Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Generalny Call Center
ECTA Sp. z o.o. - Call Center
Tworzenie od podstaw i zarządzanie kompleksowe całym Call Center, budowanie strategii
marketingowej, zatrudnianie i szkolenie pracowników sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej,
kierowanie projektami sprzedażowymi dla dużych firm w Polsce, współpraca z agencjami
badawczymi, pozyskiwanie dużych kontraktów dla firmy – podwładni – 80 osób
marketingowej, zatrudnianie i szkolenie pracowników sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej,
kierowanie projektami sprzedażowymi dla dużych firm w Polsce, współpraca z agencjami
badawczymi, pozyskiwanie dużych kontraktów dla firmy – podwładni – 80 osób
Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu
Zarządzanie sprzedażą i marketingiem firmy we wszystkich oddziałach firmy: Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław, Kraków. Obmyślanie strategii sprzedaży firmy, ofert marketingowych itd. Podwładni – 30 osób
Dyrektor Sprzedaży
Zarządzanie grupą Specjalistów ds. Sprzedaży Bezpośredniej i Call Center w województwie mazowieckim a także zarządzanie wszystkimi sprawami biurowymi w oddziale- grupa 15 osób
Szkolenia i kursy
- Zarządzanie Sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych
– Szkolenie z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców kierujących pracownikami
- Trening Umiejętności Handlowych
- Czas Menedżera
– Szkolenie z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców kierujących pracownikami
- Trening Umiejętności Handlowych
- Czas Menedżera
Grupy
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln
Windykacja wierzytelności
Dla ludzi poszukujących najlepszych rozwiązań finansowych i prawnych w zakresie windykacji.