Jarosław Ferenc

Regionalny Kierownik Sprzedaży Proximity, Unilever Polska
Kraków, małopolskie

Języki

rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Unilever Polska S.A.
Kierownik Obszaru Sprzedaży
Pełne (rekrutacja,szkolenie) kierowanie zespołem 12 Przedstawicieli Handlowych (5 PH, 7 AH)Kraków, Nowy Sącz, Podhale, Miechów, Krzeszowice - couching, audyt i praca nad ich rozwojem,karierą zawodową.
•Rozliczanie z wyników sprzedaży target sprzedażowy, KPI
•Nadzorowanie sklepów specjalistycznych oraz sieci lokalnych na podległym obszarze Lewiatan, Alma, PSS, TSS
•Zarządzanie budżetami promocyjnymi centralnym, regionalnym, hurtowym
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik Obszaru Sprzedaży
•Pełne (rekrutacja,szkolenie) kierowanie zespołem siedmiu Przedstawicieli Handlowych i Supervisorem:Tarnów,Nowy Sącz,Bochnia,Brzesko,couching, audyt i praca nad ich rozwojem,karierą zawodową.
•Rozliczanie z wyników sprzedaży
•Nadzorowanie sklepów specjalistycznych oraz sieci lokalnych na podległym obszarze
•Zarządzanie budżetami promocyjnymi
Grupa CEDC
Regionalny Kierownik ds. Rozwoju Produktów na Rynku Detalicznym
•Pełne (rekrutacja,szkolenie) kierowanie zespołem ośmiu Przedstawicieli Handlowych:Kraków, Tarnów, Podkarpacie-Rzeszów, Kielce, Podhale-N.Sącz, Jaworzno,trening i praca nad ich rozwojem i karierą zawodową.
•Rozliczanie z wyników sprzedaży
•Nadzorowanie sklepów specjalistycznych oraz sieci lokalnych na podległym obszarze
•Zarządzanie budżetami promocyjnymi
•Udział w licznych projektach innowacyjnych w firmie i praca nad planowaniem rozwoju struktur.
Diageo Polska Sp. z o. o.
Key Account Supervisor
•Realizacja miesięczna/kwartalna planów sprzedaży w kanale IC oraz realizuje wyznaczone zadania( realizacja rocznego planu sprzedaży na poziomie 130%, za rok finansowy2005/06 ).
•Obsługa kluczowych klientów firmy.
•Ustalanie oraz realizuje promocje w kanale nowoczesnym.
•Szkolenie i koordynacja pracy zespołu Key Account Executive i grupą merchandiserów.
•Współpraca z działem Key Account Manager.
•Kontrola i dysponowanie przyznanym budżetem firmy.
Diageo Polska Sp. z o. o.
Przedstawiciel handlowy.
•Pozyskiwanie i utrzymanie stałych kontaktów z klientami.
•Realizacja w 100% celu projektu obniżenia i implementacja nowych cen produktów Diageo (Johnnie Walter, Baileys, Smirnoff, Hennessy, M&CH)
•Samodzielna organizacja czas pracy.
•Regularne, sumienne i efektywne rozliczeanie swojej pracy.
•Raportowanie pracy w programie SIEBEL.
•Wykonywanie niezwykle interesujących prezentacji (m.in. szkolenie pracowników ALMA MARKET w Krakowie)
•Czynny udział w tworzeniu projektów’ trade marketingowych’ ( m.in. Smirnoff Vladimir + sok, Tabasco, kieliszek. Wzrost o 30% )
•Wdrażanie na rynek nowe produkty i promocje ( likier Sheridans, Smironff ICE, Smirnoff Import, Smirnoff Twist oraz Johnnie Walter Green Label )
•Realizacja planów sprzedaży w dostępnych kanałach dystrybucyjnych, hurtowym, tradycyjnym, nowoczesnym i gastronomicznym ( realizacja rocznych planów sprzedaży na poziomie 106% - 117% )
•Praca w zespole, szkolenie nowych pracowników, koordynacja grupą merchandiserów.
•Udzielanie klientom niezbędnej podczas wizyty rady i pomocy.
•Częste wykazywanie się pozytywnym podejściem do biznesu, oraz wkraczanie poza standardową pracę ( m.in. organizacja pokazu barmańskiego + degustacja Johnnie Walter,Baileys i Smirnoff w Carrefour Zakopianka w Krakowie w okresie świątecznym, wzrost odsprzedaży o 50%)
Diageo Polska Sp. z o. o.
Merchandiser
•Wprowadzanie na rynek wódki Smirnoff w nowym opakowaniu i zgodnie z wytyczoną nową strategią marketingową ( realizacja celów firmy w 100% )
•Dbanie o ekspozycje towarów oraz obecność materiałów POS w kanale Off Trade ( kanał tradycyjny ) i IC ( sieci międzynarodowe )
•Praca w zespole, w otoczeniu wymagającym szybkiego i sprawnego działania.
•Zbieranie zamówień klientów ( realizacja założonych planów na poziomie 110% )
•Organizacja rozmieszczenie towarów na półkach i wystawkach.
Logo
Operator węzłowy.
Redymix Polska sp. z o.o.
•Zarządzanie węzłem betoniarskim.
•Nadzór ośmiu pracowników.
•Nadzór i wykonywanie procesu wytwarzania betonu towarowego ( m.in. posadzka przemysłowa w firmie Herz w Wieliczce koło Krakowa.
•Otwarcie oddziału w Krakowie ( montowanie węzła Liebherr sprowadzonego z Niemiec )
Logo
Koordynator, montażysta
Hidas - dystrybutor firmy Stanley
•Nadzór dwóch pracowników.
•Pozyskiwanie nowych klientów.
•Prowadzenie windykacji.
•Montaż szaf (stałej zabudowy)

