Katarzyna Śliwińska

Marketing & PR Manager, 2N-Everpol
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

ArchiCAD Artlantis Corel Draw Google Adwords Google Analytics InDesign Komunikacja Marketingowa Microsoft Excel Microsoft Word PowerPoint Public Relations SEM SEO Social Media Marketing Trade Marketing Web Marketing Strategy Adobe Photoshop

Doświadczenie zawodowe

Manta
Marketing & PR Manager
Logo
Marketing & PR Manager
2N-Everpol (Wyłączny przedstawiciel w Polsce: Blaupunkt, Clarion, Audiomedia, Brax, Helix)
planowanie i koordynowanie wszelkich działań marketingowych (ATL, BTL, PR); przygotowywanie promocji marketingowych; event’ów dla Partnerów Handlowych oraz Klientów bezpośrednich; kreacja i przygotowywanie materiałów POS, reklam prasowych, bilbordów oraz ulotek (także dla Partnerów); tworzenie lub adaptacja informacji prasowych oraz dystrybucja materiałów; czynna współpraca z dziennikarzami (testy, wywiady, przekazywanie informacji, itp.); dbanie o wizerunek firmy; komunikacja wewnętrzna w Grupie; zarządzanie i aktualizacja strony internetowej; tworzenie i publikacja e-biuletynów oraz e-newsletter’ów
Canon Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Marketingu Produktu
Koordynowanie działań i kontrola budżetu marketingowego Marketing & Communication (MarCom); przygotowywanie i realizacja promocji, event’ów dla Klientów w kanale „direct” i „indirect” w obszarze regionów Central East Europe; opracowywanie działań motywacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych; przeprowadzanie i kontrola działań ATL, PR oraz komunikacja biznesowa poprzez e-newsletter korporacyjny „SolutionNews”; organizowanie konferencji prasowych dla dziennikarzy; analizy porównań konkurencji; zarządzanie stroną internetową www.canon.pl
JTT Computer S.A.
Marketing Manager
pozyskiwanie nowych Klientówi dbanie o relacje z Kluczowymi Klientami poprzez direct mailing, promocje sprzedaży, organizajcę szkoleń zarówno technicznych jak i handlowych; realizacja kampanii promocyjnych dla dystrybutorów i sieci Partnerów; koordynacja i zlecanie działań PR (współpraca z agencją PR ITBC; organizowanie Eventów oraz szkoleń dla Partnerów Handlowych; przygotowanie i wysyłka direct mailingowych; komunikacja poprzez biuletyny oraz strony www); analiza i raporty z wyników sprzedaży do oddziału w Irlandii; tworzenie ofert szkoleniowych dotyczących zintegrowanych systemów teleinformatycznych; logistyka w zakresie sprzedaży urządzeń w systemie MFG.
Minolta Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
planowanie i kompleksowa organizacja event’ów dotyczących zaawansowanych urządzeń druku cyfrowego w największych miastach Polski (tzw. Minolta Open Days – Color & Solutions); organizacja programów lojalnościowych i motywacyjnych (promocje sprzedaży, wprowadzenie sklepiku internetowego dla partnerów handlowych); projektowanie systemów wynagrodzeń wspierających sprzedaż; promocja sprzedaży - wprowadzenie nowego graficznego software’u Zoner Draw na rynek polski; organizacja targów oraz konkursów fotograficznych w prasie (Twój Styl, National Geographic, Claudia, TV Kurier itp.); przygotowanie i prowadzenie na rzecz promocji aukcji w serwisie internetowym Allegro.pl; analiza rynku i wyników sprzedaży; tworzenie akcji marketingu bezpośredniego (m.in.: motywacyjne promocje dla Handlowców i dla dystrybutorów), tworzenie i redagowanie biuletynu wewnętrznego firmy; wizualizacja i kierowanie sektorem Public Relation; współpraca z dziennikarzami branży komputerowej i hobbystycznej; tworzenie planu marketingowego; ustalanie planu sprzedaży produktów; współpraca z Agencjami Reklamowymi i Domem Mediowym „STARCOM”; opieka nad produkcją materiałów POS i BTL.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
CAMERA Sp. z o.o.: (Ówczesny) wyłączny Przedstawiciel na Polskę sprzętu fotograficznego Nikon
tworzenie i wdrażanie planu marketingu i sprzedaży; prowadzenie szkoleń z produktu i zasad marketingu w punktach sprzedaży; kreacja reklam prasowych, organizacja imprez promocyjnych, sponsoringów; opieka nad europejską siecią „Europa Foto”; nawiązywanie kontaktów z Klientami i dostawcami największych firm fotograficznych w Polsce.
Logo
Field-Force Recruitment Officer / Data Base Coordinator
PPD Marketing Services Sp. z o.o.
koordynacja i rekrutacja ludzi do projektów (merchandising, leasing sales-force, promocje hostessowe); szkolenia; nadzór nad pracą Area Managerów i pracowników w terenie; bazy danych; kontakty z klientami i firmami POS; artystyczna kreacja projektów.

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

AdGames
AdGames
AdGames - miejsce wymiany informacji na temat możliwości reklamowych gier i otoczenia gier.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.