
- realizacja planów sprzedażowych;
- tworzenie projektów w Firmie;
- coaching rozwojowy i prezentujący;
- samodzielne planowanie procesu sprzedaży;
Szkolenia i kursy
11.2018
Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych
Organizator:
Alior Bank Toolkit Menadżerski
11.2015
Akademia Opiekuna Inwestora
01.2015
TOP MANAGER 2014
10.2012
Warsztaty Jakości Obsługi
Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych
Organizator:
Alior Bank Toolkit Menadżerski
11.2015
Akademia Opiekuna Inwestora
01.2015
TOP MANAGER 2014
10.2012
Warsztaty Jakości Obsługi
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
trenerzy biznesu
Dla tych, dla których szkolenia są pasją i wierzą ,że tak chociaż trochę można zmienić świat na lepsze...
Zołzy
"Zołza to kobieta niezależna, która będąc w związku z mężczyzną nie przestaje być sobą.Ma poczucie humoru i życzliwy charakter. Nie kłamie, nie gra, nie manipuluje. Zna swoją wartość. Mówi, co myśli,