Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. komunikacji
- planowanie i zarządzanie strategią komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- planowanie i realizacja działań komunikacyjnych
- utrzymywanie relacji z dziennikarzami i agencjami reklamowymi
- monitorowanie i przygotowanie informacji wizerunkowych oraz zarządzanie ich przepływem: komunikaty, newsletter, informacje prasowe
- planowanie i koordynacja eventów
- planowanie i rozwijanie działań CSR
- koordynowanie strony WWW i tworzenie informacji na profile społecznościowe grupy PGE S.A.
- zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
- planowanie i realizacja działań komunikacyjnych
- utrzymywanie relacji z dziennikarzami i agencjami reklamowymi
- monitorowanie i przygotowanie informacji wizerunkowych oraz zarządzanie ich przepływem: komunikaty, newsletter, informacje prasowe
- planowanie i koordynacja eventów
- planowanie i rozwijanie działań CSR
- koordynowanie strony WWW i tworzenie informacji na profile społecznościowe grupy PGE S.A.
- zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
Dyrektor Aplikacji ZiO food
- tworzenie i rozwijanie strategii aplikacji mobilnej food delivery
- przygotowanie planu produktu i budżetu produktu
- opracowywanie planów sprzedażowych dla pracowników zespołu
- aktywny udział w procesie sprzedaży
- monitorowanie założeń strategii sprzedaży
- bieżąca analiza kosztów zgodnie z zaplanowanym budżetem
- poszukiwanie nowych firm do współpracy
- tworzenie i utrzymywanie relacji z klientem
- bieżąca praca z narzędziami informatycznymi (AURA, IFS)
- zarządzanie zespołem: marketing, sprzedaż, technologia
- wdrażanie inicjatyw międzyzespołowych w ramach Grupy MTP
- przygotowanie planu produktu i budżetu produktu
- opracowywanie planów sprzedażowych dla pracowników zespołu
- aktywny udział w procesie sprzedaży
- monitorowanie założeń strategii sprzedaży
- bieżąca analiza kosztów zgodnie z zaplanowanym budżetem
- poszukiwanie nowych firm do współpracy
- tworzenie i utrzymywanie relacji z klientem
- bieżąca praca z narzędziami informatycznymi (AURA, IFS)
- zarządzanie zespołem: marketing, sprzedaż, technologia
- wdrażanie inicjatyw międzyzespołowych w ramach Grupy MTP
Marketing Manager
Agencja ECHO
Planowanie i prowadzenie działań marketingowych firmy, zwiększających świadomość marki wśród grupy docelowej i skutkujących pozyskiwaniem leadów.
- realizacja misji, wizji i strategii marketingowej zapewniającej rozwój agencji
- opracowanie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej zapewniając pozyskiwanie założonej liczby leadów
- tworzenie rocznego budżetu marketingowego i monitorowanie jego realizacji
- działania wizerunkowe poprzez prowadzone działania marketingowe
- pozyskiwanie informacji o trendach rynkowych w marketingu oraz marketingu online celem dostosowywania strategii marketingowej
- rozwijanie i utrzymanie firmowej strony internetowej celem pozyskiwania leadów sprzedażowych
- rozwijanie bloga ECHO zgodnie z założeniami Content Marketing Mission Statement
- prowadzenie firmowych Social Mediów zgodnie z przyjętą strategią marketingową
- realizacja strategii marketingowej, poprzez planowanie, zlecanie i nadzór nad realizowanymi kampaniami
- planowanie i organizacja corocznego spotkania integracyjnego i gadżetów firmowych
- realizacja misji, wizji i strategii marketingowej zapewniającej rozwój agencji
- opracowanie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej zapewniając pozyskiwanie założonej liczby leadów
- tworzenie rocznego budżetu marketingowego i monitorowanie jego realizacji
- działania wizerunkowe poprzez prowadzone działania marketingowe
- pozyskiwanie informacji o trendach rynkowych w marketingu oraz marketingu online celem dostosowywania strategii marketingowej
- rozwijanie i utrzymanie firmowej strony internetowej celem pozyskiwania leadów sprzedażowych
- rozwijanie bloga ECHO zgodnie z założeniami Content Marketing Mission Statement
- prowadzenie firmowych Social Mediów zgodnie z przyjętą strategią marketingową
- realizacja strategii marketingowej, poprzez planowanie, zlecanie i nadzór nad realizowanymi kampaniami
- planowanie i organizacja corocznego spotkania integracyjnego i gadżetów firmowych
PR i Marketing Manager
- planowanie i zarządzanie strategią komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w całej Grupie (hurt i detal)
