Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Telemarketing Manager
- odpowiedzialność za organizowanie pracy zespołu sprzedaży oraz zespołu ds. utrzymania Klientów w CC;
- realizacja budżetu instalacyjnego przez CC;
- szkolenie, ocenianie Liderów ds. Sprzedaży oraz Liderów ds. Utrzymania Klientów;
- planowanie aktywności prowadzących do ulepszania rezultatów;
- czynny udział we wdrażaniu nowych projektów;
- motywowanie pracowników;
- realizacja budżetu instalacyjnego przez CC;
- szkolenie, ocenianie Liderów ds. Sprzedaży oraz Liderów ds. Utrzymania Klientów;
- planowanie aktywności prowadzących do ulepszania rezultatów;
- czynny udział we wdrażaniu nowych projektów;
- motywowanie pracowników;
Administration Manager
- prowadzenie oddziału w Katowicach;
- rozliczanie kurierów;
- odpowiedzialność za sprzedaż kart członkowskich.
- rozliczanie kurierów;
- odpowiedzialność za sprzedaż kart członkowskich.
Szkolenia i kursy
- aktywna telesprzedaż;
- skuteczny Telemarketing;
- technika pokonywania obiekcji;
- efektywna komunikacja dla Liderów grup sprzedażowych;
- proces sprzedaży;
- zarządzanie zespołem;
- skuteczne zarządzanie - dojrzały Lider w okresie zmiany;
- budowanie i kierowanie efektywnym zespołem;
- diagnoza potrzeb w sprzedaży DtD;
- zarządzanie ludźmi w świecie wskaźników i procedur;
- efektywne prowadzenie spotkań;
- profesjonalna prezentacja, techniki zamykania sprzedaży.
- skuteczny Telemarketing;
- technika pokonywania obiekcji;
- efektywna komunikacja dla Liderów grup sprzedażowych;
- proces sprzedaży;
- zarządzanie zespołem;
- skuteczne zarządzanie - dojrzały Lider w okresie zmiany;
- budowanie i kierowanie efektywnym zespołem;
- diagnoza potrzeb w sprzedaży DtD;
- zarządzanie ludźmi w świecie wskaźników i procedur;
- efektywne prowadzenie spotkań;
- profesjonalna prezentacja, techniki zamykania sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Aktywny wypoczynek - squash, narty, pływanie, roller skating, teatr, dobra książka, ambitny film, odkrywanie nowych smaków w kuchni.
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedawcy.pl sp.zoo to jedna z nielicznych w Polsce Agencji Doradztwa Personalnego specjalizująca się w tym co dla firmy najważniejsze (choć niekoniecznie najprzyjemniejsze) - w SPRZEDAŻY.