Doświadczenie zawodowe
Global Service Desk Operations Manager
- Overall responsibility for ITIL based Global Service Desk supporting 7000 users worldwide
- Leading (through 7 direct reports) a team of approx. 50 employees delivering 1st and 2nd line support, Disaster Recovery, Incident, Problem, Change, Knowledge, Release and Configuration Management
- Leading (through 7 direct reports) a team of approx. 50 employees delivering 1st and 2nd line support, Disaster Recovery, Incident, Problem, Change, Knowledge, Release and Configuration Management
Szkolenia i kursy
* ITIL® V3 Intermediate Qualification: Operational Support and Analysis - certified - Examination Institute for Information Science (EXIN)
* ITIL® V3 Foundation - certified - Examination Institute for Information Science (EXIN)
* Manager's Academy - Nowe Motywacje
- Manager in the Organisation
- Situation Management
- Effective Manager
- Negotiations
- Autopresentation
* Assessment / Development Centre - training course / workshop - TreDo
* Quality Management System Assistant certified by Polish Centre For Testing And Certification (PCBC)
* ITIL® V3 Foundation - certified - Examination Institute for Information Science (EXIN)
* Manager's Academy - Nowe Motywacje
- Manager in the Organisation
- Situation Management
- Effective Manager
- Negotiations
- Autopresentation
* Assessment / Development Centre - training course / workshop - TreDo
* Quality Management System Assistant certified by Polish Centre For Testing And Certification (PCBC)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
KRAKÓW I OKOLICE W REALU
Singiel, single, samotni, erotyka, flirt, seks, hobby,imprezy, relaks, sposoby na stres, kontakty pozazawodowe, życie wieczorno-nocne, teatr, opera, koncerty, kultura, rozrywka.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość