Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
KEY ACCOUNT MANAGER / PROJECT MANAGER
2000-2008
KEY ACCOUNT MANAGER - Współpraca z zagranicznymi fimami telekomunikacyjnymi takimi jak : France Telecom, Deutsche Telekom, TeliaSonera, China Telecom i inni (na bieżąco współpracowałam z 20 klientami działających na międzynarodową skalę)
1995-2000
PROJECT MANAGER - wdrażanie nowych usług, między innymi parca w zespole wdrażania sieci inteligentnej, anliza i raportowanie w skali całej spółki na potrzeby Zarządu firmy.
KEY ACCOUNT MANAGER - Współpraca z zagranicznymi fimami telekomunikacyjnymi takimi jak : France Telecom, Deutsche Telekom, TeliaSonera, China Telecom i inni (na bieżąco współpracowałam z 20 klientami działających na międzynarodową skalę)
1995-2000
PROJECT MANAGER - wdrażanie nowych usług, między innymi parca w zespole wdrażania sieci inteligentnej, anliza i raportowanie w skali całej spółki na potrzeby Zarządu firmy.
Szkolenia i kursy
SGH - STUDIA MAGISTERSKIE
2013 - Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - Uniwersytet Warszawski
2008 - studia podyplomowe na SGH - "Analizy Marketingowe"
2004 – „Międzykulturowe aspekty w negocjacjach” – Institute for International Research
2004 – „Profesjonalizm prezentacji” – Chiltern Consultancy International Polska
2003 – „Skuteczne negocjacje” – Eskadra – szkolenia i seminaria
2002 – „Orientacja na wynik, planowanie zadań i rozwiązywanie problemów” – Gdańska Fundacja
Kształcenia Menagerów
2002 – „Strategie biznesowe w aspekcie negocjacji i relacji handlowych” – Mercuri International
Poland
1999 – „Obsługa klienta biznesowego” – Telecom Danmark, Kopenhaga
2013 - Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - Uniwersytet Warszawski
2008 - studia podyplomowe na SGH - "Analizy Marketingowe"
2004 – „Międzykulturowe aspekty w negocjacjach” – Institute for International Research
2004 – „Profesjonalizm prezentacji” – Chiltern Consultancy International Polska
2003 – „Skuteczne negocjacje” – Eskadra – szkolenia i seminaria
2002 – „Orientacja na wynik, planowanie zadań i rozwiązywanie problemów” – Gdańska Fundacja
Kształcenia Menagerów
2002 – „Strategie biznesowe w aspekcie negocjacji i relacji handlowych” – Mercuri International
Poland
1999 – „Obsługa klienta biznesowego” – Telecom Danmark, Kopenhaga
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Qi kung, narty, dequpage
Grupy
XIV LO im. St. Staszica (d. K. Gottwalda) w Warszawie
Grupa absolwentów jednego z najlepszych liceów kształcących umysły ścisłe