Temat: Jak przetrwać i osiągnąć sukces na rynku...

Witajcie!
Na prośbę Andrzeja Bernardyna zapraszam na wydarzenie i udostępniam:-)!
----------

Znany i ceniony trener na polskim rynku szkoleniowym przyjedzie do Wrocławia 1 marca. Jeśli chcielibyście skorzystać z doświadczenia Artura Króla, który od 5 lat prowadzi dobrze prosperującą firmę szkoleniowo-coachingową, gorąco zachęcam do udział w szkoleniu, które wspólnie z Arturem organizujemy.

Poniżej znajdziecie opis szkolenia.
Jeśli mielibyście jakiekolwiek pytania, piszcie do mnie na facebooku lub na maila andrzej@zdobywalnia.pl. Chętnie odpowiem.

Andrzej Bernardyn

----------

Każdego roku szkoły coachingu i trenerskie wypuszczają na rynek setki, a nawet tysiące nowych absolwentów. Przytłaczająca większość z tych osób, po zainwestowaniu w swoją edukację wielu tysięcy złotych, odkrywa nagle, że rzeczywistość pracy z klientami zdecydowanie różni się od cieplarnianych warunków szkoleniowych. Zakładając, oczywiście, że są w stanie tych klientów znaleźć – wg bardzo ostrożnych szacunków, mniej niż 5% osób po kursie coachingu regularnie zarabia na prowadzeniu sesji coachingowych. Na rynku szkoleniowym sytuacja również nie wygląda zbyt różowo, a wiele firm szkoleniowych nauczyło się już, że trenerzy zgodzą się nawet na zlecenia płatne 30 zł za godzinę. Brutto.

Jak przetrwać na tym rynku? Jak się wyróżnić i dotrzeć do klientów? Wymaga to pracy i zaangażowania, ale także wiedzy n.t. tego, co robić i w co zaangażować siły.

Pracę i zaangażowanie musisz zapewnić sam. Nikt nie poprowadzi Twojej firmy za Ciebie. Na tym warsztacie możesz się natomiast dowiedzieć nieco o tym, gdzie warto tą pracę skierować. Co się sprawdza, a co jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Co warto sobie przemyśleć przed podjęciem jakichkolwiek działań? Jakich błędów nie popełniać? Jak uprościć sobie życie? Tym wszystkim zajmiemy się na szkoleniu.

Zakres programowy:
- „idealny klient” i jego znaczenie w promocji firmy
- ustalanie swojego miejsca na rynku
- polityka cenowa i produktowa
- metody promocji i autopromocji
- kontakty z mediami tradycyjnymi
- obecność w mediach społecznościowych
- strony www – co robić, a czego nie?
- przykładowe błędy w promocji
- możliwe oszczędności, darmowe zasoby, itp.

Metody pracy:
- miniwykład
- ćwiczenia indywidualne
- ćwiczenia grupowe
- studia przypadku
- dyskusje

O trenerze:

Artur Król jest psychologiem, coachem i trenerem, właścicielem firmy ChangeMakers, obecnej na rynku od 2007 roku. Autor licznych ksiażek (m.in. „Pewność siebie”, „Talent nie istnieje”) i artykułów, regularnie zapraszany do mediów (m.in. „Dziennik”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „OdNowa”, „Sens”, Program 3 Polskiego Radia, TVP2, TVN, TV Biznes). Uczył się m. in. od Franka Farelly'ego, Nicka Kempa i Andrew Austina.

Inwestycja: 149 zł do 23 lutego, później 199 zł