Katarzyna Rudzka-Będzińska

Zapewnienie Jakości, Systemy Jakości, ISO 9001 14001 28000
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

APQP zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem audyty jakości

Języki

angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Marmite S.A.
KIEROWNIK DZIAŁU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI
Marmite S.A.
Kierownik ds. Zarządzania Systemami Jakości
Logo
Owner
Gdzie Słońce dla Nas Wschodzi
Współtworzenie najlepszego bloga podróżniczego www.gdziesloncedlanaswschodzi.pl
Marmite S.A.
Koordynator ds. Systemów Jakości i Reklamacji
- monitorowanie wskaźników jakościowych
- dostosowanie Zintegrowanego SZJ do wymagań zgodnych z ISO 9001:2015 i 14001:2015 oraz dodatkowych standardach wymaganych przez klientów
- koordynowanie pracy zespołu podczas przejścia na nowe normy
- audyty wewnętrzne ZSZJ i I-WAY
- prowadzenie szkoleń z systemów jakości
- rozpatrywanie reklamacji i obsługa posprzedażowa dla najwiekszego klienta
Marmite International S.A.
Starszy Specjalista ds. Zapewnienia Jakości
- usprawnienie procesu rozpatrywania reklamacji (zmiany procesowe oraz w systemie ERP) oraz bieżące rozpatrywanie reklamacji (metodologia 8D) wraz z nadzorem nad magazynem depozytowym klienta
- wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych po reklamacjach (przy użyciu narzędzi tj.: 5why, Pareto, Ishikawa), audytach zewnętrznych i wewnętrznych
- monitorowanie wskaźników jakościowych firmy oraz głównych dostawców
- nadzór jakościowy nad nowymi wdrożeniami produktów i zatwierdzanie ich do produkcji (FMEA, APQP)
- ocena jakościowa oraz audyty u dostawców wraz z proponowaniem działań zapewniających wysoką jakość komponentów, monitoring postępów i wdrożonych działań
- walidacja nowych dostawców oraz komponentów do produkcji (PPAP)
- wdrożenie z sukcesem i utrzymanie Zintegrowanego SZJ opartego na ISO 9001 i 14001 oraz dodatkowych standardach wymaganych przez klientów (m.in. I-WAY)
- audyty wewnętrzne ZSZJ i I-WAY
- lider Lean na przyporządkowanej linii produkcyjnej, wdrażanie usprawnień jakościowych i wydajnościowych
- tworzenie planów kontroli oraz monitorowanie ich realizacji w procesie, ustalanie standardów jakościowych
- prowadzenie szkoleń jakościowych w procesie oraz dla kontrolerów jakości
- koordynacja i nadzór bieżącej pracy kontrolerów jakości
- koordynowanie pracy zespołu podczas realizacji projektów wewnętrznych
- pełnienie obowiązków kierownika działu podczas nieobecności przełożonego
Schur Flexible Poland Sp. z oo
Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Audytor Wewnetrzny Systemu Zarządzania Jakością
- obsługa klientów i doradztwo w zakresie opakowań giętkich w języku francuskim, angielskim i polskim
- wprowadzanie oraz nadzór nad zamówieniami klientów, kontrola stanów magazynowych i koordynacja wysyłek
- koordynacja procesu przygotowywania wzorów graficznych, cromalinów oraz komunikacja w tym zakresie z klientem, działem technologii, działem przygotowania produkcji i zewnętrzną przygotowalnią
- weryfikacja poprawności specyfikacji produkcyjnych
- sporządzanie ofert handlowych i przygotowywanie przetargów
- sporządzanie zestawień finansowych, raportów i prezentacji
- nadzór nad płatnościami
- koordynacja reklamacji
- tłumaczenia ustne i pisemne (j. francuski/j.angielski)
- wspomaganie Dyrektora Sprzedaży w administrowaniu danymi z działu sprzedaży oraz podczas spotkań biznesowych
- zastępowanie Kierownika Działu podczas nieobecności
- wdrażanie nowych pracowników działu i przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych dla innych pracowników
- koordynowanie pracy zespołu podczas realizacji projektów wewnętrznych
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych systemu zarządzania jakością.
EDP
Doradca techniczny i handlowy klienta francuskojęzycznego/branża automotive
EDP
- doradztwo klientom francuskojęzycznym w zakresie zakupu nowych samochodów
-wsparcie techniczne oraz koordynacja zamówień składanych przez klientów droga mailową oraz telefoniczną
- zbieranie informacji oraz praca z bazą danych dotyczącą rynku motoryzacyjnego francuskiego i polskiego
- tłumaczenia z języka polskiego na francuski i odwrotnie
Logo
Koordynator - Obsługa Klienta/ Spedytor
BHZ Commerce sp. z o.o.
- utrzymywanie relacji z klientami francuskojęzycznymi
- koordynowanie pracy działu oraz kierowców na terenie Francji
- tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów z języka francuskiego na język polski i odwrotnie
- spedycja międzynarodowa - wystawianie zleceń i koordynowanie frachtów
- rekrutacja pracowników.
Logo
Customer Service Representative French
Arvato Services
Osługa klienta francuskojęzycznego (oraz anglojęzycznego) dla linii lotniczych easyJet (obsługa linii telefonicznej przychodzącej oraz korespondencji)

Szkolenia i kursy

- Szkolenie: Profesjonalna Obsługa klienta
- Szkolenie: Psychologia Obsługi klienta
- Szkolenie: Rozwiązywanie konfliktów w środowisku zawodowym
- Szkolenie: Negocjacje w środowisku zawodowym
- Szkolenie: Opakowanie a produkt
- Kurs: Asystent Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością (dyplom wydany przez Polskie Centrum Badan i Certyfikacji)
- Kurs: Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością (certyfikat wydany przez Almat)

Edukacja

Logo
Zarządzanie Jakością, studia podyplomowe
Politechnika Poznańska
Logo
filologia romańska, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
filologia romańska, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
QA
Zarządzanie jakością
Inne

Zainteresowania

Języki obce, podróże, film, muzyka, dekoracja wnętrz.

Inne

MS Office, Windows
Obsługa narzędzi CRM
Obsługa systemów ERP

Prawo jazdy kat. B (czynnie od 2004r.)

Dobra organizacja pracy, sumienność, zaangażowanie oraz komunikatywność.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Auditorzy Systemów Zarządzania
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.