Szkolenia i kursy

• Ukończenie szkolenia w ramach cyklu Akademia Managera : Train The Trainer – model PSF Persfazyjny Format Sprzedaży – 05-06.2014
• Ukończenie szkolenia w ramach cyklu Akademia Managera :
„Budowanie Zyskownych Relacji Train The Trainer”, październik 2012
• "Wzmocnienie funkcji doradczej Sił Sprzedaży - Revenue Management", lipiec 2012
• Ukończenie szkolenia w ramach cyklu Akademia Managera "Analiza Insight", luty 2012
• Ukończenie szkolenia w ramach cyklu Akademia Managera Zarządzanie Zespołem Sprzedaży, październik 2012
• Ukończenie szkolenia „Rozumienie biznesu – Gra strategiczna”, styczeń 2011
•Ukończenie szkolenia „Rekrutacja, weryfikacja i Budowanie zespołu”, wrzesień 2010
•Ukończenie Akademii „Coaching i trening w terenie”, maj 2010
•Ukończenie Akademii „ABSOLWENTA”, lipiec 2009
•Ukończenie szkolenia „EFS/EX02 – MS Excel – Siła i wydajność w codziennej pracy”, marzec 2008
•Ukończenie szkolenia „Trening Negocjacji i Zarządzania Konfliktem”, czerwiec 2007.
•Ukończenie szkolenia „Coaching follow-up”, maj 2007
•Ukończenie „Extended DISC” maj 2007
•Ukończenie szkolenia „Coaching” luty 2007
•Ukończenie szkolenia „Standardy operacyjne” kwiecień 2006
•Ukończenie treningu „Sztuka prezentacji”, kwiecień 2005.
•I miejsce w regionie w konkursie Cognac Hennessy, maj 2004.
•Ukończenie szkolenia „Psychologiczne podstawy negocjacji handlowych”, marzec 2004.
•Ukończenie szkolenia „Zaawansowane techniki sprzedaży”, styczeń 2004.
•Ukończenie szkolenia „Champion de Moet&Chandon”, sierpień 2004.
•Przedstawiciel roku 2003- realizacja założeń sprzedaży na poziomie 117% w ciągu roku oraz bardzo dobra realizacja zadań, wygrane konkursy: największa i najbardziej pomysłowa ekspozycja produktów Diageo w sieciach międzynarodowych; najwięcej wykonanych ekspozycji produktów Diageo w sieciach międzynarodowych.
•Ukończony kurs barmański,1999.

Edukacja

Logo
Geologia Naftowa, inżynierskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

sport-Speedway, podróże,ekonomia, moda

Inne

•Dobra znajomość Microsoft Office.
•Prawo jazdy kat.B.
•Uprawnienia do obsługi węzła betoniarskiego - OBER-MIXER

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze