Temat: Zarządzanie jako usługa konsultingowa
Czy piszesz o usłudze typu "interim management", czy też "project management"?
Moim zdaniem, przede wszystkim powinieneś być znany. Niekoniecznie chodzi tu o szerokie kontakty osobiste, ale na przykład o publikacje, wypowiedzi (sensowne :o) na formach portali, niekoniecznie na 'fb', itd. Poza tym udział w konferencjach - jako mówca, współpraca z uczelniami, kołami naukowymi, udzielanie się, niekoniecznie odpłatne, na rzecz grup i społeczności zawodowych profesji, które są Tobie bliskie.
To, moim zdaniem skuteczna, bardzo dobra praktyka budowania osobistej marki. Wada - nie są to działania skutkujące w tydzień lub miesiąc. Efektów można oczekiwać po 2-3 latach.
Praktykuję coś podobnego od kilku lat i "ożywienie" większą ilość zapytań, propozycji współpracy obserwuję od mniej więcej roku.
Oferując tego typu usługę należy (to także moje zdanie) raczej "dać się znaleźć" niż szukać Klienta/partnera.
Pozdrawiam