Umiejętności
Design Research
Geomarketing
Sondaż
Analiza prognostyczna
Modelowanie predyktywne
Qualitative & Quantitative Research Methodologies
SPSS
Adobe Photoshop
kreatywność
innowacyjność
Rozwiązywanie problemów
Analiza danych
Badania ilościowe
fotografia
Statystyka
Logiczne myślenie
Zarządzanie zespołem specjalistów
Badania marketingowe
projektowanie kwestionariuszy
Badania Rynku
Konsultacje
zachowania konsumenckie
Word, Excel, PowerPoint
Quantitative Analysis
M_o_R® Foundation - Management of Risk
System zarządzania projektami TRELLO
metodologia badań społecznych
OpenKM Document Management System
badania mediów
segmantacja
fuzja danych
konsultacje analityczne i metodologiczne
Analytics Translator
Feature Engineering
Data Matching
Location Analytics
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Consultant
Kantar
• opracowywanie nowych metod badawczych i nowych produktów analitycznych
• stworzenie interdyscyplinarnego zespołu analityków i kierowanie jego pracami
• konsultacje metodologiczne, biznesowe oraz w zakresie obsługi klientów
• koordynacja prac różnych działów i rozwiązywanie problemów organizacyjnych
Najważniejsze osiągnięcia:
• Platforma business intelligence TGI smart do detalicznych zakupów online personalizowanych raportów z wyników badania Target Group Index – projekt, koordynacja i konsultacje
• Fuzja danych (data matching) z badań Target Group Index i Radio Track – projekt i koordynacja
• Fuzja danych (data matching) z badań Target Group Index i Polskich Badań Czytelnictwa prasy – projekt i koordynacja
• Autorska metoda fuzji (data matching) czyli analitycznego łączenia danych – projekt, koordynacja, konsultacje i CS
• Autorska metoda precyzyjnego modelowania predykcyjnego wyników badań Target Group Index na wszystkie budynki mieszkalne w kraju geoTGI – projekt, koordynacja i CS
• Program badań w szkołach dla Instytutu Badań Edukacyjnych (3 lata) – administracja platformą zarządzania wiedzą OpenKM, szkolenia i konsultacje, koordynacja tworzenia narzędzi badawczych, koordynacja analiz wyników i rekomendacje oraz CS
• stworzenie interdyscyplinarnego zespołu analityków i kierowanie jego pracami
• konsultacje metodologiczne, biznesowe oraz w zakresie obsługi klientów
• koordynacja prac różnych działów i rozwiązywanie problemów organizacyjnych
Najważniejsze osiągnięcia:
• Platforma business intelligence TGI smart do detalicznych zakupów online personalizowanych raportów z wyników badania Target Group Index – projekt, koordynacja i konsultacje
• Fuzja danych (data matching) z badań Target Group Index i Radio Track – projekt i koordynacja
• Fuzja danych (data matching) z badań Target Group Index i Polskich Badań Czytelnictwa prasy – projekt i koordynacja
• Autorska metoda fuzji (data matching) czyli analitycznego łączenia danych – projekt, koordynacja, konsultacje i CS
• Autorska metoda precyzyjnego modelowania predykcyjnego wyników badań Target Group Index na wszystkie budynki mieszkalne w kraju geoTGI – projekt, koordynacja i CS
• Program badań w szkołach dla Instytutu Badań Edukacyjnych (3 lata) – administracja platformą zarządzania wiedzą OpenKM, szkolenia i konsultacje, koordynacja tworzenia narzędzi badawczych, koordynacja analiz wyników i rekomendacje oraz CS
Research & Development Manager
• zarządzanie działem R&D
• konsultacje z zakresu metodologii badań ilościowych oraz statystyki
• zaawansowane analizy danych
Najważniejsze osiągnięcia:
• Pasywny pomiar słuchalności radia i oglądalności telewizji Prometheus – projekt metodologii badań oraz rozwój i testy technologii
• Badania oglądalności digital signage – projekt metodologii, konsultacje i CS
• konsultacje z zakresu metodologii badań ilościowych oraz statystyki
• zaawansowane analizy danych
Najważniejsze osiągnięcia:
• Pasywny pomiar słuchalności radia i oglądalności telewizji Prometheus – projekt metodologii badań oraz rozwój i testy technologii
• Badania oglądalności digital signage – projekt metodologii, konsultacje i CS
New Research Methods Manager
• współtworzenie standardów metod badawczych
• standaryzowanie i automatyzowanie istniejących procedur badawczych oraz projektowanie i wdrażanie nowych
• opracowywanie benchmarków wyników wystandaryzowanych badań, tworzenie bazy benchmarków
• konsultacje z zakresu metodologii badań ilościowych i statystyki