- planowanie i realizacja kompleksowych działań PR w całej Grupie
- utrzymywanie relacji z dziennikarzami i agencjami reklamowymi
- monitorowanie i przygotowanie informacji wizerunkowych oraz zarządzanie ich przepływem (komunikaty, magazyny wewnętrzny, newslettery, informacje prasowe)
- planowanie i realizacja działań marketingowych: B2B i B2C
- planowanie i realizacja akcji promocyjnych w miejscach sprzedaży
- planowanie i koordynacja eventów
- planowanie i rozwijanie działań CSR
- koordynacja strony WWW i tworzenie profili społecznościowych
- zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
- planowanie i realizacja kompleksowych działań PR w całej Grupie
- utrzymywanie relacji z dziennikarzami i agencjami reklamowymi
- monitorowanie i przygotowanie informacji wizerunkowych oraz zarządzanie ich przepływem (komunikaty, magazyny wewnętrzny, newslettery, informacje prasowe)
- planowanie i realizacja działań marketingowych: B2B i B2C
- planowanie i realizacja akcji promocyjnych w miejscach sprzedaży
- planowanie i koordynacja eventów
- planowanie i rozwijanie działań CSR
- koordynacja strony WWW i tworzenie profili społecznościowych
- zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
Marketing Manager
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym w Polsce
- planowanie wszelkich działań marketingowych na terenie Polski
- planowanie i realizacja ogólnopolskich kampanii reklamowych: prasa, internet, radio, tv, kino i outdoor
- współpraca z mediami, agencjami, drukarniami, showroomem, ambasadorami etc.
- planowanie i koordynacja działań PR (komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna)
- budowanie i utrzymywanie relacji z mediami
- planowanie i realizacja akcji promocyjnych w miejscach sprzedaży
- planowanie i koordynacja działań związanych z otwarciami nowych salonów
- planowanie i koordynacja działań sponsoringowych
- przygotowywanie raportów i planów dla Centrali w Niemczech
- udział w spotkaniach marketingowych i utrzymywanie kontaktów na poziomie międzynarodowym
- planowanie wszelkich działań marketingowych na terenie Polski
- planowanie i realizacja ogólnopolskich kampanii reklamowych: prasa, internet, radio, tv, kino i outdoor
- współpraca z mediami, agencjami, drukarniami, showroomem, ambasadorami etc.
- planowanie i koordynacja działań PR (komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna)
- budowanie i utrzymywanie relacji z mediami
- planowanie i realizacja akcji promocyjnych w miejscach sprzedaży
- planowanie i koordynacja działań związanych z otwarciami nowych salonów
- planowanie i koordynacja działań sponsoringowych
- przygotowywanie raportów i planów dla Centrali w Niemczech
- udział w spotkaniach marketingowych i utrzymywanie kontaktów na poziomie międzynarodowym
PR Manager/Marketing & PR Manager
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym w Polsce
- planowanie wszelkich działań marketingowych na terenie Polski
- planowanie i realizacja ogólnopolskich kampanii reklamowych: prasa, internet, radio, kino i outdoor
- współpraca z mediami, agencjami, drukarniami, showroomami etc.
- planowanie i koordynacja działań PR (komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna)
- budowanie i utrzymywanie relacji z mediami
- planowanie i realizacja akcji promocyjnych w miejscach sprzedaży
- planowanie i koordynacja działań związanych z otwarciami nowych salonów
- planowanie i koordynacja działań sponsoringowych
- przygotowywanie raportów i planów dla Centrali w Niemczech
- udział w spotkaniach marketingowych i utrzymywanie kontaktów na poziomie międzynarodowym
- planowanie wszelkich działań marketingowych na terenie Polski
- planowanie i realizacja ogólnopolskich kampanii reklamowych: prasa, internet, radio, kino i outdoor
- współpraca z mediami, agencjami, drukarniami, showroomami etc.
- planowanie i koordynacja działań PR (komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna)
- budowanie i utrzymywanie relacji z mediami
- planowanie i realizacja akcji promocyjnych w miejscach sprzedaży
- planowanie i koordynacja działań związanych z otwarciami nowych salonów
- planowanie i koordynacja działań sponsoringowych
- przygotowywanie raportów i planów dla Centrali w Niemczech
- udział w spotkaniach marketingowych i utrzymywanie kontaktów na poziomie międzynarodowym
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.