Leszek Reszka

Kierownik Działu Handlowego/ Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Tomaszów Mazowiecki, łódzkie

Umiejętności

Handel Strategia biznesowa negocjacje handlowe Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych Zarządzanie doświadczenie zawodowe Negocjacje biznesowe doświadczenie w handlu doświadczenie w zarządzaniu zespołem handel zagraniczny otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy świadomość biznesowa determinacja

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Handlowego/ Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Tomplan Sp. z o.o.
Zarządzanie jakością, opracowanie strategii linii produktowej, inicjowanie projektów,
tworzenie i monitoring sieci dystrybucji w kraju i za granicą, budowanie i utrzymywanie
relacji z kontrahentami, opracowywanie strategii linii produktowej, prowadzenie analiz
marketingowych, konkurencji i rynków, koordynacja oferty, negocjacje umów, budowanie
wizerunku firmy
Logo
Dyrektor
Romer Niewiadów Sp. z o. o.
Zarządzanie personelem, prowadzenie działalności finansowej Spółki, pełnienie funkcji
nadzorczych w zakresie majątku i finansów, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji
Spółki, racjonalizowanie kosztów działalności Spółki, kreowanie polityki handlowej
Logo
Dyrektor ds. Handlu i Produkcji; Pełnomocnik Syndyka ds. handlowych
Zakłady Sprzętu Precyzyjnego „Niewiadów” S.A. w upadłości likwidacyjnej
Kreowanie polityki sprzedaży nadzór nad gospodarką magazynową wyrobów gotowych i
towarów, planowanie i koordynacja produkcji
Logo
Dyrektor ds. Handlu
Fabryka Przyczep „Niewiadów” Sp. z o.o.
Kreowanie polityki sprzedaży i strategii marketingowej, budżetowanie i kontrola kosztów,
zarządzanie personelem
Logo
Główny Specjalista ds. Produktu w Dziale Marketingu
Fabryka Przyczep „Niewiadów” Sp. z o.o.
Opieka nad grupą produktów, planowanie i prowadzenie akcji i kampanii reklamowych,
opracowanie strategii w zakresie nowych produktów i rozpoznawalności marki, doradztwo
we wszystkich stadiach powstawania produktu, negocjacje handlowe i podpisywanie
umów, kreowanie strategii sprzedaży produktów, planowanie i nadzór badań rynkowych
Logo
Główny Specjalista ds. Handlowych i Public Relations w Dziale Marketingu i Public Relations
Fabryka Przyczep „Niewiadów” Sp. z o.o.
Ustalanie z Zarządem celów rynkowych firmy, budowanie i wdrażanie planów strategii
marketingowych, wyszukiwanie nowych obszarów biznesu w tym opracowanie biznes
planów, tworzenie joint venture, zarządzanie procesami działalności w nowych
organizacjach, pozyskiwanie marketingowego know-how, planowanie budżetu
marketingowego, udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy i marki na targach,
misjach i spotkaniach biznesowych
Logo
Kierownik ds. Eksportu/Kierownik Działu Sprzedaży/Kierownik Działu Handlu i Marketingu Zagranicznego
Fabryka Przyczep „Niewiadów” Sp. z o.o.
Nadzorowanie pracy działu, przygotowywanie strategii oraz programów operacyjnych w
zakresie marketingu mix, przygotowywanie i negocjowanie umów sprzedaży,
budżetowanie i kontrola kosztów, prognozowanie sprzedaży, udział w targach
międzynarodowych, analiza konkurencji, koordynacja prac związanych z rozwojem
produktów, sporządzanie comiesięcznych raportów dla Zarządu, pozyskiwanie nowych
klientów (w latach 1998-2007 przybyło ich 20), a obroty firmy wzrastały co roku o 10 do
20%
Zakłady Sprzętu Precyzyjnego "NIEWIADÓW" S.A.
Specjalista ds. Eksportu w Dziale Eksportu
Zarządzanie relacjami z klientami zagranicznymi, sprzedaż wyrobów, nadzór nad
terminowym spływem należności, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Celnym, prowadzenie
statystyki i sprawozdawczości sprzedaży, nadzór nad ekspedycją wyrobów, analiza
zapasów
Zakłady Sprzętu Precyzyjnego "NIEWIADÓW" S.A.
Ekonomista w Dziale Ekonomicznym i Planowania
Sporządzanie analiz ekonomicznych, planowanie i analiza kosztów, sporządzanie
kalkulacji kosztów wyrobów i usług

Szkolenia i kursy

Certyfikat audytora wewnętrznego
Poświadczenie bezpieczeństwa nr 4/WKU/PSZ/2010
CERTIFICATE „Pre-intermediate” - język angielski
Zasady organizacji pracy i funkcjonowanie zespołów pracowniczych
Zarządzanie kreatywne. Techniki twórczego rozwiązywania problemów i
podejmowania decyzji
Umowa międzynarodowej sprzedaży towarów wg standardów europejskich.
Rozliczenia w handlu zagranicznym
Marketingowe zarządzanie firmą
Analiza i planowanie sprzedaży
Profesjonalne negocjacje handlowe – krajowe i eksportowe
Przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania jakością wg norm ISO
serii 9000; 2000
Co zmieni się w Polsce po 1 maja 2004 roku? Vademecum dla
przedsiębiorców
Doing business in Germany
Obsługa klienta
Zmiany w przepisach celno-podatkowych
Warunki dostępu polskich towarów, usług i kapitału do rynków wschodnich
oraz Austrii i Niemiec
Vademecum dla handlowców – sztuka profesjonalnej sprzedaży
Kontrakty kupna sprzedaży w handlu zagranicznym i krajowym

Edukacja

Logo
ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Inżynierska w Radomiu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Ekonomia, zarządzanie, sport, podróże, muzyka