Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Dokonywałam kontroli procesowanej dokumentacji. Byłam odpowiedzialna za poprawność i terminowość wprowadzanych danych do systemów bankowych przez pracowników oddziału oraz terminowo przesyłałam ją do Centrali Banku,
Odpowiadałam za wyniki kontroli przeprowadzane w oddziale oraz wdrażałam zalecenia pokontrolne.
Obsługiwałam klientów zgodnie z polityką i standardami Banku,
Obsługiwałam gotówkowo klientów zgodnie z zakresem określonym w obowiązujących regulacjach, w tym pobierałam opłaty i prowizje,
Wspieranie Oddziału w realizowaniu zadań związanych z funkcjonowaniem placówki
Wspieranie innych oddziałów w zakresie procedur administracyjnych
W ramach projektu łączenia Banków Polbank i Raiffeisen przygotowałam wraz z działem szkoleń manual do wykonania księgowań w okresie przejściowym pracy na dwóch systemach bankowych. W rezultacie zminimalizowano ilość błędów księgowań po przeniesieniu danych do systemu docelowego.
Odpowiadałam za wyniki kontroli przeprowadzane w oddziale oraz wdrażałam zalecenia pokontrolne.
Obsługiwałam klientów zgodnie z polityką i standardami Banku,
Obsługiwałam gotówkowo klientów zgodnie z zakresem określonym w obowiązujących regulacjach, w tym pobierałam opłaty i prowizje,
Wspieranie Oddziału w realizowaniu zadań związanych z funkcjonowaniem placówki
Wspieranie innych oddziałów w zakresie procedur administracyjnych
W ramach projektu łączenia Banków Polbank i Raiffeisen przygotowałam wraz z działem szkoleń manual do wykonania księgowań w okresie przejściowym pracy na dwóch systemach bankowych. W rezultacie zminimalizowano ilość błędów księgowań po przeniesieniu danych do systemu docelowego.
Doradca Klienta, Skarbnik
Prowadziłam bieżącą obsługę gotówkową klientów, wykonywałam wpłaty i wypłaty z rachunków, księgowałam zlecenia krajowe i monitorowałam realizację przelewów zagranicznych,
Obsługiwałam klientów w zakresie rachunków bankowych, depozytów, kart, limitów kredytowych i systemów bankowości elektronicznej,
Utrzymywałam optymalny stan zapasów gotówkowych poprzez terminowe i prawidłowe wprowadzanie zamówień na zasiłki i odprowadzenia gotówki z kas i dyspenserów,
Archiwizowałam dokumenty kasowe, dokumentację dotyczącą rachunków bankowych, przygotowywałam korespondencję do Urzędów, Sadów i instytucji zewnętrznych,
Zapewniałam wysoką jakość świadczonych usług zgodnie ze standardami obsługi klientów Banku.
Obsługiwałam klientów w zakresie rachunków bankowych, depozytów, kart, limitów kredytowych i systemów bankowości elektronicznej,
Utrzymywałam optymalny stan zapasów gotówkowych poprzez terminowe i prawidłowe wprowadzanie zamówień na zasiłki i odprowadzenia gotówki z kas i dyspenserów,
Archiwizowałam dokumenty kasowe, dokumentację dotyczącą rachunków bankowych, przygotowywałam korespondencję do Urzędów, Sadów i instytucji zewnętrznych,
Zapewniałam wysoką jakość świadczonych usług zgodnie ze standardami obsługi klientów Banku.
Szkolenia i kursy
-Kurs księgowości od podstaw do samodzielnego księgowego
Księgowy kod zawodu 33130
-Kurs Kasjera Złotowo-walutowego
-Szkolenie z zakresu efektywnej sprzedaży
-Szkolenie z zakresu obsługi kasowo – skarbcowej
Księgowy kod zawodu 33130
-Kurs Kasjera Złotowo-walutowego
-Szkolenie z zakresu efektywnej sprzedaży
-Szkolenie z zakresu obsługi kasowo – skarbcowej
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
kosmetologia, aktywne spędzanie czasu z rodziną, zdrowa kuchnia
Inne
-Prawo Jazdy kat.B
-Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
-znajomość programu Symfonia
-Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
-znajomość programu Symfonia