Umiejętności
blogowanie
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Marketing Influencer
relacje z mediami
nowe media
komunikaty prasowe
Zarządzanie reputacją
Social Networking
Strategic Communications
Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Przygotowanie i realizacja strategii PR i social media dla m.in.:
- firm z sektora IT i inwestycji (np. HardGamma Ventures)
- eventów i konferencji lokalnych i międzynarodowych (np. Pitch Rally, Bitspiration, Geek Girls Carrots)
- firm z sektora B2B (np. AGIS Fire Security)
- instytucji (np. British Council)
- firm i instytucji finansowych (np. FM Bank, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy)
Szkolenia dla firm z zakresu social media i e-PR (m.in. French Chamber of Commerce, Saint Gobain, Nordea BP, Renault, PEKAO S.A., PEKAO BP,PGNiG S.A., Optima S.A., Eniro Sp. Z o.o.). W sumie przeszkoliłam ponad 300 managerów, zarówno w korporacjach, jak i firmach sektora MSP
- firm z sektora IT i inwestycji (np. HardGamma Ventures)
- eventów i konferencji lokalnych i międzynarodowych (np. Pitch Rally, Bitspiration, Geek Girls Carrots)
- firm z sektora B2B (np. AGIS Fire Security)
- instytucji (np. British Council)
- firm i instytucji finansowych (np. FM Bank, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy)
Szkolenia dla firm z zakresu social media i e-PR (m.in. French Chamber of Commerce, Saint Gobain, Nordea BP, Renault, PEKAO S.A., PEKAO BP,PGNiG S.A., Optima S.A., Eniro Sp. Z o.o.). W sumie przeszkoliłam ponad 300 managerów, zarówno w korporacjach, jak i firmach sektora MSP
PR Manager/Project Manager
ManagerPoint Sp. z o.o. / Inwenta
• Współtworzenie podstawowych wyznaczników marki takich jak logo; praca nad grafiką, układem strony, rozwiązaniami z zakresu web usability itp.
• Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji z użytkownikiem, nadzorowanie współpracy z copywriterem.
• Zarządzanie treścią na stronie – nadzór i kontrola pracy zespołu redaktorów oraz koordynacja wymiany zawartości strony z innymi serwisami, w tym obcojęzycznymi.
• Koordynacja współpracy z agencją interaktywną Web Search Factory.
• Przygotowywanie analizy konkurencji w celu polepszenia jakości produktu.
• Planowanie i implementacja kampanii marketingowych i Web PR dla serwisu (marketing wirusowy, buzz marketing, SEM, SEO, newsletter, mailing, etc.).
• Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla serwisu Managerpoint.pl.
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marek z nią związanych w mediach.
• Przygotowanie artykułów redakcyjnych związanych z prowadzoną działalnością (Gazeta Wyborcza i Dziennik - dodatki Praca).
• Przygotowanie prezentacji wizerunkowych.
• Prowadzenie bloga firmowego, opieka nad społecznością blogerów MP.
• Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji z użytkownikiem, nadzorowanie współpracy z copywriterem.
• Zarządzanie treścią na stronie – nadzór i kontrola pracy zespołu redaktorów oraz koordynacja wymiany zawartości strony z innymi serwisami, w tym obcojęzycznymi.
• Koordynacja współpracy z agencją interaktywną Web Search Factory.
• Przygotowywanie analizy konkurencji w celu polepszenia jakości produktu.
• Planowanie i implementacja kampanii marketingowych i Web PR dla serwisu (marketing wirusowy, buzz marketing, SEM, SEO, newsletter, mailing, etc.).
• Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla serwisu Managerpoint.pl.
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marek z nią związanych w mediach.
• Przygotowanie artykułów redakcyjnych związanych z prowadzoną działalnością (Gazeta Wyborcza i Dziennik - dodatki Praca).
• Przygotowanie prezentacji wizerunkowych.
• Prowadzenie bloga firmowego, opieka nad społecznością blogerów MP.
przełożony
wystawiono
Pracowałam z Iloną nad trudnym projektem i w trudnych warunkach biznesowych i organziacyjnych - start up firmy i projektu nowoczesnego serwisu interentowego. Pomimo zostawienia "samej sobie", potrafiła uporać się z każdym przydzielonym zadaniem, wykrozystujac rozległa wiedzę, znojomość nowoczesnych narzędzi marketingu interentowego. Cechowało ja bardzo dobre wyczucie potrzeb marketingowych i PR współczesnego rynku.
Jednocześnie miała dużą intuicję w sposobie dotarcia do współczesnego odbiorcy - i to nie tylko młodego (jej pokolenia).
To wyjatkowo sumienna i pracowita osoba.
Szczerze poelcam ją do współpracy.
Jednocześnie miała dużą intuicję w sposobie dotarcia do współczesnego odbiorcy - i to nie tylko młodego (jej pokolenia).
To wyjatkowo sumienna i pracowita osoba.
Szczerze poelcam ją do współpracy.
PR Manager/Project Manager
• Odpowiedzialność za wizerunek serwisu Grono.net w mediach i wśród użytkowników
• Tworzenie i realizacja długookresowej strategii komunikacji dla firmy
• Wypowiedzi dla mediów (Rzeczpospolita, GW, Eurostudent, E-biznes etc.)
