konto usunięte
Temat: Empik
Za duble na stronie internetowej.Empik przecenił niedawno jedną z gier PC, w wersji kolekcjonerskiej (wartą 200 zł na nieco ponad 50zł. Mój narzeczony załapał się na zamówienie internetowe (z odbiorem w wybranym salonie). Po zgłoszeniu, zamówienie miało status "zamówienie skompletowane". Kilka godzin po wysłaniu zamówienie nagle zmieniło status na "w trakcie kompletowania".
Wysłaliśmy maila do Empiku, z zapytaniem co się stało z Naszym zamówieniem. Empik odpowiedział "że nie ma egzemplarzy dostępnych" i trzeba czekać, a czekanie może trwać nawet kilka mcy.
Jakoś, dziwnym trafem zamówienie zmieniło swój status.
Dziś mieliśmy identyczna sytuację, również z grą PC. Gra była dostępna na stronie empik. com. Zamówienie skompletowano, po czym, po kilku godzinach znów zmieniło status na "w trakcie kompletowania".Z tego co widzę, gra została wycofana z oferty:
http://www.empik.com/multimedia/ea-2za1?utm_source=emp...
Chodziło o dodatek do Dragon Age.
Przesadzam? Czy Empik zrobił Nas w jajo - umieścił na stronie produkty, których nie posiadał?