Katarzyna Łopata

Dyrektor Pionu Operacyjnego (COO), CTM Teleperformance Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

CTM Teleperformance Polska
Dyrektor Pionu Operacyjnego (COO)
Mellon Poland Sp. z o.o.
Operations Manager
• Zarządzanie działem Call Center (telemarketing, windykacja, infolinia) – 300 pracowników w dwóch lokalizacjach (Warszawa i Łódź)
• Opracowywanie i udoskonalanie strategii dla kolejnych projektów
• Wyznaczanie celów dla działu Call Center, monitorowanie i kontrola ich wypełnienia oraz analiza pracy podległego personelu
• Zapewnianie zasobów niezbędnych dla efektywnej pracy działu
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami (negocjacje umów z potencjalnymi i obecnymi Klientami oraz bieżąca współpraca)
• Raportowanie wyników finansowych i operacyjnych Call Center do Członków Zarządu Grupy Mellon
Logo
Kierownik Departamentu Operacyjnego
Ukr-finance LLC - wiodąca firma windykacyjna o zasięgu ogólnoukraińskim
• Zarządzanie personelem Soft- i Hard-collection (90 osób - 60 w siedzibie głównej i 30 w różnych miastach Ukrainy)
• Opracowanie i udoskonalanie strategii pracy z portfelami złych kredytów
• Wyznaczanie celów dla Departamentu Operacyjnego, monitorowanie i kontrola ich wypełnienia oraz analiza pracy podległego personelu (Soft- i Hard-collection)
• Zapewnienie zasobów niezbędnych dla efektywnej pracy Departamentu
• Organizacja szkoleń i coachingu dla pracowników Departamentu Operacyjnego
• Tworzenie raportów dla dyrektora firmy i jej udziałowców
• Współudział w tworzeniu i dalszym rozwoju oprogramowania dla oddziałów Soft- i Hard-collection, testowanie i wdrażanie kolejnych wersji
Logo
Menedżer d.s. Kluczowych Klientów
Ukr-finance LLC - wiodąca firma windykacyjna o zasięgu ogólnoukraińskim
• Negocjowanie i zawieranie umów z klientami
• Organizacja pracy z portfelem (analiza portfela, określenie strategii pracy, przygotowanie portfela do importu do systemu, import portfela, tworzenie scenariuszy rozmów dla operatorów call-center i szablonów listów, przekazywanie aktywów z oddziału Soft- do Hard-collection)
• Podtrzymywanie relacji z klientami poprzez organizację wymiany danych, analizę potrzeb klientów i informacji zwrotnej od nich
• Przygotowywanie raportów dla klientów i managementu firmy oraz udziałowców
• Współudział w tworzeniu i dalszym rozwoju oprogramowania dla oddziałów Soft- i Hard-collection, testowanie i wdrażanie kolejnych wersji
Logo
Specjalista d.s. Wdrożeń
Drok Sp.J. - firma produkcyjna, zajmująca się przetwórstwem tworzyw sztucznych
• Negocjacje z potencjalnymi klientami i dostawcami
• Zawieranie umów z klientami
• Organizacja i kontrola przebiegu procesów produkcyjnych nowych wyrobów
• Zapewnienie zasobów niezbędnych dla efektywnego funkcjonowania procesów produkcyjnych
• Wdrażanie nowych technologii
Logo
Pełnomocnik Właściciela d.s. Jakości
Drok Sp.J. - firma produkcyjna, zajmująca się przetwórstwem tworzyw sztucznych
• Przygotowanie firmy do uzyskania certyfikacji według normy PN-EN-ISO 9001/2001 poprzez opracowanie opisów głównych procesów, stworzenie niezbędnych procedur oraz przeszkolenie kadry pracowniczej
Logo
Pomocnik Kierownika Produkcji
Drok Sp.J. - firma produkcyjna, zajmująca się przetwórstwem tworzyw sztucznych
• Współudział w prowadzeniu gospodarki magazynowej firmy

Edukacja

Logo
Zarzadzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Akademia Call Center
Akademia Call Center
O szkoleniach i rozwoju kompetencji w telemarketingu i call/contact center.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Center dla Ciebie
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Koci niewolnicy
Koci niewolnicy
Grupa dla wszystkich, którzy są posiadani przez koty.
Magia Telemarketingu
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Outsourcing call center...współpraca
Outsourcing call center...współpraca
Outsourcing call center: kiedy i dlaczego? Czy wszystko można zrobić samamu?... czy może lepiej część działań powierzyć, a czasami nawet należy powierzać innym podmiotom. Zapraszam do współpracy!
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.