• Prowadzenie stałego serwisu prasowego, inicjowanie publikacji
• Monitoring mediów
• Realizowanie projektów z zakresu Web PR i e-marketingu (m.in. współpraca z YouTube, agencjami interaktywnymi i firmami produkcyjnymi), wsparcie
PR dla bieżących projektów firmy
(Strefa, Miss Grona 2008, Safer Internet (projekt
Komisji Europejskiej))
• Budowanie komunikacji wewnątrz firmy, kreowanie wizerunku marki i produktów marki wewnątrz firmy oraz na płaszczyźnie Business to Business
• Zarządzanie budową strony korporacyjnej i bloga Grono.net – analiza rynku, przygotowanie opisu projektu, koordynacja pracy 5 osobowego zespołu (grafik, informatyk i redaktorzy), zdawanie projektu i praca z zespołem zlecającym (zarząd).
• Koordynacja projektu „Sport” – stworzenie opisu projektu, zbieranie danych do projektu (m.in. współpraca z Ministerstwem Sportu i ośrodkami sportowymi na terenie całej Polski), koordynowanie prac grafika i informatyka w trakcie realizacji projektu.
• Reprezentowanie Grono.net w trakcie pracy nad projektem Safer Internet w Brukseli (praca nad kodeksem dla serwisów społecznościowych z przedstawicielami m.in. serwisów Facebook i MySpace).
• Wsparcie projektów serwisu za pomocą narzędzi Web PR oraz e-marketingu (m.in. współpraca z YouTube, agencjami interaktywnymi i firmami produkcyjnymi)
• Tworzenie i realizacja długookresowej strategii komunikacji dla firmy
• Wypowiedzi dla mediów (Rzeczpospolita, GW, Eurostudent, E-biznes etc.)
• Prowadzenie stałego serwisu prasowego, inicjowanie publikacji
• Monitoring mediów
• Realizowanie projektów z zakresu Web PR i e-marketingu (m.in. współpraca z YouTube, agencjami interaktywnymi i firmami produkcyjnymi), wsparcie
PR dla bieżących projektów firmy
(Strefa, Miss Grona 2008, Safer Internet (projekt
Komisji Europejskiej))
• Budowanie komunikacji wewnątrz firmy, kreowanie wizerunku marki i produktów marki wewnątrz firmy oraz na płaszczyźnie Business to Business
• Zarządzanie budową strony korporacyjnej i bloga Grono.net – analiza rynku, przygotowanie opisu projektu, koordynacja pracy 5 osobowego zespołu (grafik, informatyk i redaktorzy), zdawanie projektu i praca z zespołem zlecającym (zarząd).
• Koordynacja projektu „Sport” – stworzenie opisu projektu, zbieranie danych do projektu (m.in. współpraca z Ministerstwem Sportu i ośrodkami sportowymi na terenie całej Polski), koordynowanie prac grafika i informatyka w trakcie realizacji projektu.
• Reprezentowanie Grono.net w trakcie pracy nad projektem Safer Internet w Brukseli (praca nad kodeksem dla serwisów społecznościowych z przedstawicielami m.in. serwisów Facebook i MySpace).
• Wsparcie projektów serwisu za pomocą narzędzi Web PR oraz e-marketingu (m.in. współpraca z YouTube, agencjami interaktywnymi i firmami produkcyjnymi)
wystawiono
Ilona jest ambitnym, młodym PRowcem, pilnie śledzącym rynek internetowy. Zawsze przygotowana do spotkań, otwarta na nowe pomysły, profesjonalna i konsekwentna w obranej przez siebie drodze.
Komunikatywna i przedsiębiorcza , bardzo szybko znajduje wspólna płaszczyznę porozumienia z różnymi typami osobowościowymi , co jest bardzo cenna cechą w pracy PRowca. Zawsze uśmiechnięta i przyjaźnie nastawiona do ludzi była cennym członkiem załogi Grona.
Komunikatywna i przedsiębiorcza , bardzo szybko znajduje wspólna płaszczyznę porozumienia z różnymi typami osobowościowymi , co jest bardzo cenna cechą w pracy PRowca. Zawsze uśmiechnięta i przyjaźnie nastawiona do ludzi była cennym członkiem załogi Grona.
Local Marketing Manager Poland
StudiVZ Ltd
• Odpowiedzialność za wizerunek portalu studentIX.pl w mediach; redakcja komunikatów prasowych, wypowiedzi dla prasy, radia i telewizji, kontakty z agencją PR
• Tworzenie strategii komunikacji dla studentIX.pl
• Zarządzanie polskim zespołem odpowiedzialnym za rozwój portalu studentIX.pl w Polsce
• Współpraca z działem marketingu w zakresie działań online i offline
• Tworzenie strategii komunikacji dla studentIX.pl
• Zarządzanie polskim zespołem odpowiedzialnym za rozwój portalu studentIX.pl w Polsce
• Współpraca z działem marketingu w zakresie działań online i offline
Szkolenia i kursy
2007 Internet PR - wizerunek marki w sieci. / szkolenie, Firma Essentis, Warszawa
2008 Rewolucja w komunikacji. Never ending friending. / konferencja, Warszawa
2008 Rewolucja w komunikacji. Never ending friending. / konferencja, Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
komunikacja, kampanie wyborcze, marketing polityczny, filozofia gender. teatr, filmy Almodovara i Kiślowskiego, JAZZ
Organizacje
Teatr i polityka - Uniwersytet Warszawski (www.teatripolityka.home.pl)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Administracja publiczna - sektor rządowy i samorząd. Grupa dla pracowników administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania Społecznościowe
Grupa zrzeszająca wszystkich zainteresowanych nowym trendem w świecie badań: badań społecznościowych - czyli realizacji projektów badawczych przez społeczności.
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring.
Możliwość wymiany k
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła