Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kontroler Finansowy
Progress Eco Sp. z o.o. S.K.A.
- nadzór nad przygotowywaniem rocznego budżetu oraz kontrola jego realizacji i analizy odchyleń.
- planowanie – opracowywanie, realizacja i koordynacja planów krótkoterminowych w przedsiębiorstwie.
- dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy.
- analizowanie rentowności według produktów, klientów itp.
- weryfikowanie czynionych przez firmę wydatków i ich zgodności z założonym budżetem na dany okres.
- dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej.
- tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych.
- przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy.
- uczestniczenie w procesie tworzenia i weryfikacji procedur systemu zarządzania jakością w zakresie rachunkowości zarządczej.
- analiza i interpretacja sprawozdań finansowych, wyników finansowych i inwestycyjnych, porównywanie planu z wykonaniem.
- ocena i doradztwo w realizacji funkcji kierowniczych.
- ustalanie celów przedsiębiorstwa we współpracy z Zarządem i z pracownikami na stanowiskach kierowniczych.
- likwidowanie wspólnie z kierownikami słabych punktów przedsiębiorstwa.
- analiza kosztów w przedsiębiorstwie, rentowności zleceń produkcyjnych, klientów, branż itp.
- wprowadzenie wiarygodnej kalkulacji kosztów i zysków.
- wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji (CAPEX-y).
- planowanie – opracowywanie, realizacja i koordynacja planów krótkoterminowych w przedsiębiorstwie.
- dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy.
- analizowanie rentowności według produktów, klientów itp.
- weryfikowanie czynionych przez firmę wydatków i ich zgodności z założonym budżetem na dany okres.
- dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej.
- tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych.
- przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy.
- uczestniczenie w procesie tworzenia i weryfikacji procedur systemu zarządzania jakością w zakresie rachunkowości zarządczej.
- analiza i interpretacja sprawozdań finansowych, wyników finansowych i inwestycyjnych, porównywanie planu z wykonaniem.
- ocena i doradztwo w realizacji funkcji kierowniczych.
- ustalanie celów przedsiębiorstwa we współpracy z Zarządem i z pracownikami na stanowiskach kierowniczych.
- likwidowanie wspólnie z kierownikami słabych punktów przedsiębiorstwa.
- analiza kosztów w przedsiębiorstwie, rentowności zleceń produkcyjnych, klientów, branż itp.
- wprowadzenie wiarygodnej kalkulacji kosztów i zysków.
- wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji (CAPEX-y).
Specjalista ds. controllingu
- przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy w zakresie sprzedaży i kosztów.
- nadzór nad przygotowywaniem rocznego budżetu oraz kontroli jego realizacji i analizy odchyleń.
- Raportowanie wyników hotelu wg USALI (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry) stanowiącego zunifikowany system ewidencji przychodów oraz kosztów w obszarze działalności hotelarskiej w oparciu o US GAAP.
- nadzór nad przygotowywaniem rocznego budżetu oraz kontroli jego realizacji i analizy odchyleń.
- Raportowanie wyników hotelu wg USALI (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry) stanowiącego zunifikowany system ewidencji przychodów oraz kosztów w obszarze działalności hotelarskiej w oparciu o US GAAP.
SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU
Przygotowywanie kompleksowego budżetu operacyjnego wraz z Normalauslastung.
Przygotowywanie prognoz.
Wsparcie przy przygotowywaniu planów strategicznych.
Finansowe zamkniecie miesiąca w obszarze kosztów ogólnych.
Analiza przyczynowo-skutkowa wyników finansowych.
Analiza i kontrola budżetu kosztów ogólnych.
Rozliczenia międzyokresowe kosztów.
Nadzór nad listą osób uprawnionych do akceptacji faktur.
Raportowanie na rzecz koncernu.
Wyliczanie planowanych stawek kwotowych używanych do rozliczania produkcji.
Sporządzanie raportów miesięcznych z wykonania budżetu.
Omawianie wyników z poszczególnymi kierownikami MPKów produkcyjnych.
Przygotowywanie prognoz.
Wsparcie przy przygotowywaniu planów strategicznych.
Finansowe zamkniecie miesiąca w obszarze kosztów ogólnych.
Analiza przyczynowo-skutkowa wyników finansowych.
