Ilona Grzywinska

Konsultant PR i Social Media/Fulbright Scholar
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

blogowanie Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa Marketing Influencer relacje z mediami nowe media komunikaty prasowe Zarządzanie reputacją Social Networking Strategic Communications

Języki

angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
dobry

Doświadczenie zawodowe

Webkomunikacja.pl
Właściciel
Przygotowanie i realizacja strategii PR i social media dla m.in.:
- firm z sektora IT i inwestycji (np. HardGamma Ventures)
- eventów i konferencji lokalnych i międzynarodowych (np. Pitch Rally, Bitspiration, Geek Girls Carrots)
- firm z sektora B2B (np. AGIS Fire Security)
- instytucji (np. British Council)
- firm i instytucji finansowych (np. FM Bank, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy)

Szkolenia dla firm z zakresu social media i e-PR (m.in. French Chamber of Commerce, Saint Gobain, Nordea BP, Renault, PEKAO S.A., PEKAO BP,PGNiG S.A., Optima S.A., Eniro Sp. Z o.o.). W sumie przeszkoliłam ponad 300 managerów, zarówno w korporacjach, jak i firmach sektora MSP
Logo
Communication Expert
yelster digital gmbh
Przygotowanie strategii i implementacja projektów komunikacyjnych dla największej wyszukiwarki osób na świecie - 123people
Działania PR i social media na rynkach europejskich i w USA
Uniwersytet Warszawski
Wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Uniwersytet Warszawski
Prowadzenie zajęć z Metod Reklamy i Promocji oraz Socjologii Ogólnej
Logo
Visiting researcher / Fulbright Junior Advanced Research Program
University of Florida
Conducting research on social media and its impact on agenda setting and political communication at University of Florida College of Journalism and Communication under supervision of Prof. Wayne Wanta
Ciszewski Financial Communications
Konsultant PR i Social Media
Projekty/Klienci
- Kruk S.A.
- Inwestor Online DM BZWBK
- Dom Badawczy Maison
- Prowadzenie warsztatów i szkoleń w zakresie social media

Nagroda SABRE Awards dla kampanii edukacyjnej ("Nasze Długi"), Londyn 2010
Logo
PR Manager/Project Manager
ManagerPoint Sp. z o.o. / Inwenta
• Współtworzenie podstawowych wyznaczników marki takich jak logo; praca nad grafiką, układem strony, rozwiązaniami z zakresu web usability itp.
• Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji z użytkownikiem, nadzorowanie współpracy z copywriterem.
• Zarządzanie treścią na stronie – nadzór i kontrola pracy zespołu redaktorów oraz koordynacja wymiany zawartości strony z innymi serwisami, w tym obcojęzycznymi.
• Koordynacja współpracy z agencją interaktywną Web Search Factory.
• Przygotowywanie analizy konkurencji w celu polepszenia jakości produktu.
• Planowanie i implementacja kampanii marketingowych i Web PR dla serwisu (marketing wirusowy, buzz marketing, SEM, SEO, newsletter, mailing, etc.).
• Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla serwisu Managerpoint.pl.
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marek z nią związanych w mediach.
• Przygotowanie artykułów redakcyjnych związanych z prowadzoną działalnością (Gazeta Wyborcza i Dziennik - dodatki Praca).
• Przygotowanie prezentacji wizerunkowych.
• Prowadzenie bloga firmowego, opieka nad społecznością blogerów MP.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Pracowałam z Iloną nad trudnym projektem i w trudnych warunkach biznesowych i organziacyjnych - start up firmy i projektu nowoczesnego serwisu interentowego. Pomimo zostawienia "samej sobie", potrafiła uporać się z każdym przydzielonym zadaniem, wykrozystujac rozległa wiedzę, znojomość nowoczesnych narzędzi marketingu interentowego. Cechowało ja bardzo dobre wyczucie potrzeb marketingowych i PR współczesnego rynku.

Jednocześnie miała dużą intuicję w sposobie dotarcia do współczesnego odbiorcy - i to nie tylko młodego (jej pokolenia).

