Zbigniew Wrona

Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Hurtu
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Hurtu
- realizacja celów sprzedażowych u klienta zgodnie ze strategią marek
- budowanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami KP S.A. w celu - maksymalizacji obrotu i zyskowności Partnerów
- rozwój biznesu poprzez opracowanie Planu Rozwoju Klienta
- negocjowanie i realizacja targetów
- egzekwowanie warunków zapisanych w umowie dystrybucyjnej
- zarządzanie powierzonym budżetem
- w ramach obsługi dystrybutorów bieżąca współpraca z działami: kontroli kredytów, RWS, ASM Detal/Gastro, oraz dystrybucją
- budowanie wartości kategorii KP
Kompania Piwowarska S.A.
Starszy PH ds. Rozwoju Detalu
-zwiększanie udziału firmy w rynku poprzez sprzedaż produktów Kompanii Piwowarskiej w kluczowych punkach sprzedaży
-rozwój sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej, poprzez kreowanie, planowanie, wdrażanie oraz analizę indywidualnych aktywności sprzedażowych
- świadome stosowanie strategii marek z uwzględnieniem okazji i potrzeb konsumenta, poprzez bieżącą analizę otoczenia rynkowego punktów sprzedaży
- współpraca e z klientami istotnymi dla rozwoju biznesu KP w kanale detalicznym
- implementacja promocji centralnych i lokalnych
- zarządzanie powierzonym budżetem aktywacyjnym i praca merchandiserów
- zapewnienie wysokiej jakości standardów jakościowych w punktach sprzedaży
Kompania Piwowarska S.A.
Koordynator Zewnętrznych Sił Sprzedaży -Supervisor
- rozwijanie działalności handlowej na podległym obszarze poprzez bliską współpracę z siłami sprzedaży dystrybutorów
- proces aktywizacji zewnętrznych sił sprzedaży przez dbanie o właściwe przeszkolenie, motywację i zapewnienie odpowiednich narzędzi sprzedażowych
- kontrolę i rozliczanie zadań sprzedażowych zewnętrznych sił sprzedaży
- organizację pracy, motywowanie oraz rozwój podległego zespołu 5 Presellerów oraz 3 merchandiserów
- efektywne wykorzystanie budżetu regionu w celu zmaksymalizowania działań
Kompania Piwowarska S.A.
Specjalista ds. Trade Marketingu
Czerwiec 2018- Maj 2009 stażysta a następnie Specjalista ds. Trade Marketingu
- aktywizacja sprzedaży poprzez projektowanie i wdrażanie właściwych narzędzi marketingowych.
- współpraca przy tworzeniu analiz w oparciu o badania rynku
- wdrażanie, monitorowanie i rozliczanie wykonania zadań i narzędzi ogólnopolskich oraz regionalnych
- przygotowywanie i proponowanie aktywności TM i narzędzi regionalnych
- identyfikacja rynku i konsumenta
- zarządzenie budżetem BTL marek.
- zamówienia POSM promocyjnych
- planowanie i ewaluacja miesięcznych cykli sprzedażowych
- koordynowanie i komunikacja wewnętrzna w ramach S&D w zakresie narzędzi i procesów TM dla marek.
- w trakcie pracy w TM 10 miesięczny staż na stanowisku PH w detalu a następnie PH w gastronomii (1 dzień w tygodniu).
Grupa Travel Polska
Specjalista ds. Marketingu
- planowanie i organizacja eventów oraz szkoleń i zarządzanie budżetem
- koordynacja działań reklamowych firmy
- współpraca z grafikami i drukarniami oraz samodzielne przygotowywanie materiałów promocyjnych z wykorzystaniem programów graficznych
- pozyskiwanie sponsorów na eventy promocyjne
- zarządzanie stroną WWW oraz intranetem firmy
- współpraca z kontrahentami
Logo
Przedstawiciel Tureckiej firmy w Polsce
Carat Mining
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- utrzymywanie i rozwój współpracy z istniejącymi klientami biznesowymi,
- koordynowanie spedycji i dostaw towaru z Turcji
- przygotowywanie ofert i materiałów promocyjnych

Edukacja

Logo
International marketing (Socrates- Erasmus), studia podyplomowe
ESC Rennes School of business (Rennes, Francja)
Logo
Gospodarka przestrzenna/ Strategie rozwoju, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż