Umiejętności
AutoCAD
Boolean Searching
Direct Search
Event Management
Human Resources
iGrafx
Marketing
Microsoft Dynamics
Microsoft Office
Networking
Project Management
Social Media Marketing
Microsoft Visio
rekrutacja
Zarządzanie
Rekrutacje IT
Prince2 Foundation
Rekrutacja przez Internet
Adonis: community edition
Microsoft Project 2010
Microsoft Project Server
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
HR consultant
MS SQL Server 2000/2005/2008/2008R2/2012
Agile PM
Design Thinking Method
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
HR Specialist of trainer development
- Search in social networks, networking
- Sonducting telephone and personal interviews
- Build networks to find qualified candidates
- Utilize the Internet for recruitment
- Administrative duties and record keeping
- Review applicants to evaluate if they meet the position requirements
- HR consulting
- Sonducting telephone and personal interviews
- Build networks to find qualified candidates
- Utilize the Internet for recruitment
- Administrative duties and record keeping
- Review applicants to evaluate if they meet the position requirements
- HR consulting
Junior talent sourcing consultant
-Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla.
-Poszukiwanie kandydatów (sourcing kandydatów).
-Wykorzystywanie narzędzi rekrutacyjnych.
-Poszukiwanie kandydatów zgodnie z oczekiwanym profilem.
-Wstępna selekcja oraz weryfikacja kandydatów.
-Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych (przez telefon).
-Przygotowanie rekomendacji oraz raportów.
-Poszukiwanie kandydatów (sourcing kandydatów).
-Wykorzystywanie narzędzi rekrutacyjnych.
-Poszukiwanie kandydatów zgodnie z oczekiwanym profilem.
-Wstępna selekcja oraz weryfikacja kandydatów.
-Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych (przez telefon).
-Przygotowanie rekomendacji oraz raportów.
staż studencki
- tworzenie bazy danych klientów, kontrahentów, najemców, itp.
- wsparcie organizacji pracy biura
- wsparcie organizacji pracy biura
Mobile Merchandiser- Koordynator Punktów Sprzedaży
-Zarządzanie stanami towaru w POS (punktach sprzedaży), kontrola zapasów.
-Wdrażanie standardów Visual Merchandising.
-Maksymalizacja obrotów, analiza bieżących indeksów i obrotów, np.: LFL, obrót, stopy zwrotu (miesiąc do miesiąca oraz rok do roku), wydajność oraz łączny stockloss.
-Prowadzenie sprzedaży w punktach, obsługa klienta.
-Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji na poziomie sklepu z partnerami biznesowymi.
-Branie osobistej odpowiedzialności za decyzje i działania.
-Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w organizacji.
-Współpraca z pozostałymi pracownikami tak, aby osiągnąć wyznaczone cele.
-Wyznaczanie priorytetów oraz skupienie się na tym, co ważne aby osiągnąć wysokiej jakości wyniki na czas.
-Wdrażanie standardów Visual Merchandising.
-Maksymalizacja obrotów, analiza bieżących indeksów i obrotów, np.: LFL, obrót, stopy zwrotu (miesiąc do miesiąca oraz rok do roku), wydajność oraz łączny stockloss.
-Prowadzenie sprzedaży w punktach, obsługa klienta.
-Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji na poziomie sklepu z partnerami biznesowymi.
-Branie osobistej odpowiedzialności za decyzje i działania.
-Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w organizacji.
-Współpraca z pozostałymi pracownikami tak, aby osiągnąć wyznaczone cele.
-Wyznaczanie priorytetów oraz skupienie się na tym, co ważne aby osiągnąć wysokiej jakości wyniki na czas.
Projekty
MKN Project Management- Konkurs Karole
-pozyskiwanie patronów medialnych oraz partnerów konkursu, dbanie o dobry wizerunek Konkursu w mediach,
-prowadzenie strony internetowej Konkursu Karole,
-prowadzenie profilu Konkursu Karole na portalu społecznościowym,
-promowanie Konkursu Karole wśród studentów Politechniki Gdańskiej.
Konkurs KAROLE to doskonała okazja dla studentów na poszerzenie swojej wiedzy, zdobycie doświadczenia a także wykazanie się w sferze tworzenia projektów, w sposób dający ogromną satysfakcję. Otrzymanie statuetki podczas Gali Finałowej to niezapomniana chwila, a jest to dopiero pierwszy krok do kariery. KAROLE cieszą się wielkim poparciem, zarówno środowiska akademickiego, jak i biznesu. Z roku na rok wzrasta liczba firm z Trójmiasta jak również spoza rejonu wspierająca inicjatywę Konkursu. Świadczy to o słuszności tworzenia takich przedsięwzięć, w których połączenie zdobytej wiedzy z praktyką przekłada się na realne rozwiązania.
Zakres obowiązków
Współorganizacja Konkursu Karole- Manager ds. marketingu-pozyskiwanie patronów medialnych oraz partnerów konkursu, dbanie o dobry wizerunek Konkursu w mediach,
-prowadzenie strony internetowej Konkursu Karole,
-prowadzenie profilu Konkursu Karole na portalu społecznościowym,
-promowanie Konkursu Karole wśród studentów Politechniki Gdańskiej.
Szkolenia i kursy
-7 nawyków skutecznego managera
-AgilePM Foundation- szkolenie akredytowane przez APM Group Ltd.
-Design Thinking
-Firma w social mediach
-PRINCE2 Foundation- szkolenie akredytowane
-Projektowanie strategii marketingowej
-AgilePM Foundation- szkolenie akredytowane przez APM Group Ltd.
-Design Thinking
-Firma w social mediach
-PRINCE2 Foundation- szkolenie akredytowane
-Projektowanie strategii marketingowej
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
gotowanie, gra na gitarze