Umiejętności
Advergaming
Reklama
Strategia biznesowa
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Facebook
Projektowanie gier
Reklama w grach komputerowych
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Mobile Games
Marketing Mobilny
New Business Development
Reklama online
Marketing internetowy
Social Media Marketing
Social Networking
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
od Kierownika Działu Gier Internetowych do Doradcy Prezesa ds. Social Media
Social Media w grupie Redefine
Zarządzanie strategia obecności marek w Social Media
Zarządzanie grupą Projekt Managerów
Zarządzanie strategią obecności projektów grupy w Social Media (np. http://www.facebook.com/tylkomuzyka)
Kierownik Działu Gier Internetowych(od 06.2009 do 11.2011)
Doradzanie zarządowi w tematyce związanej z grami.
Koordynacja i zarządzanie działań w grupie serwisów związanych z grami i ich wykorzystaniem reklamowym.
Prowadzenie wybranych projektów z zakresu advergames, gier reklamowych dla klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych.
nobagames.com (od 06.2009 do 11.2011)
Główny Gracz
Obowiązki:
wymyślanie i granie w gry, nie tylko reklamowe :)
http://www.nobagames.com
Zarządzanie strategia obecności marek w Social Media
Zarządzanie grupą Projekt Managerów
Zarządzanie strategią obecności projektów grupy w Social Media (np. http://www.facebook.com/tylkomuzyka)
Kierownik Działu Gier Internetowych(od 06.2009 do 11.2011)
Doradzanie zarządowi w tematyce związanej z grami.
Koordynacja i zarządzanie działań w grupie serwisów związanych z grami i ich wykorzystaniem reklamowym.
Prowadzenie wybranych projektów z zakresu advergames, gier reklamowych dla klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych.
nobagames.com (od 06.2009 do 11.2011)
Główny Gracz
Obowiązki:
wymyślanie i granie w gry, nie tylko reklamowe :)
http://www.nobagames.com
współpracownik
wystawiono
Jacek to profesjonalista w swojej dziedzinie, już w pierwszych minutach współpracy zachwyca swoją wiedzą i kreatywnością. Bardzo łatwo nawiązuje kontakty, współpracuje ze studentami co świadczy o jego pasji do social media & social games. Jako jeden z niewielu wykładowców podczas różnych konferencji czy spotkań zdobywa zainteresowanie wszystkich słuchaczy . Praca z nim to sama przyjemność, jasno i precyzyjnie stawia cele, jednocześnie motywując wszystkich do działania. Poza tym jest bardzo sympatyczny i pomocny.
Dyrektor generalny
AdAction
Zarządzanie, planowanie, negocjowanie, zagadywanie, umawianie, namawianie, uczenie i douczanie.
Reklama i działania promocyjne z wykorzystaniem:
- gier pudełkowych (PC, XBOX 360, Playstation, PSP, Nintendo DS, Wii)
- gry internetowe
- gry na telefony komórkowe i urządzenia mobilne
- internetowe gry przeglądarkowe
umieszczanie reklamy (produktu, marki) poprzez m.in.:
- Product Placement w grach pudełkowych,
- reklamę dynamiczną w grach pudełkowych,
- reklama dynamiczna w grach internetowych,
Produkcja stron internetowych promujących gry oraz akcje promocyjne, organizacja i zarządzanie wydarzeniami turniejowymi związanymi z grami.
Marketing szeptany w społecznościach graczy.
http://www.adaction.pl- strona firmowa
http://www.stonogra.pl- gry flash
http://www.gradobicie.pl - serwery gier multiplayer
http://www.espmania.pl - społeczność graczy
http://www.kode5.pl - turniej gier komputerowych
Reklama i działania promocyjne z wykorzystaniem:
- gier pudełkowych (PC, XBOX 360, Playstation, PSP, Nintendo DS, Wii)
- gry internetowe
- gry na telefony komórkowe i urządzenia mobilne
- internetowe gry przeglądarkowe
umieszczanie reklamy (produktu, marki) poprzez m.in.:
- Product Placement w grach pudełkowych,
- reklamę dynamiczną w grach pudełkowych,
- reklama dynamiczna w grach internetowych,
Produkcja stron internetowych promujących gry oraz akcje promocyjne, organizacja i zarządzanie wydarzeniami turniejowymi związanymi z grami.
Marketing szeptany w społecznościach graczy.
http://www.adaction.pl- strona firmowa
http://www.stonogra.pl- gry flash
http://www.gradobicie.pl - serwery gier multiplayer
http://www.espmania.pl - społeczność graczy
http://www.kode5.pl - turniej gier komputerowych
Dyrektor zarządzający
Ostryga e-ntertainment
Zarządzanie firmą oraz podległym zespołem.
Działania na polu e-ntertainment:
- gry flash
- gry na telefony komórkowe
- gry pudełkowe
- produkcja gier reklamowych
- rozwój nowych technologii z zakresu advergames
- produkcja i dystrybucja filmów viralowych
- product placement w grach
- akcje marketingu szeptanego
- produkowanie wirusów marketingowych (plotki, gry, filmy, zdjęcia, grafiki)
Działania na polu e-ntertainment:
- gry flash
- gry na telefony komórkowe
- gry pudełkowe
- produkcja gier reklamowych
- rozwój nowych technologii z zakresu advergames
- produkcja i dystrybucja filmów viralowych
- product placement w grach
- akcje marketingu szeptanego
- produkowanie wirusów marketingowych (plotki, gry, filmy, zdjęcia, grafiki)
Brand Manager marki Ostryga
e-ntertainment, e-commerce,brand new ideas, flash games,
on-line promotion, viral, viral marketing, on-line marketing, flash games, online games, online spiele, online game development, web development, games, game development, casual games, gaming industry, onlinegames,
webgames, advergames, advergame, corporate games, entertainment, guerilla marketing, game, web sites, portals, gry, gry internetowe, WOM, java, flash, shockwave, MMORPG,FPP,Product Placement w grach
on-line promotion, viral, viral marketing, on-line marketing, flash games, online games, online spiele, online game development, web development, games, game development, casual games, gaming industry, onlinegames,
webgames, advergames, advergame, corporate games, entertainment, guerilla marketing, game, web sites, portals, gry, gry internetowe, WOM, java, flash, shockwave, MMORPG,FPP,Product Placement w grach
Key Account
Pro-Creation
Opieka nad klientami firmy, realizacja bieżących zleceń klientów, proponowanie nowych rozwiązań.
Zarządzanie grupą programistów i grafików
Zarządzanie grupą programistów i grafików
Specjalista ds. e-marketingu
Zbudowanie od podstaw nowego serwisu www, bieżąca obsługa serwisu www oraz wygenerowanego przez serwis ruchu.
Szkolenia i kursy
wiele różnych
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Internet, książki, zdobywanie wiedzy, sporty: windsurfing, narty, rolki
Organizacje
linkedin.com; openbc.com
Inne
serwisy i marki
http://www.nobagames.com
http://kreatywnarodzina.pl
http://games.blox.pl
http://jacekjankowski.pl
http://hrpower.pl
http://www.nobagames.com
http://kreatywnarodzina.pl
http://games.blox.pl
http://jacekjankowski.pl
http://hrpower.pl
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Admatik
Grupa poświęcona automagicznej sieci reklamowej Admatik.pl. To miejsce dla wydawców serwisów internetowych i reklamodawców. Chcemy Was bliżej poznać, dowiedzieć się jakie macie potrzeby oraz spostrzeż
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badania satysfakcji klienta
Grupa skupia osoby zainteresowane tematyką satysfakcji klienta oraz metod budowy długotrwałych więzi z nim.