Joanna Kraśnicka

Idea Person | Poczta Polska
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie projektem metodą Agile CMS Kreatywne rozwiązania Pisanie tekstów Komunikacja kryzysowa HTML Idea Person Komunikacja wewnętrzna Intranet Strategy Komunikacja masowa Komunikacja niewerbalna Komunikacja online Kierownicy projektów Social Media Komunikacja wizualna Tworzenie stron WWW Adobe Photoshop psychologia Internetu fizjonomika EQ

Doświadczenie zawodowe

Poczta Polska S.A.
Główny specjalista ds. strategicznych
Poczta Polska S.A.
redaktor naczelna portalu intranetowego
Zarządzanie i rozwój e-komunikacji korporacyjnej. Projektowanie, wdrażanie i realizacja modeli komunikacji wewnętrznej dla jednostek. Zarządzanie projektami strategicznymi w obszarze nowych technologii.
Poczta Polska S.A.
regionalny rzecznik prasowy
Poczta Polska S.A.
kierownik (komunikacja elektroniczna)

Szkolenia i kursy

IX Kongres PR, Rzeszów 04.2010 http://kongrespr.pl
III Social Impact, Kraków 08.2010 http://social-impact.pl
II Internet Beta, Rzeszów 09.2010 http://internetbeta.pl
Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych, Warszawa, 12.2010
Marketing Trends, Warszawa 12.2010 http://marketingtrends.pl
Sympozjum Web Usability, Warszawa 12.2010
III Internet Beta, Rzeszów 09.2011 http://internetbeta.pl
VII Kongres Public Relations, Komunikacja w sytuacji kryzysowej. Nowe strategie, nowe doświadczenia, Warszawa, 10.2011
Seminarium "Uwarunkowanie informatyczne i prawne intranetu - zarządzanie komunikacją wewnętrzną", Warszawa 01.2012
Szkolenie z PRINCE, Warszawa 2 06.2013
Konferencja "Retoryka wizualna", Warszawa 11.2013
Warsztaty "Zarządzanie e-mailami: Jak zwalczyć informacyjny chaos w organizacji?", Warszawa 12.2013

Edukacja

Logo
Media cyfrowe i komunikacja elektroniczna
Dolnośląska Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR

Zainteresowania

Blogerka - Poradnik sympatyczny http://wroclawiankajedna.blog.pl

Felietonistka
- magazyn o nowych technologiach - http://MagazynT3.pl
- portal promujący Wrocław - http://ZakochanyWroclaw.com

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
Apps 4 social
Apps 4 social
Wszystko o aplikacjach facebook.com/ Iphone/ iPad/ Android
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Blip
Blip
Grupa użytkowników Blipa.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Chińska sztuka czytania z twarzy
Chińska sztuka czytania z twarzy
Jiang Mian (Ciang Mian) - chińska sztuka czytania z twarzy.
Dziennikarskie grzechy
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.