Umiejętności
Budowanie relacji
Oprogramowanie JD Edwards
Negocjacje
Rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
- zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Sprzedaży
- dbałość o przestrzeganie standardów obsługi klienta
- opieka nad kluczowymi klientami
- optymalizacja kosztów działu
- negocjacje warunków współpracy z firmami transportowymi
- tworzenie i usprawnianie procedur dotyczących jakości obsługi klienta
- rozwój kompetencji podległych pracowników,
- wdrażanie standardów usprawniających funkcjonowanie działu,
- rekrutacja pracowników do podległego działu
- dbałość o przestrzeganie standardów obsługi klienta
- opieka nad kluczowymi klientami
- optymalizacja kosztów działu
- negocjacje warunków współpracy z firmami transportowymi
- tworzenie i usprawnianie procedur dotyczących jakości obsługi klienta
- rozwój kompetencji podległych pracowników,
- wdrażanie standardów usprawniających funkcjonowanie działu,
- rekrutacja pracowników do podległego działu
Doradca Klienta Detalicznego, Lider ds. Inwestycji
Obsługa klienta indywidualnego i małych firm, sprzedaż rachunków, kredytów konsumpcyjnych, produktów depozytowych i inwestycyjnych, obsługa kasowa. Budowanie długofalowych relecji z klientem. Obsługa klientów z segmentu Vip
przełożony
wystawiono
Katarzyna Wojtunik jest pracownikiem otwartym, życzliwym i chętnym do rozwijania własnych kompetencji. Zawsze była zaangażowana w w pracę zespołu oraz chetna do pomocy, co świadczy o jej umiejętnościach współpracy w grupie. Katarzyna jest ambitna, pełna optymizmu i emanuje bardzo dużą dozą y wnej energii.
Szkolenia i kursy
NEGOCJATOR: "Efektywna rozmowa telefoniczna inicjująca sprzedaż"
EXBIS: „Aktywne pozyskiwanie nowych klientów”
ALIN FINANCE: „Sprzedaż Transformacyjna”
ING: Best service, Autoprezentacja, Automotywacja Szkolenia e-learningowe (platforma e-learningowa ING): Kierowanie i motywowanie, Organizacja czasu pracy
EXBIS: „Aktywne pozyskiwanie nowych klientów”
ALIN FINANCE: „Sprzedaż Transformacyjna”
ING: Best service, Autoprezentacja, Automotywacja Szkolenia e-learningowe (platforma e-learningowa ING): Kierowanie i motywowanie, Organizacja czasu pracy
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Aktywne spędzanie wolnego czasu (jazda na rowerze, pływanie) psychologia biznesu , prawo pracy.
Grupy
ABC BANKOWOŚCI I FINANSÓW
Finanse, giełda, rynki, banki...
Analizy, komentarze, opinie, wnioski...
Wczoraj, dziś, jutro...
Zyjesz tylko dziś. Naukę wyciągasz z przeszłości. Decyzje podejmujesz na przyszłość.
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.