Honorata Tywoniuk

Business Services Manager, Capgemini UK
Birmingham, zagranica

Doświadczenie zawodowe

Capgemini UK
Business Services Manager
Capgemini UK
Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Service Management Consultant (ITIL)
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Global Service Desk Operations Manager
- Overall responsibility for ITIL based Global Service Desk supporting 7000 users worldwide
- Leading (through 7 direct reports) a team of approx. 50 employees delivering 1st and 2nd line support, Disaster Recovery, Incident, Problem, Change, Knowledge, Release and Configuration Management
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Problem Manager
Managing and developing proactive and reactive Problem Management process and Reporting
Capgemini Polska Sp. z o.o.
ITIL Certified IT Service Desk Tier4 Team Leader
Leading a team of 10 - 13 specialists delivering Procurement, Incident, Problem and Knowledge Management, managing and improving the processes accordingly
Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Service Desk Tier1 Team Leader
- Managing a team of Customer Service Advisors (10 – 15 people)
- Proactively managing team performance and quality, aiming to exceed SLA targets and service aspirations
- Recommending and implementing action plans as appropriate to address any shortfalls
Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Service Desk Incident Manager
Managing Incidents (including Major Incidents) within SLA / aspirations targets
Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Service Desk Incident Handler / Customer Service Advisor
Providing first line technical support for all incoming calls in respect of clients and services

Szkolenia i kursy

* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Operational Support and Analysis - certified - Examination Institute for Information Science (EXIN)

* ITIL® V3 Foundation - certified - Examination Institute for Information Science (EXIN)

* Manager's Academy - Nowe Motywacje
- Manager in the Organisation
- Situation Management
- Effective Manager
- Negotiations
- Autopresentation

* Assessment / Development Centre - training course / workshop - TreDo

* Quality Management System Assistant certified by Polish Centre For Testing And Certification (PCBC)

Edukacja

Logo
Zarządzanie Biznesem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
Mechanika i Budowa Maszyn, Mechanika Komputerowa, inżynierskie
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
BMW
BMW
Entuzjaści i posiadacze samochodów marki BMW.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Capgemini
Capgemini
Grupa zrzeszająca pracowników CAPGEMINI Polska
Chełm
Chełm
Zapraszam wszystkich mieszkańców, tych co mieszkali, byli, lubili, lubią i nie lubią Chełma
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
KRAKÓW I OKOLICE W REALU
KRAKÓW I OKOLICE W REALU
Singiel, single, samotni, erotyka, flirt, seks, hobby,imprezy, relaks, sposoby na stres, kontakty pozazawodowe, życie wieczorno-nocne, teatr, opera, koncerty, kultura, rozrywka.
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów PK
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT