Jacek Będziechowski

Dyrektor handlowy
Toruń, kujawsko-pomorskie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik działu sprzedaży
FH Maestro
Stworzenie od podstaw i kierowanie kilkunastoosobowym zespołem - Działem Sprzedaży: Przedstawiciele Handlowi, Telemarketing, Sprzedaż stacjonarna, magazyn i logistyka; Stworzenie systemu motywacyjnego i prowizyjnego dla handlowców, współpraca z kluczowymi odbiorcami i dostawcami, szkolenie podległych pracowników sprzedaży, optymalizacja procesów wewnętrznych w firmie.
Gallaher Polska
District Manager
Zarządzanie ponad 35 osobową grupą handlowców ( ASM, PH Hurt, PH Detal ) na powierzonym terenie, odpowiedzialność za realizację targetów dystrybucyjnych i wolumenowych, zarządzanie budżetem regionu (1/3 Polski ) współpraca z kluczowymi klientami firmy.
Gallaher Polska Sp. z o.o.
Koordynator ds Hurtu
Koordynowanie pracy 4 Przedstawicieli Handlowych ds. Hurtu, realizacja planów sprzedażowych, windykacja należności, bieżąca analiza rynku, wspieranie pracy PH Dystrybutora poprzez tworzenie, wprowadzanie i rozliczanie programów motywacyjnych.
Gallaher Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds Hurtu
Realizacja planów sprzedażowych, współpraca i negocjacje z kluczowymi dystrybutorami na powierzonym terenie ( woj. kuj. - pom., pomorskie ) windykacja należności
Gallaher Polska
Przedstawiciel Handlowy ds Detalu
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i dystrybucyjnych na powierzonym terenie, analiza rynku, bieżące raportowanie
Logo
Przedstawiciel handlowy
Firma Dystrybucyjno - Serwisowa KORYCKI
Pozyskiwanie wiarygodnych partnerów do współpracy, wykonywanie planów sprzedażowych, kontrolowanie spływu należności
FAST S.A.
Przedstawiciel handlowy
Sprzedaż produktów i usług związanych z profesjonalnym utrzymaniem czystości w instytucjach użyteczności publicznej, banki, urzędy, podmioty prywatne, przygotowanie ofert do przetargów

Szkolenia i kursy

Coaching on the job; Warsztaty follow-up - Ocena pracownicza; Współpraca w zespole; Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontakcie z klientem; Profesjonalna Obsługa Klienta; Budowanie standardów obsługi klienta dla Sprzedaży i Marketingu; Zarządzanie Projektami; Doskonalenie metod aktywnej sprzedaży;

Edukacja

Logo
Coaching, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Budowanie kompetencji menedżerskich liderów biznesu, studia podyplomowe
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Dbanie o dobrą kondycje fizyczną. Coroczny udział w kilku dniowych rejsach po jeziorach mazurskich, uczestnictwo w biegach na 5 i 10 km, rajdy rowerowe minimum raz w roku. Rozwój i doskonalenie własnych kompetencji, stylu działania i myślenia.

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
Praca w FMCG
Praca w FMCG
branża artykułów spożywczych, alkoholowych, tytniowych - oferty pracy, opinie, poglądy
szkolenia w telemarketingu
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.