Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Operations Manager
• Zarządzanie działem Call Center (telemarketing, windykacja, infolinia) – 300 pracowników w dwóch lokalizacjach (Warszawa i Łódź)
• Opracowywanie i udoskonalanie strategii dla kolejnych projektów
• Wyznaczanie celów dla działu Call Center, monitorowanie i kontrola ich wypełnienia oraz analiza pracy podległego personelu
• Zapewnianie zasobów niezbędnych dla efektywnej pracy działu
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami (negocjacje umów z potencjalnymi i obecnymi Klientami oraz bieżąca współpraca)
• Raportowanie wyników finansowych i operacyjnych Call Center do Członków Zarządu Grupy Mellon
• Opracowywanie i udoskonalanie strategii dla kolejnych projektów
• Wyznaczanie celów dla działu Call Center, monitorowanie i kontrola ich wypełnienia oraz analiza pracy podległego personelu
• Zapewnianie zasobów niezbędnych dla efektywnej pracy działu
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami (negocjacje umów z potencjalnymi i obecnymi Klientami oraz bieżąca współpraca)
• Raportowanie wyników finansowych i operacyjnych Call Center do Członków Zarządu Grupy Mellon
Kierownik Departamentu Operacyjnego
Ukr-finance LLC - wiodąca firma windykacyjna o zasięgu ogólnoukraińskim
• Zarządzanie personelem Soft- i Hard-collection (90 osób - 60 w siedzibie głównej i 30 w różnych miastach Ukrainy)
• Opracowanie i udoskonalanie strategii pracy z portfelami złych kredytów
• Wyznaczanie celów dla Departamentu Operacyjnego, monitorowanie i kontrola ich wypełnienia oraz analiza pracy podległego personelu (Soft- i Hard-collection)
• Zapewnienie zasobów niezbędnych dla efektywnej pracy Departamentu
• Organizacja szkoleń i coachingu dla pracowników Departamentu Operacyjnego
• Tworzenie raportów dla dyrektora firmy i jej udziałowców
• Współudział w tworzeniu i dalszym rozwoju oprogramowania dla oddziałów Soft- i Hard-collection, testowanie i wdrażanie kolejnych wersji
• Opracowanie i udoskonalanie strategii pracy z portfelami złych kredytów
• Wyznaczanie celów dla Departamentu Operacyjnego, monitorowanie i kontrola ich wypełnienia oraz analiza pracy podległego personelu (Soft- i Hard-collection)
• Zapewnienie zasobów niezbędnych dla efektywnej pracy Departamentu
• Organizacja szkoleń i coachingu dla pracowników Departamentu Operacyjnego
• Tworzenie raportów dla dyrektora firmy i jej udziałowców
• Współudział w tworzeniu i dalszym rozwoju oprogramowania dla oddziałów Soft- i Hard-collection, testowanie i wdrażanie kolejnych wersji
Menedżer d.s. Kluczowych Klientów
Ukr-finance LLC - wiodąca firma windykacyjna o zasięgu ogólnoukraińskim
• Negocjowanie i zawieranie umów z klientami
• Organizacja pracy z portfelem (analiza portfela, określenie strategii pracy, przygotowanie portfela do importu do systemu, import portfela, tworzenie scenariuszy rozmów dla operatorów call-center i szablonów listów, przekazywanie aktywów z oddziału Soft- do Hard-collection)
• Podtrzymywanie relacji z klientami poprzez organizację wymiany danych, analizę potrzeb klientów i informacji zwrotnej od nich
• Przygotowywanie raportów dla klientów i managementu firmy oraz udziałowców
• Współudział w tworzeniu i dalszym rozwoju oprogramowania dla oddziałów Soft- i Hard-collection, testowanie i wdrażanie kolejnych wersji
• Organizacja pracy z portfelem (analiza portfela, określenie strategii pracy, przygotowanie portfela do importu do systemu, import portfela, tworzenie scenariuszy rozmów dla operatorów call-center i szablonów listów, przekazywanie aktywów z oddziału Soft- do Hard-collection)
• Podtrzymywanie relacji z klientami poprzez organizację wymiany danych, analizę potrzeb klientów i informacji zwrotnej od nich
• Przygotowywanie raportów dla klientów i managementu firmy oraz udziałowców
• Współudział w tworzeniu i dalszym rozwoju oprogramowania dla oddziałów Soft- i Hard-collection, testowanie i wdrażanie kolejnych wersji
Specjalista d.s. Wdrożeń
Drok Sp.J. - firma produkcyjna, zajmująca się przetwórstwem tworzyw sztucznych
• Negocjacje z potencjalnymi klientami i dostawcami
• Zawieranie umów z klientami
• Organizacja i kontrola przebiegu procesów produkcyjnych nowych wyrobów
• Zapewnienie zasobów niezbędnych dla efektywnego funkcjonowania procesów produkcyjnych
• Wdrażanie nowych technologii
• Zawieranie umów z klientami
• Organizacja i kontrola przebiegu procesów produkcyjnych nowych wyrobów
• Zapewnienie zasobów niezbędnych dla efektywnego funkcjonowania procesów produkcyjnych
• Wdrażanie nowych technologii
Pełnomocnik Właściciela d.s. Jakości
Drok Sp.J. - firma produkcyjna, zajmująca się przetwórstwem tworzyw sztucznych
• Przygotowanie firmy do uzyskania certyfikacji według normy PN-EN-ISO 9001/2001 poprzez opracowanie opisów głównych procesów, stworzenie niezbędnych procedur oraz przeszkolenie kadry pracowniczej
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Outsourcing call center...współpraca
Outsourcing call center: kiedy i dlaczego?
Czy wszystko można zrobić samamu?... czy może lepiej część działań powierzyć, a czasami nawet należy powierzać innym podmiotom.
Zapraszam do współpracy!
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.