Karolina Pawłowska (Mieszkowska)

Senior Large Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Senior Large Account Manager
• Utrzymanie powierzonego portfela Klientów,
• Sprzedaż dodatkowych usług do istniejących klientów
• Pozyskiwanie nowych Klientów,
• Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
Kontrola realizacji zawartych umów i projektów.
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Relacji z Klientami
• Utrzymanie powierzonego portfela Klientów,
• Sprzedaż dodatkowych usług do istniejących klientów
• Pozyskiwanie nowych Klientów,
• Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
Kontrola realizacji zawartych umów i projektów.
Kontrola należności oraz poprawności wystawianych FV sprzedażowych.
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Computer Media Consultants
Umawianie spotkań z potencjalnymi klientami :
- doradztwo IT
- obsługa informatyczna
- sprzęt teleinformatyczny, oprogramowania
Logo
Doradca klienta
TDC Internet
–Sprzedaż satelitarnego dostępu do internetu
–hosting
–program partnerski
Logo
Asystentka sprzedaży
Meritus S.C.
- Sprzedaż oprogramowania - MerSoft przeznaczone do wspierania systemu zarządzania przedsiębiorstwem (fakturowanie, raportowanie, bazy danych, sprzedaż)
- Umawianie spotkań z klientami średnich przedsiębiorstw i przygotowywanie prezentacji.
Logo
Doradca Ubezpieczeniowo-Finansowy
Towarzystwo Ubezpieczeniowe ZURICH
własna działalność gospodarcza-prowadzenie książki przychodów i rozchodów, ZUS, Urząd Skarbowy).Sprzedaż usług finansowo-inwestycyjnych
Orange Polska S.A.
Starszy konsultant w Dziale Współpracy z Abonentami
–Utrzymywanie klientów w sieci.
–Negocjowanie ofert.
–Wprowadzanie pism do systemu.
–Aktywacja.
–Rezygnacje (deaktywacja).
–program lojalnościowy.

Szkolenia i kursy

–Zezwolenie Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń na wykonywanie czynności agenta ubezpieczeniowego.
–Certyfikat uczestnictwa w warsztatach “Profesjonalna Sprzedaż przez telefon”.
–Certyfikat ukończenia szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta”.
–Certyfikat ukończenia warsztatów szkoleniowych “Obsługa klienta przez telefon z elementami negocjacji handlowych”.
–Certyfikat ukończenia szkolenia „ Jak dojść do głosu i przy nim pozostać...”
–Certyfikat ukończenia szkolenia „ Komunikacja Interpersonalna”.
–Certyfikat ukończenia szkolenia „ Rozwiązywanie Konfliktów”.
–Techniki sprzedaży usług GSM.
–Akademia Sukcesu Marka Dąbrowskiego-techniki sprzedaży.
–Wszelkiego rodzaju szkolenia odnośnie technik sprzedaży ubezpieczeń i obsługi klientów w Towarzystwie Ubezpieczeniowym.
-Certyfikat Ukończenia szkolenia "Sprzedaz konsultatywna"
-Certyfikat Ukończenia szkolenia "Negocjacje"
-Prawo jazdy kat B

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Grupy

firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Handel
Handel
Zamieść swoją ofertę. Zamieść zapytanie ofertowe. Reklamujemy się tu do woli.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
WOLNOść
WOLNOść
A Wolność to cudowne dobro
Wycieczki LAST MINUTE NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Wycieczki LAST MINUTE NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Oferty LAST MINUTE.All Inclusive.Rejsy,Wyc. Objazdowy,Wszystki kontynenty.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Talentami
Zarządzanie Talentami
Wymiana wiedzy, poglądów i doświadczeń na temat Zarządzania Talentami.