To wyjatkowo sumienna i pracowita osoba.
Szczerze poelcam ją do współpracy.
Grono.net
PR Manager/Project Manager
• Odpowiedzialność za wizerunek serwisu Grono.net w mediach i wśród użytkowników
• Tworzenie i realizacja długookresowej strategii komunikacji dla firmy
• Wypowiedzi dla mediów (Rzeczpospolita, GW, Eurostudent, E-biznes etc.)
• Prowadzenie stałego serwisu prasowego, inicjowanie publikacji
• Monitoring mediów
• Realizowanie projektów z zakresu Web PR i e-marketingu (m.in. współpraca z YouTube, agencjami interaktywnymi i firmami produkcyjnymi), wsparcie
PR dla bieżących projektów firmy
(Strefa, Miss Grona 2008, Safer Internet (projekt
Komisji Europejskiej))
• Budowanie komunikacji wewnątrz firmy, kreowanie wizerunku marki i produktów marki wewnątrz firmy oraz na płaszczyźnie Business to Business
• Zarządzanie budową strony korporacyjnej i bloga Grono.net – analiza rynku, przygotowanie opisu projektu, koordynacja pracy 5 osobowego zespołu (grafik, informatyk i redaktorzy), zdawanie projektu i praca z zespołem zlecającym (zarząd).
• Koordynacja projektu „Sport” – stworzenie opisu projektu, zbieranie danych do projektu (m.in. współpraca z Ministerstwem Sportu i ośrodkami sportowymi na terenie całej Polski), koordynowanie prac grafika i informatyka w trakcie realizacji projektu.
• Reprezentowanie Grono.net w trakcie pracy nad projektem Safer Internet w Brukseli (praca nad kodeksem dla serwisów społecznościowych z przedstawicielami m.in. serwisów Facebook i MySpace).
• Wsparcie projektów serwisu za pomocą narzędzi Web PR oraz e-marketingu (m.in. współpraca z YouTube, agencjami interaktywnymi i firmami produkcyjnymi)
Joanna Kosman
Joanna Kosman · współpracownik
wystawiono
Ilona jest ambitnym, młodym PRowcem, pilnie śledzącym rynek internetowy. Zawsze przygotowana do spotkań, otwarta na nowe pomysły, profesjonalna i konsekwentna w obranej przez siebie drodze.

Komunikatywna i przedsiębiorcza , bardzo szybko znajduje wspólna płaszczyznę porozumienia z różnymi typami osobowościowymi , co jest bardzo cenna cechą w pracy PRowca. Zawsze uśmiechnięta i przyjaźnie nastawiona do ludzi była cennym członkiem załogi Grona.
Logo
Local Marketing Manager Poland
StudiVZ Ltd
• Odpowiedzialność za wizerunek portalu studentIX.pl w mediach; redakcja komunikatów prasowych, wypowiedzi dla prasy, radia i telewizji, kontakty z agencją PR
• Tworzenie strategii komunikacji dla studentIX.pl
• Zarządzanie polskim zespołem odpowiedzialnym za rozwój portalu studentIX.pl w Polsce
• Współpraca z działem marketingu w zakresie działań online i offline
Polskie Radio S.A
reporter w dziale spoleczno-ekonomicznym
Przygotowanie materialow do audycji (research, nagranie, montaz,komentarz).
Akademickie Radio Kampus
gospodarz audycji o tematyce spoleczno-politycznej
Rozmowa z zaproszonym ekspertem, w ktorej news ostatniego tygodnia jest punktem wyjscia do bardziej generalnej dyskusji dot. danego zagadnienia

Szkolenia i kursy

2007 Internet PR - wizerunek marki w sieci. / szkolenie, Firma Essentis, Warszawa

2008 Rewolucja w komunikacji. Never ending friending. / konferencja, Warszawa

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych/ obszar zainteresowań: nowe media, doktoranckie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Political Science, Media Communication, magisterskie
Northeastern Illinois University, Chicago, USA
Logo
Sciences Politiques, magisterskie
Institut d'Etudes Politiques, Paris, France
Logo
Nauki Polityczne (dyplom z wyróżnieniem), magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

komunikacja, kampanie wyborcze, marketing polityczny, filozofia gender. teatr, filmy Almodovara i Kiślowskiego, JAZZ

Organizacje

Teatr i polityka - Uniwersytet Warszawski (www.teatripolityka.home.pl)

Grupy

108 wszystkich wypowiedzi
19 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Administracja publiczna - sektor rządowy i samorząd. Grupa dla pracowników administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania Społecznościowe
Badania Społecznościowe
Grupa zrzeszająca wszystkich zainteresowanych nowym trendem w świecie badań: badań społecznościowych - czyli realizacji projektów badawczych przez społeczności.
BIZNES KONTAKT
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring. Możliwość wymiany k
Branding Personalny. Personal Branding.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
CPR
CPR
Grupa obecnych i byłych pracowników agencji Ciszewski.
Deweloper
Deweloper
Grupa dla osób związanych z nieruchomościami.
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Doradztwo Personalne
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)? jakie są najlepsze źródła