Iwona Patyk

Iwona Patyk własny, gabinet

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Przegladajac fora widze, ze nie tylko ja zostalam oszukana przez firme
-wlasnie dowiedzialam sie, ze od roku oplacam swoje rzekome czlonkowstwo-
co jest efektem manipulacji stosowanej powszechnie w PURE.
Chce sprwe oddac prawnikom, przekazc mediom.
Prosze o kontakt wszystkie osoby, ktore w jakikolwiek sposob zostaly wmanewrowane w
"dozywotnie" zobowiazania .Razem mozemy cos zdzialac.
Piszcie na pat.iwo@wp.pl

konto usunięte

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

przeglądając to forum widzę, że świadomość konsumencka jednak kuleje w naszym kraju. ja z usług Pure korzystam od grudnia, przeczytałem umowę wiem kiedy mogę ją rozwiązać itp. jeżeli rozumiem dobrze Twoją wypowiedź to od roku ściągają Ci z konta pieniądze, a Ty się nie zorientowałaś? Przepraszam, ale 12 miesięcy to dużo czasu żeby się zorientować, że co miesiąc znika Ci z konta ok. 200 zł.
zawsze szukamy winnych poza sobą:)
Iwona Patyk

Iwona Patyk własny, gabinet

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

W cywilizowanych krajach, do ktorych od wielu lat nalezy Polska,opinia konsultantow duzych firm
jest zwykle rzetelna i prawdziwa. Podpisywalam wiele umow (sieci kom,tow.ubezpieczeniowe, TV cyfrowe, banki,internet itp.)nigdy nie zostalam oszukana przez konsultantow tych firm, na tym buduja swa marke. Fachowa opinia tych przedstawicieli pozwolila swiadomemu konumentowi uniknac wielu stron dronego maczku.
Nie sadzilam, ze w przypadku Pure mam do czynienia ze strategia na poziomie telemarketingu,spamu lub domokrazcy. Nie bede tu przytaczac szczegolow klamliwych informacji udzilonych przez "lowce " z Pure. Przeczytaj posty innych poszkodowanych i badz obiektywny.
Karolina Kamińska - Lipińska

Karolina Kamińska -
Lipińska
Pure JATOMI Fitness,
Marketing &
Communications
Executive

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Witam serdecznie Pani Iwono,

Przekazałam sprawę do wyjaśnienia do władz Klubu. Będę na bieżąco monitorować jej status a w razie pytań służę pomocą.

Pozdrawiam,

Karolina Kamińska - Lipińska
Iwona Patyk

Iwona Patyk własny, gabinet

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Pani Karolino,
Dziekuje za wykazanie dobrej woli. Jesli takowa jest, kazdy blad mozna naprawic.
Pozdrawiam
Iwona Patyk
Iwona Patyk

Iwona Patyk własny, gabinet

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Witam wszystkich poszkodowanych,
Dziękuję za wasze maile i przedstawienie swoich problemów wynikających z manipulacji
stosowanej przez PURE zarówno przy pozyskiwaniu nowych członków jak i po ich złowieniu.
Nadal nie rozumiem dlaczego tak dużej firmie zależy na ZMUSZANIU do członkostwa za wszelką cenę, na konstruowaniu NIEPRZEJRZYSTYCH umów, stosowania PODSTĘPÓW, ZMIANACH WARUNKÓW w trakcie trwania członkostwa.
Niestety ludzie szukają informacji dopiero po podpisaniu umowy i podaniu nr swego konta lub karty bankowej.
Dlatego proszę, dzielcie się swoimi porażkami związanymi z PURE, także na tym wątku, aby przestrzec innych.
Mamy już sporą grupę, jesienią rozpoczniemy działania prawne- nadal zgłaszają się nowi poszkodowani i spraw przybywa.
Nie załamujcie się, nie zostawimy sprawy niezałatwionej, a razem mamy szansę wygrać.
Iwona Patyk
Mariusz Ż.

Mariusz Ż. Adiunkt, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Katowicach;
konsultant...

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Ja też mam dużą nieprzyjemność z ta firmą. Zapisałem się w 2010 roku w Bytomiu do Pure Fitness. Uczęszczałem rok jednak zmieniłem miejsce pobytu. Aktualnie jako osoba pracująca wysłałem wypowiedzenie w marcu. Niestety firma do teraz tj. czerwiec nadal pobiera opłaty z mojego konta i nie czuje się w obowiązku zdjąć polecenie zapłaty z mojego konta. Moje telefony i emaile pozostają bez odzewu. Fakt posiadania przeze mnie potwierdzenia odbioru ignorują. Aktualnie jestem na etapie kontaktu z prawnikiem.

Gorąco NIE POLECAM tej firmy.
Renata Jaworska

Renata Jaworska kierowca, PHU-TRANS

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Przy podpisywaniu umowy robią ludziom wodę z mózgu , pytając czy będę mogła zrezygnować z przyczyn niezależnych ode mnie, (choroba), powiedziano mi że tak, bo taki zapis jest , pani mi to podkreśliła a może skreśliła i postawiła parafę . Mam dyskopatię i problem z kręgosłupem więc dostarczyłam zaświadczenie lekarskie i rozwiązałam umowę przed terminem z miesięcznym wypowiedzeniem a oni dalej upominają się o pieniądze , mam to szczęście że nie zrobiłam stałego przelewu a rozwiązanie umowy mam w ręku . Nikomu nie polecam tej Firmy a na pewno nie polecam robienia stałych przelewów można płacić w klubie . Są nieuczciwi a przede wszystkim natrętni , u nich to działa tylko w jedną stronę ,nękać klubowiczów, czytajcie dobrze umowę nie pozwólcie nic wykreślać lub podkreślać.

NIKOMU NIE POLECAM PURE TO MANIPULANCI I OSZUŚCI.
Adrian B.

Adrian B. Specjalista ds.
produktów (tworzywa
techniczne , stal ,
t...

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Mariusz Ż.:
Ja też mam dużą nieprzyjemność z ta firmą. Zapisałem się w 2010 roku w Bytomiu do Pure Fitness. Uczęszczałem rok jednak zmieniłem miejsce pobytu. Aktualnie jako osoba pracująca wysłałem wypowiedzenie w marcu. Niestety firma do teraz tj. czerwiec nadal pobiera opłaty z mojego konta i nie czuje się w obowiązku zdjąć polecenie zapłaty z mojego konta. Moje telefony i emaile pozostają bez odzewu. Fakt posiadania przeze mnie potwierdzenia odbioru ignorują. Aktualnie jestem na etapie kontaktu z prawnikiem.

Gorąco NIE POLECAM tej firmy.


Panie Mariuszu

Sprawa jest prosta zgłasza Pan kradzież w banku .
Iwona Patyk

Iwona Patyk własny, gabinet

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Prosze tez zablokowac w swoim banku przelewy na to konto w pisemnym oswiadczeniu.
Barbara Turska

Barbara Turska nauczycielka, Zespół
Szkół Specjalnych nr
2

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Ja też zostałam oszukana podobnie jak Wy. Złodzejstwo w biały dzień. z chęcią będę świadkiem w sądzie. Mam jeszcze adresy 2 pań oszukanych jak ja. BaSIA
Renata Jaworska

Renata Jaworska kierowca, PHU-TRANS

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Panie Adrianie to pan chyba musi zablokować polecenie zapłaty jeśli nie sam na necie to w banku, mnie podali do intrum justis windykaca wysłałam im rezygnację a co dalej zobaczę , Powinien pan zrobić to samo co oni robią nienależnie zabrane pieniążki wyliczyć i podać do windykatora zwrócą z odsetkami albo przynajmniej dowiedzieć się u komornika co zrobić czy jest szansa wkońcu rozwiązanie umowy pan ma i wyciągi z banku również.
Pozdrawiam.

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Witam,
ja również czuję się oszukana przez Pure Klif Gdynia.
Byłam w klubie dowiedzieć się dokładnie o warunki rezygnacji...i za namową Pani Manager zdecydowałam się cesję umowy. Do końca grudnia miałam przyjść z osobą, która przejmie mój karnet. Tydzień później mój mąż zorientował się, że na koncie ma ponad 300 zł mniej niż powinien i po sprawdzeniu wyciągu okazało się, że Pure poza przelewem za karnet na początku miesiąca zrobił jeszcze 3inne przelewy!!!! 2 razy dzwoniłam do nich wyjaśnić sytuację i obiecywano mi, że manager oddzwoni. W końcu po 8 godzinach zadzwoniłam po raz trzeci i dostałam info, że osoby,które mogą to wyjaśnić już POSZŁY DO DOMU ! bo pracują do 19. Po oświadczeniu ,ze pojdę na policję i zgłoszę kradzież następnego dnia dostałam telefon i zaproszenie do klubu, żeby wyjaśnić sytuację.
Pani manager powiedziała, że dostanę zwrot pieniędzy tylko mam podpisać formularz na którym była notatka" zwrot pieniędzy za voucher" po pytaniu o jaki voucher chodzi powiedziała ,że za rezygnację... naliczyli mi 40% kwoty, która została do zakończenia umowy. Żadnej rezygnacji nie składałam ! W komputerze u nich nie jestem już członkiem klubu. I nie chce być !
Ktoś z nich popełnił błąd. A ja mam się podpisywać pod formularzami,które nie są prawdziwe ?? Podpisanie tego formularza zwrotu oznacza cofnięcie rezygnacji (ale jakiej rezygnacji sie pytam?!) Domagam się zwrotu pieniędzy i zerwania umowy z dnia na dzień bez żadnych konsekwencji. Pure natomiast jak gdyby nic chce zwrócić pieniądze w ciągu kilku tygodni i po sprawie. Dlaczego za mój błąd- zapisanie się do tego klubu ja mam ponosić konsekwencje, a oni za ściąganie bezpodstawnie pieniędzy z kont klubowiczów żadnych ?!
Moja teściowa chciała przejąć karnet :),ale po takich akcjach nie mam do nich zaufania i nie polecę ich rodzinie ani znajomym...
Mirela
Renata Jaworska