Najważniejsze osiągnięcia:
• Ogólnopolski pomiar oglądalności outdooru (6 lat) – projekt, koordynacja wdrożenia, zarządzanie projektem, konsultacje i CS
• standaryzowanie i automatyzowanie istniejących procedur badawczych oraz projektowanie i wdrażanie nowych
• opracowywanie benchmarków wyników wystandaryzowanych badań, tworzenie bazy benchmarków
• konsultacje z zakresu metodologii badań ilościowych i statystyki
Najważniejsze osiągnięcia:
• Ogólnopolski pomiar oglądalności outdooru (6 lat) – projekt, koordynacja wdrożenia, zarządzanie projektem, konsultacje i CS
Senior Analyst Consultant
• eksploracja nowych obszarów badawczych: badania segmentacyjne, data mining, badania cenowe, predykcje z wykorzystaniem szeregów czasowych
• konsultacje z zakresu metodologii badań ilościowych i statystyki
• usprawnianie metod pracy oraz wdrażanie nowych
• obsługa klientów
Najważniejsze osiągnięcia:
• Ogólnopolski pomiar słuchalności radia Radio Track (pierwszy rok) – koordynacja wdrożenia i CS
• Ogólnopolski pomiar czytelnictwa prasy Press Track (pierwsze 2 lata) – projekt, stworzenie krajowego standardu wskaźników czytelnictwa, koordynacja wdrożenia, zarządzanie projektem i CS
• Ogólnopolski pomiar oglądalności telewizji kablowych (pierwszy rok) – projekt, koordynacja wdrożenia, zarządzanie projektem i CS
• Komputerowy system zarządzania realizacją badań CAPI Market Research Management – projekt i koordynacja wdrożenia
• Koncepcja elektronicznego tabelarycznego raportu z badań SoftReport
• Koncepcja programu TextRecoder do półautomatycznego rekodowania odpowiedzi na pytania otwarte
• konsultacje z zakresu metodologii badań ilościowych i statystyki
• usprawnianie metod pracy oraz wdrażanie nowych
• obsługa klientów
Najważniejsze osiągnięcia:
• Ogólnopolski pomiar słuchalności radia Radio Track (pierwszy rok) – koordynacja wdrożenia i CS
• Ogólnopolski pomiar czytelnictwa prasy Press Track (pierwsze 2 lata) – projekt, stworzenie krajowego standardu wskaźników czytelnictwa, koordynacja wdrożenia, zarządzanie projektem i CS
• Ogólnopolski pomiar oglądalności telewizji kablowych (pierwszy rok) – projekt, koordynacja wdrożenia, zarządzanie projektem i CS
• Komputerowy system zarządzania realizacją badań CAPI Market Research Management – projekt i koordynacja wdrożenia
• Koncepcja elektronicznego tabelarycznego raportu z badań SoftReport
• Koncepcja programu TextRecoder do półautomatycznego rekodowania odpowiedzi na pytania otwarte
Szkolenia i kursy
MoR® Management of Risk
Praktyka doboru prób;
Wprowadzenie do analizy regresji liniowej;
Budowanie modeli predykcyjnych z użyciem SPSS;
Zastosowanie analizy korespondencji w badaniach społecznych i marketingowych;
Segmentacja z wykorzystaniem programu AnswerTree;
Modelowanie strukturalne z wykorzystaniem programu SPSS Amos;
Jak się reklamować;
Narzędzia i filozofia planowania mediów;
Negocjacje handlowe jako gra: Debiuty handlowe;
Negocjacje handlowe: Jak zadowolić klienta nie ulegając jego żądaniom;
Negocjacje handlowe jako gra: Trudny klient;
Zarządzanie czasem jako metoda radzenia sobie ze stresem;
Zarządzanie ludźmi;
Szef jako przywódca, opiekun i trener
Praktyka doboru prób;
Wprowadzenie do analizy regresji liniowej;
Budowanie modeli predykcyjnych z użyciem SPSS;
Zastosowanie analizy korespondencji w badaniach społecznych i marketingowych;
Segmentacja z wykorzystaniem programu AnswerTree;
Modelowanie strukturalne z wykorzystaniem programu SPSS Amos;
Jak się reklamować;
Narzędzia i filozofia planowania mediów;
Negocjacje handlowe jako gra: Debiuty handlowe;
Negocjacje handlowe: Jak zadowolić klienta nie ulegając jego żądaniom;
Negocjacje handlowe jako gra: Trudny klient;
Zarządzanie czasem jako metoda radzenia sobie ze stresem;
Zarządzanie ludźmi;
Szef jako przywódca, opiekun i trener
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Badania marketingowe
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
fotografia teatralna i tańca, festiwale filmowe, dwudziestowieczna literatura SF oraz New Weird, muzyka Baroku oraz początku XX wieku, malarstwo niderlandzkie, sztuka współczesna
Organizacje
wiceprezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fotograficznego Nikona (1 rok)
Inne
wolontariat: opieka nad dziećmi z autyzmem w Fundacji SYNAPSIS (2 lata)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.