Julia Porysiak

Kontaktowa, kreatywna, ambitna
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Pomysłowość Kreatywność Prawo jazdy kat B • Łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów • znajomość j. angielskiego na poziomie B2 • obsługa komputera, biegła znajomość pakietu Microsoft Office • umiejętność pozyskiwania funduszy unijnych • umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność • kreatywność, zaangażowanie Nieszablonowe myślenie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Media Impact Polska
Account Executive
- Realizowanie kampanii reklamowych dla serwisu Onet.pl oraz wszystkich tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska- Newsweek, Forbes, Auto Świat, Fakt, Przegląd Sportowy
- Planowanie i koordynacja wszystkich prac związanych z prowadzoną kampanią oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej klienta w mediach: Media Impact Polska ( Onet.pl, Newsweek, Forbes, Fakt, Zumi, Auto Świat, Przegląd Sportowy )
- Przygotowanie dla Klientów ofert kampanii reklamowych
dostosowanych do ich potrzeb
- Budowanie wizerunku Media Impact Polska na rynku
IMPULS-LEASING Polska
Junior Account Manager ( Samochody osobowe do 3,5t)
-Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,
- Negocjacje z klientami usług leasingow ych,
- Obsługa przed i posprzedażowa klientów,
- współpraca z salonami samochodowymi
- Podpisywanie umów leasingowych.
Logo
Pełnomocnik Zarządu ds. Klientów biznesowych
Ogólnopolskie Biuro Detektywistyczne Gajc & Partnerzy
– pozyskiwanie nowych oraz podtrzymywanie kontaktów z obecnymi,
kluczowymi klientami
– aktywna sprzedaż produktów
– bezpośrednia obsługa klienta (prezentacja oferty, doradztwo, przyjmowanie
zamówień)
Groupon
City Reasercher
– tworzenie i aktualizacja bazy danych
– support sprzedaży (wstępna weryfikacja potencjalnych klientów)
Gazeta Pomorska
Przedstawiciel Handlowy
– pozyskiwanie nowych i podtrzymywanie kontaktów z bieżącymi klientami
– aktywna sprzedaż produktów
– poszukiwanie nowych rynków zbytu
– opracowywanie raportów sprzedażowych
Logo
Prezes Zarządu, Social Media Marketing Manager, Fundraiser
Stowarzyszenie „Piecza” / Kiwanis Junior Club „Nad Brdą”
– pozyskiwanie funduszy na działalność Stowarzyszenia (sponsorzy
prywatni i biznesowi)
– opracowywanie strategii social mediów na platformach internetowych
– kontakt z mediami
– organizacja eventów

Edukacja

Logo
Marketing i Reklama, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Doradztwo zawodowe i personalne, licencjackie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy