Robert Mrowiec
Menedżer ds. Klienta Zamożnego, ALIOR BANK S.A.
Książenice,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Klienta Zamożnego
-realizacja wyznaczonych celów w zakresie zwiększania przychodów;
-nadzór nad planowaniem i organizacją pracy, przestrzeganiem standardów w zakresie jakości obsługi Klientów, ustalonych procedur dotyczących sprzedaży produktów i usług;
-sporządzanie planów pracy i przydzielanie zadań pracownikom
-przestrzeganie przepisów, instrukcji i wytycznych niezbędnych do pracy na zajmowanym stanowisku;
-nadzór nad planowaniem i organizacją pracy, przestrzeganiem standardów w zakresie jakości obsługi Klientów, ustalonych procedur dotyczących sprzedaży produktów i usług;
-sporządzanie planów pracy i przydzielanie zadań pracownikom
-przestrzeganie przepisów, instrukcji i wytycznych niezbędnych do pracy na zajmowanym stanowisku;
Dyrektor Oddziału ds Bankowości Indywidualnej i Biznesowej/Dyrektor Oddziału
-koordynacja realizacji sprzedaży produktów bankowych;
-utrzymywanie i podwyższanie poziomu satysfakcji i zadowolenia Klientów z obsługi oraz produktów bankowych;
-realizowanie polityki kadrowej, utrzymywanie poziomu satysfakcji pracowników, motywowanie, wspieranie i inicjowanie działań biznesowych;
-organizowanie pracy w sposób gwarantujący efektywne wykonanie zadań Zespołu oraz sprawowanie kontroli nad jej wykonaniem
-utrzymywanie i podwyższanie poziomu satysfakcji i zadowolenia Klientów z obsługi oraz produktów bankowych;
-realizowanie polityki kadrowej, utrzymywanie poziomu satysfakcji pracowników, motywowanie, wspieranie i inicjowanie działań biznesowych;
-organizowanie pracy w sposób gwarantujący efektywne wykonanie zadań Zespołu oraz sprawowanie kontroli nad jej wykonaniem
Koordynator Zespołu Doradców Personal Banking
-dokonywanie właściwego podziału zadań i obowiązków pomiędzy pracowników Zespołu;
-monitorowanie dochodowości klientów obsługiwanego portfela w Zespole oraz prowadzenie okresowej sprawozdawczości w tym zakresie;
-inicjowanie wprowadzania do oferty Banku nowych usług i produktów bankowych oraz modyfikacji istniejących;
-organizowanie szkoleń, spotkań Zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i poziomu obsługi klienta;
-kompleksowa depozytowa i kredytowa obsługa klientów zamożnych.
-monitorowanie dochodowości klientów obsługiwanego portfela w Zespole oraz prowadzenie okresowej sprawozdawczości w tym zakresie;
-inicjowanie wprowadzania do oferty Banku nowych usług i produktów bankowych oraz modyfikacji istniejących;
-organizowanie szkoleń, spotkań Zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i poziomu obsługi klienta;
-kompleksowa depozytowa i kredytowa obsługa klientów zamożnych.
Szkolenia i kursy
2010 r. Dwudniowe szkolenie Managerskie Akademia Kompetencji – Zarządzanie ludźmi, rola motywacji w zarządzaniu pracownikami
2009 r. Dwudniowe szkolenie Managerskie Akademia Rozwoju
2008 r. Cykl szkoleń Management Masters Series – Współpraca i Komunikacja w Zespole, Zarządzanie Zespołem, Zarządzanie Sprzedażą
2005 r. Trzydniowe szkolenie przeprowadzone przez Centralę Societe Generale
w Paryżu na temat nowoczesnych produktów inwestycyjnych, w tym strukturyzowane produkty depozytowe, fundusze inwestycyjne
2004 r. Trzydniowe szkolenie sprzedażowe dla doradców klienta
zamożnego z zakresu technik profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta
2002 r. Trzydniowe szkolenie produktowe z zakresu nowoczesnych
produktów bankowych oferowanych klientom zamożnym
2009 r. Dwudniowe szkolenie Managerskie Akademia Rozwoju
2008 r. Cykl szkoleń Management Masters Series – Współpraca i Komunikacja w Zespole, Zarządzanie Zespołem, Zarządzanie Sprzedażą
2005 r. Trzydniowe szkolenie przeprowadzone przez Centralę Societe Generale
w Paryżu na temat nowoczesnych produktów inwestycyjnych, w tym strukturyzowane produkty depozytowe, fundusze inwestycyjne
2004 r. Trzydniowe szkolenie sprzedażowe dla doradców klienta
zamożnego z zakresu technik profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta
2002 r. Trzydniowe szkolenie produktowe z zakresu nowoczesnych
produktów bankowych oferowanych klientom zamożnym
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
-Literatura: współczesna proza powieściowa i nowelistyczna;
-Film: kino niezależne europejskie i polskie;
-Sport: piłka nożna, brydż sportowy
-Film: kino niezależne europejskie i polskie;
-Sport: piłka nożna, brydż sportowy
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.