Renata Jaworska kierowca, PHU-TRANS

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Witam Wszystkich
Wysłałam do Intrum rezygnację z opłatami i mieli zadzwonić do 5-go grudnia do tej pory cisza , lub czytali fora ponieważ gorąco im poleciłam zapoznanie się z opiniami ludzi oszukanych . Po za tym z tego co wiem kradzież powyżej 200zł jest karalna dlaczego mają być bezkarni oni bez żadnych ceregieli wysyłają dokumenty do windykacji a dlaczego nie zgłosić takiego faktu na policję niech prokurator się tym zajmie , znajomą namówiłam na ten krok wy również powinniście . Firma śmierdzi na kilometr przekrętami, po za tym co to za firma , jaka reklama że nie potrafi uczciwie ściągnąć ludzi , dlaczego ktoś ma kogoś w zamian przyprowadzać i uszczęśliwiać koleżankę czy męża na siłę .
Gorąco pozdrawiam i trzymam kciuki .

konto usunięte

Temat: PURE OSZUSTWA zbieram poszkodowanych

Witam,
Jestem przerazona tym co czytam i zaluje, ze nie sprawdzilam opinii na temat tej firmy przed podpisaniem umowy.
Umowe podpisalam koncem wrzesnia i wplacilam gotowka pierwsza oplate. Pierwszy przelew przez firme Pure mial byc dokonany dopiero w listopadzie. Niestety ku mojemu zdziwieniu oplaty zostaly pobrane juz pare dniu pozniej, najpierw 3zl, a pozniej 125zl (nie wiem skad ta suma poniewaz karnet mial kosztowac 115zl). Po skontaktowaniu sie z osoba z ktora podpisalam umowe, zostalam zapewniona, ze pieniadze nie beda sciagniete w nastepnym miesiacu by wyrownac nadplacona sume. Niestety tak sie nie stalo, kolejny miesiac i kolejny przelew- znowu 125zl zamiast 115zl. Znowu telefony, maile i pretensje- zostalam skierowana do administratora, ktory mial sie zajac moja sprawa i mi pomoc. Po dlugim oczekiwaniu dostalam pozytywna odpowiedz i firma Pure miala mi zwrocic nadplacona kwote w wysokosci 262zl, musialam tylko poczekac 2dni poniewaz osoba zajmujaca sie przelewami byla na urlopie zdrowotnym. Ponad tydzien pozniej pieniedzy na moim koncie nie bylo. Po raz kolejny skontaktowalam sie z osoba ktora miala mi pomoc, i dowiaduje sie, ze musze czekac kolejne 14 dni poniewaz to centrala w Warszawie zajmuje sie przelewami i to od nich zalezy jak szybko pieniadze znajda sie na moim koncie. Po tym wszystkim zdecydowalam sie napisac maila do general manager, ktora odpisala dopiero po 2 dniach i by "zalagodzic" sytuacje zaproponowala mi sesje z trenerem personalnym. Pare dni pozniej firma Pure pobrala kolejne 3zl z mojego konta- nie wiem skad ta kwota? Wyslalam kolejnego maila do general manager z zapytaniem odpowiedzi nadal nie otrzymalam. Po kolejnym przelewie skontaktowalam sie ze swoim bankiem i zablokowalam firme Pure, i pobranie pieniedzy z mojego konta przez firme Pure nie bedzie mozliwa do momentu zwrotu calej nadplaty.
Dzis jest 20 grudnia- nadal czekam na zwrot pieniedzy, po wyslaniu maila z zapytaniem kiedy moge sie spodziewac zwrotu pieniedzy poniewaz 3tyg juz minely dostalam odpowiec, ze mam cierpliwie czekac na przelew. Ja tylko pytam ile mozna czekac i byc cierpliwym??!!
Jestem bardzo zawiedziona tym jak firma Pure traktuje swoich klientow. Wykupilam karnet w firmie Pure poniewaz znajomy mi polecil ta firme, ja zdecydowanie ODRADZAM.
Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do