Analiza i kontrola budżetu kosztów ogólnych.
Rozliczenia międzyokresowe kosztów.
Nadzór nad listą osób uprawnionych do akceptacji faktur.
Raportowanie na rzecz koncernu.
Wyliczanie planowanych stawek kwotowych używanych do rozliczania produkcji.
Sporządzanie raportów miesięcznych z wykonania budżetu.
Omawianie wyników z poszczególnymi kierownikami MPKów produkcyjnych.
Specjalista ds. controllingu
- uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
- analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, kontrahentów
- przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy
- sporządzanie analiz z zakresu kosztów oraz sprzedaży dla innych działów
- weryfikacja i danych w systemie i wskazywanie niezgodności
- analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, kontrahentów
- przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy
- sporządzanie analiz z zakresu kosztów oraz sprzedaży dla innych działów
- weryfikacja i danych w systemie i wskazywanie niezgodności
Specjalista ds. budżetowania i kontrolingu
- weryfikacja poprawności księgowań
- wyliczanie rentowności na grupy produktów
- tworzenie reguł księgowych w IFS Applications
- sporządzanie prezentacji budżetowych
- weryfikacja poprawności naliczanych bonusów
- sporządzanie i analiza raportów oraz kalkulacji
- wyliczanie rentowności na grupy produktów
- tworzenie reguł księgowych w IFS Applications
- sporządzanie prezentacji budżetowych
- weryfikacja poprawności naliczanych bonusów
- sporządzanie i analiza raportów oraz kalkulacji
Księgowy
Biuro Rachunkowe: Agencja „Merkury” Sławomir Trzebiński
- księgowanie dokumentów oraz prowadzenie ewidencji księgowej
- prowadzenie dokumentacji pracowniczych oraz rozliczeń z ZUS
- rozliczanie i sporządzanie deklaracji podatku dochodowego oraz VAT
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- udział w badaniu sprawozdań finansowych przez biegłą rewident
- udzielanie informacji z zakresu prawa podatkowego
- administracyjna obsługa biura
- prowadzenie dokumentacji pracowniczych oraz rozliczeń z ZUS
- rozliczanie i sporządzanie deklaracji podatku dochodowego oraz VAT
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- udział w badaniu sprawozdań finansowych przez biegłą rewident
- udzielanie informacji z zakresu prawa podatkowego
- administracyjna obsługa biura
Szkolenia i kursy
MS Excel – elementy zaawansowane organizowany przez Profesjonalne Szkolenia Informatyczne Sp. z o.o.;
Księgowość w małym podmiocie gospodarczym - organizowany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce,
Kurs języka angielskiego biznesowego poziom 2 - organizowany przez Szkołę Doskonalenia Języka Angielskiego "The Guides", zakończony zdaniem egzaminu LCCI 2nd level;
Specjalista ds. Funduszy unijnych - organizowany przez Firmę doradczo-szkoleniową ZAGA.
Księgowość w małym podmiocie gospodarczym - organizowany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce,
Kurs języka angielskiego biznesowego poziom 2 - organizowany przez Szkołę Doskonalenia Języka Angielskiego "The Guides", zakończony zdaniem egzaminu LCCI 2nd level;
Specjalista ds. Funduszy unijnych - organizowany przez Firmę doradczo-szkoleniową ZAGA.
Edukacja
Zainteresowania
- piłka nożna,
- turystyka górska,
- literatura Tolkiena,
- muzyka klasyczna i filmowa,
- Giełda Papierów Wartościowych
- turystyka górska,
- literatura Tolkiena,
- muzyka klasyczna i filmowa,
- Giełda Papierów Wartościowych
Organizacje
Centrum Wolontariatu
- opieka nad niepełnosprawnymi w Domu Pomocy Społecznej,
- pomoc w organizacji koncertów w Filharmonii Świętokrzyskiej
- opieka nad niepełnosprawnymi w Domu Pomocy Społecznej,
- pomoc w organizacji koncertów w Filharmonii Świętokrzyskiej
Inne
Cechy charakteru:
- punktualność
- zdolność analitycznego myślenia
- odporność na stres
- dokładność i staranność
- punktualność
- zdolność analitycznego myślenia
- odporność na stres
- dokładność i staranność
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy