Karolina Michalska

Opiekun klienta, Work Service Sp zo.o.
Wejherowo, pomorskie

Umiejętności

AutoCAD Boolean Searching Direct Search Event Management Human Resources iGrafx Marketing Microsoft Dynamics Microsoft Office Networking Project Management Social Media Marketing Microsoft Visio rekrutacja Zarządzanie Rekrutacje IT Prince2 Foundation Rekrutacja przez Internet Adonis: community edition Microsoft Project 2010 Microsoft Project Server Umiejętność budowania relacji z ludźmi HR consultant MS SQL Server 2000/2005/2008/2008R2/2012 Agile PM Design Thinking Method

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Work Service S.A.
Opiekun klienta
Software Development Academy
HR Specialist of trainer development
- Search in social networks, networking
- Sonducting telephone and personal interviews
- Build networks to find qualified candidates
- Utilize the Internet for recruitment
- Administrative duties and record keeping
- Review applicants to evaluate if they meet the position requirements
- HR consulting
Manpower
Junior talent sourcing consultant
-Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla.
-Poszukiwanie kandydatów (sourcing kandydatów).
-Wykorzystywanie narzędzi rekrutacyjnych.
-Poszukiwanie kandydatów zgodnie z oczekiwanym profilem.
-Wstępna selekcja oraz weryfikacja kandydatów.
-Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych (przez telefon).
-Przygotowanie rekomendacji oraz raportów.
POMORSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA SP.  ZO.O.
staż studencki
- tworzenie bazy danych klientów, kontrahentów, najemców, itp.
- wsparcie organizacji pracy biura
beeline Poland Sp. z o.o.
Mobile Merchandiser- Koordynator Punktów Sprzedaży
-Zarządzanie stanami towaru w POS (punktach sprzedaży), kontrola zapasów.
-Wdrażanie standardów Visual Merchandising.
-Maksymalizacja obrotów, analiza bieżących indeksów i obrotów, np.: LFL, obrót, stopy zwrotu (miesiąc do miesiąca oraz rok do roku), wydajność oraz łączny stockloss.
-Prowadzenie sprzedaży w punktach, obsługa klienta.
-Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji na poziomie sklepu z partnerami biznesowymi.
-Branie osobistej odpowiedzialności za decyzje i działania.
-Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w organizacji.
-Współpraca z pozostałymi pracownikami tak, aby osiągnąć wyznaczone cele.
-Wyznaczanie priorytetów oraz skupienie się na tym, co ważne aby osiągnąć wysokiej jakości wyniki na czas.

Projekty

MKN Project Management- Konkurs Karole
Konkurs KAROLE to doskonała okazja dla studentów na poszerzenie swojej wiedzy, zdobycie doświadczenia a także wykazanie się w sferze tworzenia projektów, w sposób dający ogromną satysfakcję. Otrzymanie statuetki podczas Gali Finałowej to niezapomniana chwila, a jest to dopiero pierwszy krok do kariery. KAROLE cieszą się wielkim poparciem, zarówno środowiska akademickiego, jak i biznesu. Z roku na rok wzrasta liczba firm z Trójmiasta jak również spoza rejonu wspierająca inicjatywę Konkursu. Świadczy to o słuszności tworzenia takich przedsięwzięć, w których połączenie zdobytej wiedzy z praktyką przekłada się na realne rozwiązania.
Zakres obowiązków
Współorganizacja Konkursu Karole- Manager ds. marketingu
-pozyskiwanie patronów medialnych oraz partnerów konkursu, dbanie o dobry wizerunek Konkursu w mediach,
-prowadzenie strony internetowej Konkursu Karole,
-prowadzenie profilu Konkursu Karole na portalu społecznościowym,
-promowanie Konkursu Karole wśród studentów Politechniki Gdańskiej.

Szkolenia i kursy

-7 nawyków skutecznego managera
-AgilePM Foundation- szkolenie akredytowane przez APM Group Ltd.
-Design Thinking
-Firma w social mediach
-PRINCE2 Foundation- szkolenie akredytowane
-Projektowanie strategii marketingowej

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
Zarządzanie inżynierskie, inżynierskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

gotowanie, gra na gitarze