Karolina Michalak-Iciek
Dyrektor oddziału, Raiffeisen Polbank
Bydgoszcz,
kujawsko-pomorskie
Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
umiejętność szybkiego uczenia się
Praca pod presją czasu i wyników
Pakiet MS Offiece
Zorientowanie na realizację celów
dyspozycyjność, kreatywność, innowacyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału
-planowanie, organizowanie i nadzór nad realizacją zadań Oddziału,
-tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową,
-realizacja założonych budżetów Oddziału na poziomie 150%, odpowiedzialność za dochodowość Oddziału,
-rekrutowanie podległych pracowników,
-współpraca z centralnymi oraz lokalnymi pośrednikami finansowymi,
-nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedaży podległych pracowników, nadzór nad pracą zespołu, bieżący coaching, ze szczególnym uwzględnieniem coachingu sprzedażowego,
-zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta z obsługi,
-zapewnienie sprawności operacyjnej Oddziału,
-tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową,
-realizacja założonych budżetów Oddziału na poziomie 150%, odpowiedzialność za dochodowość Oddziału,
-rekrutowanie podległych pracowników,
-współpraca z centralnymi oraz lokalnymi pośrednikami finansowymi,
-nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedaży podległych pracowników, nadzór nad pracą zespołu, bieżący coaching, ze szczególnym uwzględnieniem coachingu sprzedażowego,
-zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta z obsługi,
-zapewnienie sprawności operacyjnej Oddziału,
Doradca klienta
-kompleksowa obsługa Klientów Banku oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
z segmentu Klienta Detalicznego oraz Małych Przedsiębiorstw,
-samodzielna realizacja indywidualnych planów sprzedażowych powyżej poziomu 150%
-budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,
-dbanie o wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta w oddziale Banku,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku,
-współpraca z centralnymi oraz lokalnymi pośrednikami finansowymi,
-raportowanie bieżących wyników oraz przygotowywanie prognoz sprzedażowych
z segmentu Klienta Detalicznego oraz Małych Przedsiębiorstw,
-samodzielna realizacja indywidualnych planów sprzedażowych powyżej poziomu 150%
-budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,
-dbanie o wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta w oddziale Banku,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku,
-współpraca z centralnymi oraz lokalnymi pośrednikami finansowymi,
-raportowanie bieżących wyników oraz przygotowywanie prognoz sprzedażowych
Specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych dla MŚP/ Doradca klienta ds. Małych Przedsiębiorstw
-sprzedaż produktów bankowych dla małych przedsiębiorstw oraz terminali do obsługi transakcji bezgotówkowych,
-aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,
-analiza potrzeb klientów MŚP oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań finansowych dla
firm z sektora MŚP,
-przyjmowanie dokumentów niezbędnych do założenia rachunku lub zaciągnięcia kredytu,
-dokonywanie wstępnej analizy raportu BIK oraz zdolności kredytowej firmy
-zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klienta
-edukowanie Klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji
-realizacja planów sprzedażowych na poziomie powyżej 100%
-przyjmowanie wniosków kredytowych oraz kontrola dokumentów finansowych klientów,
-dbanie o pozytywny wizerunek Banku,
-mobilna sprzedaż produktów bankowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
oraz północnej części województwa wielkopolskiego,
-aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,
-analiza potrzeb klientów MŚP oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań finansowych dla
firm z sektora MŚP,
-przyjmowanie dokumentów niezbędnych do założenia rachunku lub zaciągnięcia kredytu,
-dokonywanie wstępnej analizy raportu BIK oraz zdolności kredytowej firmy
-zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klienta
-edukowanie Klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji
-realizacja planów sprzedażowych na poziomie powyżej 100%
-przyjmowanie wniosków kredytowych oraz kontrola dokumentów finansowych klientów,
-dbanie o pozytywny wizerunek Banku,
-mobilna sprzedaż produktów bankowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
oraz północnej części województwa wielkopolskiego,
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
- turystyka górska,
-poznawanie nowych smaków
- film oraz literatura nt. pozycji kobiet w islamie,
-muzyka
- psychologia społeczna oraz psychologia biznesu,
-poznawanie nowych smaków
- film oraz literatura nt. pozycji kobiet w islamie,
-muzyka
- psychologia społeczna oraz psychologia biznesu,
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.